Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lonneke schreef:ik ben nu t ggz aan t bellen
lonneke schreef:ik ben nu t ggz aan t bellen
miss dat hun je idd wat meer rust kunnen geven en gerust kunnen stellen idd
Goed dat je initiatief neemt en gewoon de dingen gaat uitpluizen ipv bij de pakken neer te zitten. Het is jouw leuke huisje, jouw plek, dat nemen ze je niet meer af hoor 
En dat gepiep/gegil hadden wij ook in ons vorig huis, drie soorten zelfs
. Van de verwarmingsbuizen, van de wind in onze schouw en de windhaan op ons dak die aan de roestige kant was. En je telefoon... dat kan gewoon je toetsje zijn dat blijven hangen is toch? poes schreef:Wou ik net ook zeggenGoed dat je intietief neemt en gewoon de dingen gaat uitpluizen ipv bij de pakken neer te zitten. Het is jouw leuke huisje, jouw plek, dat nemen ze je niet meer af hoor
ik ben stiekum toch ook wel trots op mezelf wat ik nu allemaal bereikt heb, en wil dit ook vasthouden. ik ben heel blij met jullie steun en laat me gewoon niet gek maken. ( al deed ik dan net misschien wel even) áls het wel iets bovennatuurlijks zou zijn dan kan daar ook wel iets aan gedaan worden.
Lazat ze maar gillen
suleilitha schreef:Lonneke als je nog wakker bent, hoe oud is die flat waar je nu woont?
Chubby schreef:Lonneke, wat jammer dat je rust en blijdschap nu een beetje verdoezeld worden.. Zet lekker de radio aan, zodat je niet steeds gaat liggen luisteren en goed kan slapen..
Hoor je de stem in je hele appartement, of alleen in een bepaalde kamer?
lonneke schreef:ik ben stiekum toch ook wel trots op mezelf wat ik nu allemaal bereikt heb, en wil dit ook vasthouden.
Top !!!! En dat gaat je ook lukken Lonneke. Mèt de nodige dipjes waar je steeds sterker uitkomt.
Ga lekker slapen en morgen ga je er gewoon weer tegenaan en samen met je behandelaar kom je er helemaal uit !! Zeker weten !!!
Je hond kan ook reageren op jouw spanning en dat van je telefoon is gewoon raar, maar wrs logisch te verklaren door iets wat er tegenaan of opgelegen heeft.. slimmerik schreef:lonneke schreef:ik ben stiekum toch ook wel trots op mezelf wat ik nu allemaal bereikt heb, en wil dit ook vasthouden.
Jij mag zéker trots zijn op jezelfTop !!!! En dat gaat je ook lukken Lonneke. Mèt de nodige dipjes waar je steeds sterker uitkomt.
Ga lekker slapen en morgen ga je er gewoon weer tegenaan en samen met je behandelaar kom je er helemaal uit !! Zeker weten !!!
vind het echt fijn dat iedereen zo meeleeft. dat doet me goed.