gladheid vanmorgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Re: gladheid vanmorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:07

Hier heb ik er gelukkig niks van gemerkt, ik heb er ook niemand over gehoord Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:09

Niks gemerkt hier, wel natte wegen maar we hebben heel veel strooiwagens hier dus gladheid heeft niet echt plek. Hoop ook niet dat het glad word want dan durf ik niet met de auto. Huilen van het lachen

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:13

Hier (Scheveningen) helemaal geen last van gehad Lachen
Was hier totaal niet glad ofzo Tong uitsteken gelukkig...

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:30

Nou ik ben vanmorgen ook voor t eerst gevallen met mn scooter. Ik zag gewoon het ijs o pde tegels liggen maar kon niet meer remmen dan zou ik sws vallen. Maarja alsnog uitgegleden ging niet hard maar toch. Ik stond snel op en ik dacht ONEEE MN SCOOTER ! en die bleef knoerthard gas geven. dus ik m maar uitgezet en eerst nergens last van wel scheur in mn broek en beetje bloed op knie maar toen later begonnen mn knieen toch aardig zeer te doen. En nu zit er ongeveer een bult op ter grootte van een tennisbal en doet echt best wel heel zeer Verdrietig

Een ding weet ik wel! ik ga nooit meer op mn scooty als het zo glad is Verdrietig woon in smilde (drenthe)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:34

pff praat me er alsjeblieft niet van. Het was hier (voorthuizen gelderland) op de fietspaden spek en spekglad.

Bij de stoplichten stond je te glibberen op je benen omdat er enkel ijs onder je voeten zat. Opstappen ging bij veel mensen ook goed fout. We moeten richting school over een bruggetje, dat was dood en dood eng.. Daar lag gewoon een cm ijs op. Daar gingen er ook dus aardig wat onderuit. Ben zelf niet gevallen maar ga de volgende keer mooi met de auto of niet want het was gewoon niet grappig.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:46

had vanmorgen om 8 uur autorijles. Daarvoor kon ik al schaatsend naar de pinautomaat Haha!
met lessen was het wel grappig, heb heel wat fietsers onderuit zien gaan Huilen van het lachen Baalde er alleen van dat ik na die les meteen op de fiets moest naar de manege, maar heb het overleefd Haha!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:53

Oh bah!
Gisteren kon ik amper naar de fitness fietsen zonder uit te schuiven. Boos!

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:08

absoluut rampzalig! ik moet 10 minuten fietsen en ik ben 3 keer onderuit gegaan, achter mij zo'n jongen ook een keer, toen op school was de helft te laat, een moest er zelfs naar de EHBO

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:18

mijn vriend is ook gevallen met de scooter vandaag. Hij heeft er een blauw en zeer been aan over gehouden en wat beschadigde kappen