Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mii_jessy schreef:Wow je ziet het wel echt goed
prii_boy schreef:wat raar :S heb je de normale foto niet die nog niet ingezoomt is?
Of is dit de normale?
Wel raar trouwens
Ik zal morgen zoeken naar de originele die dus helderder zal zijn.. 
prii_boy schreef:je ziet het idd wel, maar ik dacht dat misschien de orginele foto duidelijker, kwa kwaliteit is.
Joceline schreef:
Dit is hem...verschrikkelijk achteruit gegaan in kwaliteit hoop dat jullie het nog zien. Je moet even naar de bovenkant van de stronk staren, met je neus op het scherm. Je ziet een grote neus, kraaloogjes en een voorhoofd. Nogmaals deze foto is sterk achteruit gegaan met photobucket.
Ligt dat nou aan mij, of verbeeld je je gewoon iets? Kan natuurlijk aan de kwaliteit liggen, maar ja. Waar moet ik kijken dan? In zo'n vlekje? 
Rianne_ schreef:Joceline schreef:
Dit is hem...verschrikkelijk achteruit gegaan in kwaliteit hoop dat jullie het nog zien. Je moet even naar de bovenkant van de stronk staren, met je neus op het scherm. Je ziet een grote neus, kraaloogjes en een voorhoofd. Nogmaals deze foto is sterk achteruit gegaan met photobucket.
* Zit met neus op het beeldscherm. Maar nee het spijt me, ik zie helemaal niks. Geen kraaloogjes, geen voorhoofd, geen neus. Nada, niks.Ligt dat nou aan mij, of verbeeld je je gewoon iets? Kan natuurlijk aan de kwaliteit liggen, maar ja. Waar moet ik kijken dan? In zo'n vlekje?
Plaudar schreef:Ik zie er een smiley in
Ik geloof trouwens wel in dingen als het bovennatuurlijke, maar ik vind het jammer dat er zoveel in overdreven wordt... En dat vind ik dus ook het geval met orbs. Ik heb foto's van mijn paard in de binnenmanege, en daar zie je wel 10tallen 'orbs'.

watdanhe schreef:Sorry, wát is een Orb?
Citaat:Orbs : Zijn licht bollen die in verschillende kleuren voorkomen .
Orbs : zijn rond, ovaal, net zoals moeder natuur haar bouwsel heeft gemaakt, namelijk atoom oftewel de Mandala.
Orbs: zijn licht wezens en komen van verre van een andere planeet stelsel, waar ook wij vandaan komen.
Orbs: een hele mooie fenomeen opzich, het laat zien wie jij daadwerkelijk diep van binnen bent, ook wel genoemd je Ziel.
Orbs: Zijn pure energie deeltjes , welke niet alleen een entiteit kan zijn, maar soms ook gewoon stof, water, of energie uitstoten van bijv. het menselijke lichaam.

. Een vlek is een verklaarbare plek op het beld, door stof, sneeuw, waterdruppels, vuiltje. Een orb is een niet verklaarbare vlek, meestal met een duidelijk patroon. De foto van de TS bevat duidelijk een orb, er zit een patroon in, de S van Sinterklaas inderdaad
. De betekenis kan verschillend zijn en wel of niet van belang.