Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Voorlopig is het nog niet aan de orde hoor, dus ik wacht geduldig af
fiekhe schreef:Moet toch gewoon kunnen?
Waarom doen zoals de samenleving ons opdraagt?
Nee ik heb er geen problemen mee, vind het zelfs wat hebben.
Medea schreef:Ik ben ouderwets, ik zou willen dat mijn vriend mij vraagt
. Mij maakt het niet uit, hoor, wie wat vraagt, maar ik vind het wel ietsepietsje ouderwets overkomen als je per se wil dat je vriend je vraagt.
Twiggy2008 schreef:En weer grappig dat de een blijkbaar toch vind dat ze niet ouderwets is en de ander er gewoon eerlijk voor uitkomt dat ze wel lekker ouderwets is. Mij maakt het niet uit, hoor, wie wat vraagt, maar ik vind het wel ietsepietsje ouderwets overkomen als je per se wil dat je vriend je vraagt.
![]()
Overigens, heb ik ook liever dat mijn vriend mij vraagt als we er toch voor gaan.![]()
Heeft meer te maken dat ik graag 'veroverd' wil worden, vermoed ik.
En ja, ik vind dat een ouderwetse mening/gevoel van mezelf.![]()
Terwijl ik verder helemaal niet zo conservatief/ouderwets ben, op een paar dingetjes na dan misschien.
Ja, ik geef dat eerlijk toe, hoor. Het maakt je toch geen minder mens?
Maar ik sta ook niet raar te kijken als een vrouw de man vraagt en wie weet dat ik ooit alsnog denk 'ach, ik vraag hem alsnog'. Ik zeg nooit nooit.![]()
Ik weet het gewoon niet eigenlijk en ben er ook niet zo mee bezig.
het roversinstict van de man is gewoon zooo sexy hahaha!
, en ik denk dat de man het ook heeeeeel sexy vindt als hij wat moeite voor zijn vrouw moet doen. Haar dus vragen...... Maar iedereen is anders, geen man is hetzelfde, geen vrouw is hetzelfde, geen stel is hetzelfde. Dus ieder moet lekker doen wat goed voelt, wel of niet trouwen, als vrouw wel of niet de ander vragen. Lekker belangrijk, hoor.

alleen lijkt het trouwen zelf mij echt super leuk (de bruiloft) dat je elkaar voor eeuwig trouw belooft en een mooie jurk en en 
zeg toch liever vriend hahahah