kingsland outlet houd de klanten voor de gek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zooist

Re: kingsland outlet houd de klanten voor de gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:55

Vind het een beetje overdreven....

Ben vrijdag ochtend geweest, heb leuke dingen gekocht, maar vind het jammer dat ze zaterdag en zondag meerdere dingen in de verkoop gedaan hebben... maar so be it.

Ik ben alleen maar benieuwd wat er nu met het restant gaat gebeuren?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:57

ThaGirl schreef:
wij hebben hier in de buurt een accessoires winkeltje (zelf werk ik in een sieradenwinkel er vlakbij) en daar zijn de pumps door de weeks meestal 15 euro en op zaterdag 20 euro... Vind het zelf persoonlijk niet zo netjes dat gestunt met die prijzen.

Dát vind ik toch wel erg sterk naar oplichting neigen, maar de mededeling van TS, nee hoor.
Over de anky outlet, ik vind dat als de prijs op de kassa en de prijs in de winkel verschillen, gewoon de winkelprijs naagehouden moet worden - doen we zelf ook. Tenzij ze natuurlijk briefjes hebben met 'de prijs aan de kassa is de juiste prijs' ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 02:09

Zooist schreef:
Vind het een beetje overdreven....

Ben vrijdag ochtend geweest, heb leuke dingen gekocht, maar vind het jammer dat ze zaterdag en zondag meerdere dingen in de verkoop gedaan hebben... maar so be it.

Ik ben alleen maar benieuwd wat er nu met het restant gaat gebeuren?

Naar equitana zei het meisje achter de jassen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:34

Nimue schreef:
poes schreef:
Het is gewoon iets waar we voor staan... we streven ook meer naar de laagste prijs punt en proberen niet zoveel af te prijzen omdat werkelijk niemand dat kan snappen hoe een shirtje gisteren nog 10 euro waard wxas, vandaag nog maar 5 en wie weet morgen weer 10...

Ik snap het zelf wel, en soms heb ik geluk en soms pech. Ik kan daar wel mee leven, maar ik begrijp inderdaad wel dat sommige mensen er geïrriteerd van raken en vind het wel verstandig om daar als ondernemer wat aan te proberen te doen.

Nou met een shirtje ok nog, maar wij verkopen ook ski's en fietsen, en als die plots van de ene dag op de andere 200 euro minder kosten..

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:37

niet netjes maar van een outlet kan je dan ook niet de service verwachten van een boetiek, dat is dus gewoon dikke pech

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:56

Wat de ts betreft

Ik vind dat niet raar men weet vaak niet wanneer er weer een partij goederen binnenkomen.
Zodra die binnen zijn moeten de oude rotzooi weer weg dat kan enkel door de prijs te verlagen

Het is tenslotte niet voor niks een outlet. Daar wordt gespeeld met prijzen

Overigens ga je zitten zeuren dat je zo ver moet rijden maar je gaat wel de volgende dag terug om te ruilen.
Wat normaal gesproken helemaal niet mag bij outlet Verward

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:00

Ze is niet gaan ruilen, ze is nog dingen bij gaan kopen Haha!

Hannygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 15:02

Tsjah zo gaat dat nou eenmaal bij een outlet..
En service hoef je idd niet te verwachten..
Maar kan iemand mij vertellen waar die outlet van kingsland zit?!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:01

zo werkt het overal niet alleen bij een outlet.
Mijn klanten vragen ook regelmatig wanneer ik een aanbieding heb maar dat vertel ik ook pas 1 week van te voren en dat hoef ik al niet eens te doen. In die week verkoop ik dan namelijk niet 1 kaart maar omdat ik het gewoon netjes vind doe ik dat wel.
Mensen komen dan soms ook als ze 2 weken voor de aanbieding de kaart gekocht hebben dat ze dat niet eerlijk vinden en de aanbieding alsnog willen tja dan kan ik wel aan de gang blijven, dan kan ik al wel een maand voor de aanbieding verkondigen dat deze er aan komt. En dan komt er iemand die een maand en een dag voor de aanbieding de kaart gekocht heeft, dan is er nergens een eind.
En wie zegt dat hun geweten hebben dat ze dan binnen kregen. Misschien wist de gene die je hielp wel helemaal niet dat alles de volgende dag nog meer werd afgeprijst. Dat komt toch altijd van hogere hand.

Ik heb laatst een make up product gekocht a 14,95 de een dag later in het aanbiedingskrantje stond, tja pech.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:29

Hannygurl schreef:
Maar kan iemand mij vertellen waar die outlet van kingsland zit?!

Was maar 3 dagen in een fabriekshal, dus nu nergens meer Knipoog