Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Margreet schreef:Wat is het referentiekader van mensen die zo'n autootje "fijn" vinden rijden? Een overdekte rolschaats?

Chiqa schreef:Margreet schreef:Wat is het referentiekader van mensen die zo'n autootje "fijn" vinden rijden? Een overdekte rolschaats?
Dat vraag ik mij ook serieus af, of ze hebben geen vergelijkingsmateriaal

NaNi schreef:Ik had het niet over snelheid
Maar whatever, blijf jij lekker denigrerend doen, IK ben toevallig blij met m'n seisje en dat lijkt me mijn goed recht

Mexxuna schreef:Ik denk dat ik er ook héél erg blij mee ga worden..
Mexxuna schreef:Ik vind het gewoon doodzonde om 1 x per week te moeten tanken, omdat polo zo slurpt op die kleine stukjes, dan doe ik liever iets anders met dat geld...!!

NaNi schreef:Kleine bakkie heeft nou eenmaal een achterlijk fijne wegligging, ga als een kart door de bochten

Welke kleur istie?
NaNi schreef:En das maar goed ook, anders zou het wel heel lastig worden om je eigen auto te vinden op een parkeerplaats
Was ook een groene cabrio
Lara_Silver schreef:Ik heb geen weetjes over deze auto, mag zelfs nog niet autorijden. Maar één ding weet ik wel, als ik dit zo zie zou dat voor mij reden genoeg zijn dit autootje zeker niet aan te schaffen.
Chiqa schreef:NaNi schreef:En das maar goed ook, anders zou het wel heel lastig worden om je eigen auto te vinden op een parkeerplaats
Heb je gelijk in wat een saaie boel zal dat zijn en ook nog eens een heel gedoe.
Heb laatst een vrouwtje zien pielen bij mijn auto samen met haar dochter, en maar drukken op de handzender maar ding ging niet open.
Nee natuurlijk niet haar auto stond één auto verderWas ook een groene cabrio
![]()
*knip*
Van de mijne rijden er gelukkig niet zo heel erg veel (sterker nog, ik heb er nog NOOIT eentje gezien in exact dezelfde uitvoering) maar het is echt iets wat mij ook zou kunnen overkomen
Charaz schreef:Nou liever dan ook maar geen motorrijders op de weg dan en een smart

NaNi schreef:Hahaha das helemaal geweldig
Mijne was tot vanmiddag nog een varkensstal schaamde me dood.