Grapje collega

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chocotof

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:59

Toevallig heb ik gisteren geen collega's maar klanten gepest.

Het was errúg rustig de laatste 4 uur van onze late dienst (pompstation langs de a2) dus hebben we in het gangpand een muntje van 50ct met 1secondelijm vastgeplakt. Haha!

Wel erg moeilijk om niet in brullen uit te barsten als er dan eindelijk iemand in trapt

Marloe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:32

ROFL Whaha chocotof die is echt goed..Zie het al helemaal voor me!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:31

Haha die is echt goed ROFL

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:40

wij hadden een keer op texel een 2 euro muntje op de grond geplakt gezien, later zag mijn zusje 10 cent en toen zei mijn moeder die zit vast vast geplakt maar nee hoor dus me zusje bij, maar met dat tuinkers is ook goed.

mijn vader zegt altijd als iemand vraagt alles goed, zegt hij nee laatste 2 fout en dat zegt de eigenaar van mijn vz pony's ook altijd, nee laatste 2 fout oid

dus als iemand vraagt alles goed zeggen nee laatste 2 fout of laatste 3 fout, wat je maar wilt Tong uitsteken

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:45

bij ons moet je ivm onze security policy (bedrijfsgeheimen) een leeg buro hebben en je computer locken als je van je plek bent.

ik heb een standaard achtergrondje en als iemand zn computer niet gelocked heeft dan zet ik die altijd als achtergrondje.
Als je dan tijdens je werk op je achtergrondje moet zijn staat er heel groot JE COMPUTER LOCKEN ALS JE WEGGAAT!

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:47

Een terugbel-briefje neerleggen voor een collega en bij de naam K. Bouter invullen Haha! Vork

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:47

een klein streepje mosterd aan de onderkant van het handvat van iemand fiets smeren, zodat je het niet ziet als je aan komt lopen, maar wel voelt op het moment dat je je fiets vastpakt. Voor je gevoel grijp je in hondestront.

Iemand naam roepen die een klein stukje verderop staat. Zodra hij omkijkt roep je VANGEN!! vervolgens gooi je een mini cactusje

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:48

Screenshot van het bureaublad maken die als achtergrond instellen en dan alle echte pictogrammen verwijderen. Heb ik een keer bij mijn broertje gedaan en alle pictogrammen e.d. in een mapje met de naam: 'gefopt' gedaan en op het bureaublad gezet. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:14

marjoleinft schreef:
wat ik ook nog een keer heb gedaan bij me leraar war ik een pest hekel aan heb .
daar heb ik een keer laxeer middel in zijn koffie gedaan. na 20 min kwam hij terug met de mededeling dat we de rest van de dag vrij kregen. en toen waren we lekker om 12 uur klaar i.p.v. half 4 Tong uitsteken Haha! Bloos

daar is een keer iemand aan overleden toch? stond toen ook op bokt..

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:49

Hahah geweldige dingen staan ertussen !! Huilen van het lachen

Hier hebben ze een keer iemand naar het dolphinarium laten bellen. Hij moest meneer Frank Lipper terug bellen over een bestelling shirts. (werk in een sportzaak) Wij met z'n allen in de kantine , luidspreker van de telefoon aangezet. Je kunt bij ons in de kantine namelijk meeluisteren met alle telefoons als je dat wilt. En de jongen belt netjes op , goedemiddag met ... , ik ben opzoek naar meneer Frank lipper. De mevrouw aan de andere kant vertelde hem netjes dat meneer Frank lipper hier niet werkzaam was. Mijn collega werd boos en vertelde de vrouw dat ze niet zo vervelend moest doen en hem gewoon moest doorverbinden. Waarop de vrouw zegt "Weet je wel welke dag het is?" , waarop mijn collega antwoord " Rolleyes , pff dinsdag !! " , Oke , kort de naam eens af.. Mijn collega was inmiddels al zwaar geiriteerd Nagelbijten / Gniffelen en antwoorde.. F.lipper ! , De vrouw weer , "oke heel goed , en welke datum is het? " , " 1 april " ..

