Mizora schreef:Het is grappig hoe sommige mensen zich duidelijk in moeten houden. Nee, je beginpost is niet subtiel, maar wel duidelijk.
Tot nu toe de ervaring van mij met echte gothics is, is dat ze meestal rustiger zijn dan normale mensen. Ze hebben niet zo zeer de neiging om zich heel erg te uiten, zowel positief als negatief, daardoor worden ze vaak als chagarijnig aangezien. Zwart is gewoon een mooie kleur, hij is neutraal en chique. Je kan in het niets verdwijnen bij schaduwen (ongeveer) en hij accentueert op een specifieke manier.
Normaal draag ik ook zwart, ik draag ook kisten, maar ik ben geen gothic. Ik ben ontzettend vrolijk en denk ook daadwerkelijk anders, want het is een volledige levenswijze.
Ik word zo vaak voor gothic versleten op school (en nee, ik noem mezelf geen goth). Ik ben totaal niét rustig, ik uit me enorm erg (ik ben nogal direct, eerlijk, onsubtiel, en vooral heel erg vrolijk). Veel van mijn vrienden vallen onder de noemer "goth" als we toch in hokjes moeten gaan denken. En dat zijn stuk voor stuk geweldig lieve mensen, helemaal niet zo heel rustig (stuiterdestuiter) en net zoals anderen.
Maar, dan is de vraag, zijn dat goths? Wat is dat precies? Geen idee.Ik vind de beginpost van de TS een beetje vreemd, ik moest om heel eerlijk te zijn keihard lachen. Depressief, snijden, de duivel... ik ken bijna niemand die zich daar mee bezig houdt, van de mensen die jullie waarschijnlijk onder de noemer goth zouden stoppen. Maar wat is het nu precies, dat gothic? Ik weet het zelf ook niet, ik noem mezelf gewoon altijd bij mijn naam, niet bij een "hokje".
Er zijn gewoon veel vooroordelen over goths die ik ook naar mijn hoofd krijg, denk aan de hier genoemde dingen: depri, grafmuziek, snijden, de duivel, enz. enz.
Wat overigens wel grappig is dat bij mijn "goth"vrienden de "kakkers" (lees: mensen die gewoon hun kleren bij de Only enz. kopen, oftewel casualmodevolgers) ook heel veel vooroordelen te verduren krijgen.
) en op een beurs wel. Een stukje dat anders is dan de maatschappij van je verwacht, dus "anders dan anderen". 
Gewoon een normale reactie..

(die ik je profiel ook niet)