Waar halen jullie je rust uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Re: Waar halen jullie je rust uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 12:33

Natuurlijk ben ik blij dat ik onderdak heb Knipoog Want een vriend van mij die heeft het nog 10x zo slecht als mij(lang verhaal, maar torenhoge schulden, staat op straat, gister is zijn laatste geld gejat en zijn telefoon) en ik mag hier mopperig overkomen, maar eigenlijk valt dat wel mee, ondanks al dat negatieve ben ik juist iemand die wel de lichtpuntjes blijft zien Lachen Op het moment ben ik een beetje oververmoeid dus ben ik er niet helemaal met mijn kop bij, dus soms zeg ik dingen anders dan ik ze bedoel. En mijn studie rond ik af zodat ik volgend jaar als ik wil naar het hbo kan. Dat kan met een deeltijdopleiding als ik hier blijf werken, maar dat word hem waarschijnlijk niet omdat ik het er niet meer naar mijn zin heb. En idd ik heb op het moment ff overal pech, maar dat veranderd hopelijk binnenkort. Als ik alleen maar naar die vriend kijk weet ik dat ik het ook veel erger kan hebben...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:35

Bokken, autorijden, paardrijden en natuurlijk lekker knuffelen met mijn vriend of een massage van hem krijgen.

Edit: fitnessen vind ik ook erg lekker! Maar daar krijg ik superveel energie van.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:38

Waar ik rustig van wordt en dat ik even aan niks anders hoef te denken is tijdens het paardrijden. Ben de laatste tijd alleen maar druk met school en heb weinig vrije tijd. Als ik dan lekker kan rijden, kom ik echt tot rust en geniet ik ervan Knipoog

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:47

@Njen. Je mag hier wel van een weekendje ertussenuit genieten hoor. We wonen in DL, buitenaf, er lopen hier 2 bejaarde paarden rond en nog veel meer beestenspul. We hebben een ligbad en een sauna (alleen doet ie het even niet omdat de electricien een nieuwe groep moet maken) en een logeerkamer met een zit en slaapgedeelte. Je bent dus niet verplicht om bij ons te gaan zitten. Als het je wat lijkt PB me maar. Dan kan jij misschien ook even op adem komen.

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:49

Ik word rustig als ik bij mijn paarden ben. Hoef niet eens te rijden of zo. Maar gewoon met ze bezig zijn word ik rustig van.
Soms ga ik met ze wandelen door het bos (dat is mazzel hebben als je stal aan de bosrand staat). Heerlijk vind ik dat.

Soms word ik rustig als ik even lees of tv kijk. Of ik speel spelletje op de laptop.

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:55

Njen , je krijgt een mooie aanbieding van HBVisser!!!!!!!!

Njen,het hele leven is een volmaakte dans tussen vreugde en verdriet.....maar hoe meer ik lees over je hoe meer ik het heftiger vind...zeker na je laatste reactie over hoe het eea is verlopen in je opvoeding tot nu toe........wij mede bokkers willen je alles aanreiken om het een beetje behachelijker te maken, niet meer en niet minder Njen.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 22:53

Mija schreef:
Njen , je krijgt een mooie aanbieding van HBVisser!!!!!!!!

Njen,het hele leven is een volmaakte dans tussen vreugde en verdriet.....maar hoe meer ik lees over je hoe meer ik het heftiger vind...zeker na je laatste reactie over hoe het eea is verlopen in je opvoeding tot nu toe........wij mede bokkers willen je alles aanreiken om het een beetje behachelijker te maken, niet meer en niet minder Njen.

Ik heb haar inmiddels ook gepbted, is zeker een mooie aanbieding Lachen Ik vind commentaar/adviezen ook niet erg, maar soms zit ik daar niet echt op te wachten als ik zo'n topic open Knipoog Dan heb ik liever dat iemand het bijvoorbeeld via PB doet Lachen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 00:19

Lekker lopen/krielen/knuffelen met m'n shettie Lovers

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 00:59

Ik heb een zeer stressvolle baan (veel te doen, veel overuren maken) waar ik wel blij mee ben, maar waardoor ik bijvoorbeeld na het werk niet direct zou kunnen slapen. Dan gaat er nog veels teveel door mijn hoofd, plan van aanpak maken voor de volgende dag, of gewoon wetende dat dezelfde berg werk die je vandaag hebt weggewerkt, morgen in drievoud weer op je bureau ligt.
Ik ga na het werk heerlijk naar stal en ben daar op mijn gemakje mijn stallen aan het uitmesten (en dat gebeurt ook regelmatig om een uur of 1 's nachts bijvoorbeeld, maar ik neem altijd de tijd ervoor), rommeltjes aan het opruimen, wat extra's voor de paarden klaarmaken, haal dan de paarden uit het weiland en ben nog een beetje met ze aan het rommelen en tegen ze aan het kletsen. Mijn ontspanningspunt van de dag, zonder die 1,5 uur na mijn werk ben ik veels te rusteloos.

Ik rij amper, ik ben niet uren aan het poetsen en knuffelen (ik geloof ook niet dat de paarden me dat in dank af zouden nemen Haha! ) maar ben wel met ze bezig.

Ik kan je aanraden op het aanbod van HBVisser in te gaan. Helemaal niet verkeerd! Lekker je eigen ruimte, even weg van alles, en als je daar behoeft aan hebt ook nog mogelijkheden wat te ondernemen.

En als je er zin in hebt, mag je mijn tip ook wel uitproberen (mijn stallen uitmesten). Heb ik een avondje vrij! Haha! (woon vlakbij)

groompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 01:11

Ik haal mijn rust ook bij de paarden mijn werk stress en alles van thuis ben ik kwijt op het moment dat ik op stal uitstap, en als ik dan weer thuis kom zit ik weer vol goede energie..

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:53

Voor mij is het enige de paarden. En dan vooral rijden of poetsen.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:52

Heel cliche, maar ik haal ook mijn rust uit de paarden. Gewoon ff gedachten op 0 wat me alleen bij m'n paard écht lukt. En sporten, wat ik op het moment eigenlijk te weinig doe..

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:19

Ik haal ook m'n rust uit paarden Ja Even geen gezeur aan m'n hoofd maar gewoon genieten van de rust op stal en van de paardenbeesten. Het liefst ga ik dan nog even naar strand met paardlief, maar dat gebeurd niet vaak meer De dressuur/springlessen die ik elke zaterdag krijg, laten me op de één of andere manier ook ontspannen. Geen schoolgezeur, stress, niet nadenken over allerlei moeilijke dingen, alleen even ík en het paard onder me.

En het uitwaaien op strand met de hond, muziek aan (zodat ik haar geblaf niet hoor Huilen van het lachen ) en alleen maar lopen en nadenken Lachen

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:28

Muziek en Janno (paard) Ja.