Wat hebben we gelachen zeg , hij is er nog weken mee gepest.. Huilen van het lachen

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:04

Mijn collega's hebben laatst ook een leuke grap met onze manager uitgehaald. Die heeft een soort van sportauto waar hij erg trots op is. Een collega is Duits en had twee oude Duitse nummerborden meegenomen en over de nummerborden van mijn auto gedaan. Tegen de guestservice hadden ze gezegd dat ze even op moesten letten voor het geval hij het niet zou zien en het park af zou rijden. Nu heeft hij het dus niet gezien en de guestservice hebben hem niet weg zien rijden, met als gevolg dat hij er pas na 4 dagen achterkwam! Hij is toen naar de politie gegaan om er een melding van te maken.. Nu moet die collega naar het bureau om het te verantwoorden Schijnheilig

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:25

een docent bij ons op school pikte altijd de broodbak in van een andere docent Vork
geweldig!
en die docent maar zoeken en zoeken
dat deed die ene docent samen met een paar andere leerlingen Vork (dat pikken Tong uitsteken naja pikken zo kun je het niet echt noemen Tong uitsteken)
maar het was wel grappig

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:28

op mijn oude werk was er iemand die altijd rot geintjes uithaalde met je
ik moest een keer op tijd weg naar de notaris en toen had ie mijn brommer helm verstopt
en zo had ie nog een paar van dat soort rot geintjes

en toen was iemand het zat en die had toen de letters van zijn toetsen bord omgedraaid
dus toen hij z'n paswoord in wilde tikken ging het fout
hij heeft toen z\n spullen gepakt en is naar huis gegaan

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:30

gebeld worden door je collega (die op een andere afdeling staat) en zich voordoet als verward persoon die denkt dat supermarkt de pizzaria is..

Wist echt niet wat ik moest zeggen, en ik er heel serieus op in gaan. hun dikke lol Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:34

Ik werk al jaren met alleen mannen. Heerlijk.
Op de KI doen we ook altijd stangen, zo zet ik standaard de laarzen van een collega andersom,zodat hij standaard zijn linkervoet in de rechterlaars zet Huilen van het lachen

Of ik leg iets op de stoel , laatst had ik 2 kleine zwarte dopjes op een stoel gelegd, pas na een half uur vroeg ik of ie lekker zat Huilen van het lachen

De middag erna zaten die dopjes tussen mijn dropjes, maar daar trapte ik niet in.

Ik hou wel van droge humor.

Op de slachterij was de roze spuitbus (dieren markeer spray) zeer populair, ik had een keer smorgens mijn laarzen aangedaan en gedacht hm ze zijn nog vochtig.
Savonds snapte ik waarom,mijn hele voeten waren roze Huilen van het lachen

Zo kwam ik ook ooit een keer bij mijn auto, waren mijn velgen roze Huilen van het lachen

En jawel, ook de handschoenen die ik die dag gebruikte waren behandeld, ik kwam ook met twee knalroze handen thuis Huilen van het lachen

Ehm oh ja een collega noemde ik altijd "eikel" dit was een duitser, en daar betekend het niks .
Dus ik op een gegeven moment bij de paarden een grote emmer vol eikels geraapt, en in zijn laarzen geleegd Huilen van het lachen

Ehm ff denken ohhh ja, de voorman was veel te serieus, en op een gegeven moment stond ik op een verhoging te werken, en hij kwam ff degene die langs mij stond te werken, controleren, ik had van een andere collega een paar zeugentepels gehad om iets mee uit te halen, had ik die met wat vet op zijn helm geoplakt, heeft ie een halve dag met die tepels rondgelopen.
Hilarisch

Zo ook een andere voorman, die was nogal vrouwengek, en soms erg chagerijnig.
We hadden die dag een vrouwelijke dierenarts, ik zeg als hij komt, hou hem dan ff bezig!
Dus zo gezegd zo gedaan, en ikke al hoestend met die -jawel- roze spuitbus , een mooie smiley op zijn rug gespoten, had niks in de gaten Huilen van het lachen

Leuke was daar dat collega's wisten dat ik het had gedaan, en zeiden dus niks tegen hem. Geweldig. Vooral als ie savonds thuis komt en zijn vrouw zijn rug ziet whahahaha

Maar goed, ik heb immers ook alles wel een keer roze gehad.

Zo sneed ik een keer met een slachtmes een stuk van mijn vinger, ikke springen van de pijn, gingen de jongens mee staan springen, ze dachten dat ik aan het dansen was Huilen van het lachen Dus ahum soms is het niet goed om een grappenmaker te zijn .

