pff ik weet t even niet meer ... wat moet ik hier nou mee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macusa

Re: pff ik weet t even niet meer ... wat moet ik hier nou mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:06

Ik heb altijd overal begrip voor gehad. Nu niet meer. Als je dit pikt walst hij de rest van jullie relatie over jou heen. Morgen naar hem toe gaan om hem aan te horen lijkt me niet de oplossing. Laat hem maar naar jou komen en er een beetje moeite voor doen. En laat je niet om kletsen (de mijne is daar meester in).
Als ik het overnieuw zou kunnen doen met de ervaring die ik nu heb was ik nooit in deze situatie terecht gekomen en had ik hem meteen na de eerste al vriendelijk bedankt. Voor zulk gedrag van mijn zijde dus geen compassie meer, hoe schappelijk de verklaring ook klinkt, hoeveel tranen er ook vloeien.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:10

naja die jongen kan toch ook gewoon even niet lekker in zn vel zitten. en als ie dan vraagt of jij wat voor hem wil doen, naar hem toekomen om te praten of begrip hebben voor dat ie t weekend neit wil afspreken dan kan je dat toch wel doen? De "ruzie" moet niet op gang gehouden worden, wie weet waar hij mee zit. Jongens zijn hier dan meestal heel lomp mee, maar wij meiden ze weer overgevoelig in dit soort dingen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:11

ach hou toch op, moeilijk of niet........... dit getuigd van nul respect........

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:32

Dat vind ik niet Verward de mens moet is ophouden met dat snelle veroordelen. Zolang jij hem niet heb gesproken erover weet jij niet wat er aan de hand is.
|En t is ** maargoed je weet dan ook niet wat er is en dan heeft het geen zin hem te wilen blijven negeren tot hij als het ware "toegeeft".
Echt dat drijft jullie alleen maar verder uit elkaar en je schiet er geen *** mee op. EN dat wou je toch niet aangezien je heel gek op hem bent? EN hij ook hoogstwaarschijnlijk nog op jou!
Geef hem in ieder geval de kans het uit te leggen en maak het niet moeilijker dan dat het is

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:37

been there done that Lachen

Iemand die van je houd, behandeld je niet zo................

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:40

Dekloktikt schreef:
naja die jongen kan toch ook gewoon even niet lekker in zn vel zitten. en als ie dan vraagt of jij wat voor hem wil doen, naar hem toekomen om te praten of begrip hebben voor dat ie t weekend neit wil afspreken dan kan je dat toch wel doen? De "ruzie" moet niet op gang gehouden worden, wie weet waar hij mee zit. Jongens zijn hier dan meestal heel lomp mee, maar wij meiden ze weer overgevoelig in dit soort dingen.

Ik kan je helemaal volgen. Precies omdat ik 10 jaar geleden ook zo dacht zit ik nu (met 2 kinderen) in een hele nare situatie.
Geen respect, wat Kiwiko zegt, dat is het enige waarvan dit getuigd. Ik hoef in ieder geval geen kerel meer die dat niet meer heeft als hij even niet lekker in zijn vel zit.

Citaat:
Dat vind ik niet de mens moet is ophouden met dat snelle veroordelen. Zolang jij hem niet heb gesproken erover weet jij niet wat er aan de hand is.
|En t is ** maargoed je weet dan ook niet wat er is en dan heeft het geen zin hem te wilen blijven negeren tot hij als het ware "toegeeft".
Echt dat drijft jullie alleen maar verder uit elkaar en je schiet er geen *** mee op. EN dat wou je toch niet aangezien je heel gek op hem bent? EN hij ook hoogstwaarschijnlijk nog op jou!
Geef hem in ieder geval de kans het uit te leggen en maak het niet moeilijker dan dat het is

JUIST daarom. Het is of ik metzelf hoor praten, 10 jaar geleden. Als je zoiets accepteert dan bevestig je zijn gedrag. Voor hem alles netjes opgelost, maar bij jou blijft de schoen toch een beetje wringen. En een volgende keer mag jij weer bij de water doen. Zal hij nog verontwaardigd zijn als je het niet doet. Precies daar ben ik de fout in gegaan.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:48

KiWiKo schreef:
been there done that Lachen

Iemand die van je houd, behandeld je niet zo................

Je zegt precies wat ik dacht.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:55

Ik heb iets heel belangrijks geleerd:
Het is heel goed om op alle mogelijke manieren te helpen en er voor iemand te zijn (dat wist ik al), mààr... als er iemand over jouw grenzen gaat moet je dat nòòit accepteren en dat is dan ook precies waar het helpen ophoudt. Op dat moment kàn het jou geen vreugde meer geven.

Kijk hoe de TS zich nu voelt. Dat zegt toch genoeg?