Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ThaGirl schreef:wij hebben hier in de buurt een accessoires winkeltje (zelf werk ik in een sieradenwinkel er vlakbij) en daar zijn de pumps door de weeks meestal 15 euro en op zaterdag 20 euro... Vind het zelf persoonlijk niet zo netjes dat gestunt met die prijzen.
Zooist schreef:Vind het een beetje overdreven....
Ben vrijdag ochtend geweest, heb leuke dingen gekocht, maar vind het jammer dat ze zaterdag en zondag meerdere dingen in de verkoop gedaan hebben... maar so be it.
Ik ben alleen maar benieuwd wat er nu met het restant gaat gebeuren?
Nimue schreef:poes schreef:Het is gewoon iets waar we voor staan... we streven ook meer naar de laagste prijs punt en proberen niet zoveel af te prijzen omdat werkelijk niemand dat kan snappen hoe een shirtje gisteren nog 10 euro waard wxas, vandaag nog maar 5 en wie weet morgen weer 10...
Ik snap het zelf wel, en soms heb ik geluk en soms pech. Ik kan daar wel mee leven, maar ik begrijp inderdaad wel dat sommige mensen er geïrriteerd van raken en vind het wel verstandig om daar als ondernemer wat aan te proberen te doen.
Hannygurl schreef:Maar kan iemand mij vertellen waar die outlet van kingsland zit?!