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:37

over het algemeen zijn het wel leuke dingen die ze uithalen
roze voeten roze handen roze velgen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:42

VivaLaVida schreef:
marjoleinft schreef:
wat ik ook nog een keer heb gedaan bij me leraar war ik een pest hekel aan heb .
daar heb ik een keer laxeer middel in zijn koffie gedaan. na 20 min kwam hij terug met de mededeling dat we de rest van de dag vrij kregen. en toen waren we lekker om 12 uur klaar i.p.v. half 4 Tong uitsteken Haha! Bloos

daar is een keer iemand aan overleden toch? stond toen ook op bokt..

Dat vind ik ook geen ludieke grap meer.... stel je voor dat diegene allergisch voor een stofje is, of een darmziekte heeft.
Nee sorry, hier vind ik echt niks grappigs aan,bah

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:43

dipstaartje schreef:
over het algemeen zijn het wel leuke dingen die ze uithalen
roze voeten roze handen roze velgen

Ik werk dr nu niet meer, maar dat was echt een feestje daar.

Ik heb ook een keer gehad dat ik savonds naar huis wilde, en mijn hele auto ingepakt was met papier Huilen van het lachen

L4A

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:45

Ik zelf niet, maar bij mijn zus haar stage wel. Ze had haar laatste stagedag, en haar collega's hadden haar scooter met doorzichtig folie ingewikkeld. Tenminste, dat dachten ze, maar ze hadden de verkeerde scooter gedaan. Dus om half vijf reed mijn zus mooi weg met haar scooter (ze deden het omdat ze haar liever daar hadden) en degene van wie die ingefoliede (of hoe je 't schrijft) scooter was was helemaal boos en kon niet weg. Haha!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:18

Haha wat een leuke grapjes zitten er tussen. Ik moet vrijdag weer werken en neem een draadloze muis mee Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:32

Soeskia schreef:
bij een collega die op vakantie gaat het toetsenbord vervangen door een oude en daar tuinkers in zaaien. Komt hij terug groeit er 'gras' uit Haha!

OMG die is echt geweldig Huilen van het lachen

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:34

Een extra muis aansluiten op de pc is altijd mooi. En als iemand het dan niet snapt zeggen dat het een spook is en vragen of hij/zij Paint wil openen en dan daarin 'schrijven' dat hij/zij snel koffie/cola/koekjes moet halen Clown

Wij hebben ons op 1 april allemaal ziekgemeld Haha! We deden met zijn 4en hetzelfde en de baas kreeg bijna een hartverzakking. En dan netjes om half 9 binnen komen lopen Haha!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:35

Mijn vriend heeft mij zo ooit eens erg goed te pakken gehad:

Een printscreen maken van je bureaublad. Dan is er ergens een functie (zou even moeten navragen hoe en waar), waarmee je al je pictogrammen onzichtbaar kan maken. Vervolgens de nieuwe bureaublad er op zetten, en echt, ik heb wel een half uur zitten klikken, maar die pictogrammen deden het maar niet Clown.
Mijn vriend maar lachen.

Plien91: die vind ik echt super sterk, leuker als idd laxeermiddel er in doen.
Laatst bijgewerkt door secricible op 28-11-08 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:41

Plakband-telefoongrap is idd ook wel eens bij mij uitgehaald maar dat had ik meteen door Haha!

Ook grappig: Monitorkabels verwisselen (als de buraue's dicht bij elkaar staan): Dus de kabels inpluggen bij de ander zodat alles wat jij doet op zijn beeldscherm wordt dan bij de ander gedaan en omgekeerd.

Ook leuk (hebben collega's een keer gedaan): Een brief met een parkeerboute helemaal officieel, vermelden dat ze naar een telefoonnummer moet bellen, wat dus van een rijschool was Tong uitsteken
De desbetreffende collega helemaal pissig worden dat ze toch echt geen boete had gehad, een onschuldig mevrouwtje van de rijschool aan het uitschelden omdat ze de boete echt niet ging betalen Huilen van het lachen

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:27

Ik werk bij de post... en als je je elastieken in je tas laat zitten (wanneer het geregend heeft) zijn ze na een week of twee bros... En dan verwissel ik de 'goede' elastieken van mijn collega voor al die brosse... moet je zn gezicht zien als 'ie een bundel post aan het afbundelen is Haha!