omdat je zo zat als n ui was
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

eenitraM schreef:Maar als men gedronken heeft en mijn stiefzus de hele tijd liep te verkondigen dat de Stake een ballen tent was met allemaal boeren en zatte lui die de heletijd aan je poes en tieten zitten...

VivaLaVida schreef:gewoon zeggen dat je ontoerekeningsvatbaar was
RedPassion schreef:eenitraM schreef:Maar als men gedronken heeft en mijn stiefzus de hele tijd liep te verkondigen dat de Stake een ballen tent was met allemaal boeren en zatte lui die de heletijd aan je poes en tieten zitten...
Goh, dat is dus nog steeds niet veranderd? Ik kan je stiefzus wat dat betreft alleen maar gelijk geven
Huisarrest vind ik wat ver gaan (zeker zo lang), maar ik hecht persoonlijk wel veel waarde aan het 'samen uit, samen thuis' principe, dus ik kan me wel voorstellen dat je ouders boos zijn.
En, wat is er mis met boeren? Sani schreef:VivaLaVida schreef:gewoon zeggen dat je ontoerekeningsvatbaar was
ik denk dat ze daar alleen maar bozer van worden.

VivaLaVida schreef:Sani schreef:
ik denk dat ze daar alleen maar bozer van worden.
echt?
drugs dan?

daaf4ever schreef:Ik weet echt niet waar je het over hebt? Ik kom er nu 3 jaar lang heel vaak en ben nog nooit lastig gevallen. Tuurlijk hebben jonges zo af en toe een opmerking, maar dat heb je echt niet alleen in de StakeEn, wat is er mis met boeren?
never. niemand neemt mij op mijn 18e mijn sociale contakten af.. 
RedPassion schreef:daaf4ever schreef:Ik weet echt niet waar je het over hebt? Ik kom er nu 3 jaar lang heel vaak en ben nog nooit lastig gevallen. Tuurlijk hebben jonges zo af en toe een opmerking, maar dat heb je echt niet alleen in de StakeEn, wat is er mis met boeren?
Ik schrijf toch nergens dat er iets mis is met boeren?
Wel met mannen die hun handen niet thuis kunnen houden. Die kom je overal tegen, maar mijn ervaring is dat het in de Radstake relatief vaker het geval is.
VivaLaVida schreef:drugs is toch heel wat anders dan roken

Up_to_Date schreef:Het ligt er ook aan hoe je je kleedt én gedraagt. Als je een rokje aan hebt waarbij je zowat je string nog niet ziet, sorry maar dan vraag je er ook om. En als je een truitje aantrekt waarbij je een inkijk hebt dat je zowat je navel kan zien.. En die grietjes lopen overal wel.
RedPassion schreef:Klopt, maar je lokt het wel uit met erg blote kleding.'Er' om vragen doet geen vrouw, mannen hebben hun handen thuis te houden, al loop je daar helemaal naakt rond.
Daarnaast droeg ik nooit het soort kleding dat jij beschrijft en toch waren er zat mannen (ook in andere tenten hoor) die hun handen niet thuis konden houden.
samantha21 schreef:Dat ligt eraan wat je dan rookt
Ben dan maar blij dat je niet mijn ouders hebt. Die hanteerden het systeem:
1 minuut te laat, 1 dag binnen. Ben een keer 2 uur te laat geweest, en tjsa, dat heb ik geweten ook

Liezel1 schreef:Muisbal schreef:Ik denk dat het met een flinke uitbrander en alle mogelijke scenario's ook wel genoeg effect zouden hebben gehad bij mij. Huisarrest vind ik wat dat betreft een schending van je rechten. Wat geeft hen het recht jou op te sluiten!
Hier moet ik wel heel hard om lachen....
Een schending van welk recht???
Je woont bij je ouders, dus heb je je ook aan hun regels te houden, en als er gezegd is dat ze samen naar huis moesten komen, dan moet je dat dus ook gewoon doen!
(in het lachen)