Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

''

) en warm aankleden is dan wel fijn 
(die niet warm is) en dan stoffen handschoenen. die handschoenen doen t maar even want na een paar minuten beginnen me vingers pijn te doen en als ik eenmaal op me werk ben zijn ze bevroren 
diesel_ schreef:ik heb niet alles gelezen, maar mijn helm beslaat ook alleen maar, ik word er echt niet goed van!!
mijn vriend had ooit een spray ofzo voro in de auto, tegen ramen die beslaan.. daar ga ik is naar vragen. En verder helpt het om er (kost maar iets van 20euro) een anti besla kapje in te laten zetten, is een soort 2e doorzichte scherm. Heel veel motorhelmen hebben dat en het werkt super (broer heeft het namelijk in zijn motorhelm)
JoT schreef:Oh, da's wel ideaal dan Zwerte. Ik moet toch een nieuwe klep op mijn helm hebben, eens kijken of ze meteen zo'n pinlockding erop kunnen zetten. Zolang ik rij heb ik geen last van een beslagen vizier, maar als ik bijvoorbeeld voor een stoplicht sta, dan zie ik steeds minder. Vooral 's avonds irritant, dan zie ik toch al minder met al die koplampen van tegemoetkomende auto's.

en ik heb echt 2 jassen aan en 2 paar handschoenen (als het echt vriest)

) maar ja gaat ook veel sneller naar mensen toe chillen die aan de andere kant van de stad wonenwonderworst_ schreef:ik heb heel veel laagjes kleren aan en dikke motor handschoenen.. alleen sinds dinsdag brommer ik niet meerik heb ongeluk en brommertje is zo als het er nu uit ziet overleden
hij is vanmiddag gemaakt,, alleen weet ik niet of ik er nu wel op durf te rijden
Zwerte schreef:JoT schreef:Oh, da's wel ideaal dan Zwerte. Ik moet toch een nieuwe klep op mijn helm hebben, eens kijken of ze meteen zo'n pinlockding erop kunnen zetten. Zolang ik rij heb ik geen last van een beslagen vizier, maar als ik bijvoorbeeld voor een stoplicht sta, dan zie ik steeds minder. Vooral 's avonds irritant, dan zie ik toch al minder met al die koplampen van tegemoetkomende auto's.
Bij vrijwel elke motorzaak zetten ze dit zo voor je erin.