getver, er gebeuren hier rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

Re: getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 23:22

ik ben nu t ggz aan t bellen

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:23

Let us know!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:24

lonneke schreef:

Heel verstandig .. Hopenlijk dat ze je wat gerust kunnen stellen!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:26

lonneke schreef:

Lonneke, ik ben trots op je ....heel kordaat meis OK dan!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:27

meis,, goed dat je belt Lachen miss dat hun je idd wat meer rust kunnen geven en gerust kunnen stellen idd Lachen

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:27

En daarom woon je op jezelf nu. Omdat je, met een beetje hulp, zelf de juiste keuzes kunt maken. Hartstikke goed van je!! OK dan!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:28

Wou ik net ook zeggen Ja Goed dat je initiatief neemt en gewoon de dingen gaat uitpluizen ipv bij de pakken neer te zitten. Het is jouw leuke huisje, jouw plek, dat nemen ze je niet meer af hoor Knipoog

edit: typo
Laatst bijgewerkt door poes op 25-11-08 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

ChantalD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:35

Zit je toevallig niet in de buurt van een zendmast of iets dergelijks? Die staan nog wel eens op hoge gebouwen en geven soms storing op apparaten. Sommige mensen reageren door zelfs ook op en ook dieren. Dat zou heel goed verklaren wat je hoort/ziet/voelt.

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:35

Mijn beeldscherm scrolde vandaag ook vanzelf. Scheelt idd iets in mijn muis Lachen En dat gepiep/gegil hadden wij ook in ons vorig huis, drie soorten zelfs Haha!. Van de verwarmingsbuizen, van de wind in onze schouw en de windhaan op ons dak die aan de roestige kant was. En je telefoon... dat kan gewoon je toetsje zijn dat blijven hangen is toch?

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:45

Ik denk eigenlijk dat het toch iets te maken heeft met je ziekte/ medicijnen.
Want als er echt een geest oid zou zitten dan zouden andere mensen het ook horen/ zien.

Misschien moet je medicatiegebruik nagekeken worden, broer van mijn vriend heeft ook in een inrichting gezeten en medicatiegebruik blijft niet altijd hetzelfde, dat moet om de zoveel tijd nakeken worden.

succes ermee

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 23:46

heb net gebeld met de helpdeks van t ggz. zij konden niet heel veel meer dan luisteren. ze is tot de coclusie gekomen dat ik geen stemmen heb. ze zei ook tegen me dat ik heel helder over kom. als ik stemmen zou horen ( die heb ik dus regelmatig gehad) dan zouden dat stemmen zijn die mij opdrachten gaven om gekke dingen te gaan doen. dat is nu niet het geval. ze heeft me wel geadviseert om morgen met mijn eigen spver te bellen. ze kon ook niet heel veel voor me doen nu. ze kon ook niet verklaren wat er dan aan de hand zou kunnen zijn , maar benadrukte dat ik absoluut niet psygotsich ben. ik ben dus niet zo heel veel meer wijzer geworden, maar ga morgen zeker mijn eigen behandelaar bellen. en ook de woningbouwvereniging. misschien is dat geluid bij hun bekend en kunnen zij me geruststellen. het is trouwens absoluut niet de wind. die had ik van de week ook in huis en dat klinkt heel anders. dit klinkt als een stem die hulp nodig heeft. van iemand die gevallen is en om hulp schreeuwt. blijft dus nog even spannend...

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 23:49

poes schreef:
Wou ik net ook zeggen Ja Goed dat je intietief neemt en gewoon de dingen gaat uitpluizen ipv bij de pakken neer te zitten. Het is jouw leuke huisje, jouw plek, dat nemen ze je niet meer af hoor Knipoog

ohh neee, dat neemt niemand me meer af. zelfs geen boze geest Haha! ik ben stiekum toch ook wel trots op mezelf wat ik nu allemaal bereikt heb, en wil dit ook vasthouden. ik ben heel blij met jullie steun en laat me gewoon niet gek maken. ( al deed ik dan net misschien wel even) áls het wel iets bovennatuurlijks zou zijn dan kan daar ook wel iets aan gedaan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:50

Ik volg dit topic even mee, ik geloof zekers wel in geesten dus vind dit wel interesant!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:50

Voila das de juiste insteek Ja Lazat ze maar gillen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:51

Lonneke als je nog wakker bent, hoe oud is die flat waar je nu woont?

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:52

maar dat zijn wel dingen die je voor jezelf uit kan sluiten lonneke .. dat is wel weer fijn..

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 23:53

suleilitha schreef:
Lonneke als je nog wakker bent, hoe oud is die flat waar je nu woont?

die is gebouwd in 1986 hoezo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:55

Vanwege dat gedoe met de telefoon, kan zijn dat het electriciteitsnetwerk niet deugt... maar dat kan ook komen van andere bewoners met bepaalde apparatuur, die stoort op je pc en telefoon.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:56

Lonneke, wat jammer dat je rust en blijdschap nu een beetje verdoezeld worden.. Zet lekker de radio aan, zodat je niet steeds gaat liggen luisteren en goed kan slapen..

Hoor je de stem in je hele appartement, of alleen in een bepaalde kamer?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 23:58

Chubby schreef:
Lonneke, wat jammer dat je rust en blijdschap nu een beetje verdoezeld worden.. Zet lekker de radio aan, zodat je niet steeds gaat liggen luisteren en goed kan slapen..

Hoor je de stem in je hele appartement, of alleen in een bepaalde kamer?

ja, jammer is t zeker. maar ik laat me niet wegjagen. ik woon hier net zo lekker dus ik ga hier noway nog weg. ik hoor de stem alleen in de huiskamer.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:59

lonneke schreef:
ik ben stiekum toch ook wel trots op mezelf wat ik nu allemaal bereikt heb, en wil dit ook vasthouden.

Jij mag zéker trots zijn op jezelf Ja Top !!!! En dat gaat je ook lukken Lonneke. Mèt de nodige dipjes waar je steeds sterker uitkomt.Ja Ga lekker slapen en morgen ga je er gewoon weer tegenaan en samen met je behandelaar kom je er helemaal uit !! Zeker weten !!!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:01

Ga er dan maar van uit dat het inderdaad niet in je hoofd zit én geen geest oid is!

Waarschijnlijk is één van je buren filmliefhebber ofzo.. Knipoog Je hond kan ook reageren op jouw spanning en dat van je telefoon is gewoon raar, maar wrs logisch te verklaren door iets wat er tegenaan of opgelegen heeft..

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 00:02

slimmerik schreef:
lonneke schreef:
ik ben stiekum toch ook wel trots op mezelf wat ik nu allemaal bereikt heb, en wil dit ook vasthouden.

Jij mag zéker trots zijn op jezelf Ja Top !!!! En dat gaat je ook lukken Lonneke. Mèt de nodige dipjes waar je steeds sterker uitkomt.Ja Ga lekker slapen en morgen ga je er gewoon weer tegenaan en samen met je behandelaar kom je er helemaal uit !! Zeker weten !!!

dank je wel. dat vind ik erg fijn om te horen. ga zo mijn bed opzoeken. hoop dat t daar niet spookt Haha! vind het echt fijn dat iedereen zo meeleeft. dat doet me goed. Ach gut

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:06

oe bah! ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 00:15

mensen, ga nu slapen. hoop dat ik morgen meer duidelijkeheid heb en suggesties zijn altijd welkom. Knipoog