Afzakkende bh-bandjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Re: Afzakkende bh-bandjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 07:51

BraveSpots schreef:
Er bestaan ook gewone bh's waarbij je de bandjes kunt kruisen over je rug, vind ik heel handig Ja!

Ja die bestaan ook wel maar niet echt in mijn maat, of wel in mijn maat maar dan vind ik de bandjes te dun en daar heb ik niks aan want die zijn zo uitgerekt.
Ik moet echt een stevige bh hebben.
De enige die echt goed zitten heb ik er ooit 1 van gehad is champion, zijn sterk brede gekruiste banden.
Maar ik kan ze hier nergens krijgen dan moet ik via internet kopen en dat schiet niet op want zoiets moet ik echt passen.
Als ze dan zo'n verzendservice hadden als wehkamp dat je meerdere maten kunt bestellen en alleen de passende houd dat doen ze niet.

Die clips en touwtjes op de rug om de bandjes bij elkaar te houden is idd de oplossing maar hoe maak ik ze vast.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:15

Guinevere schreef:
Ik heb zoiets:
Strap mate
Echt ideaal! Je hebt ze in verschillende kleuren en ze kunnen gewoon mee de was in, zodat je er niet elke keer opnieuw mee hoeft te prutsen.

Dat was 'm inderdaad Lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:21

Koop van die kleine haakjes zoals ze ook aan je bh sluiting zitten, maak deze vast in het midden van je bh bandjes zo heb je een extra sluiting waardoor je bh bandjes als het ware in een kruis aan elkaar vast zitten Lachen

En Hunkemoller had laatst ook hele mooie gewone bh's maar dan wel met een racerback en voorsluiting, dus dat zou ook een optie kunnen zijn (dat zijn dus geen sportbh's)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:23

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:56

jesito schreef:
BraveSpots schreef:
Er bestaan ook gewone bh's waarbij je de bandjes kunt kruisen over je rug, vind ik heel handig Ja!

Ja die bestaan ook wel maar niet echt in mijn maat, of wel in mijn maat maar dan vind ik de bandjes te dun en daar heb ik niks aan want die zijn zo uitgerekt.
Ik moet echt een stevige bh hebben.
De enige die echt goed zitten heb ik er ooit 1 van gehad is champion, zijn sterk brede gekruiste banden.
Maar ik kan ze hier nergens krijgen dan moet ik via internet kopen en dat schiet niet op want zoiets moet ik echt passen.
Als ze dan zo'n verzendservice hadden als wehkamp dat je meerdere maten kunt bestellen en alleen de passende houd dat doen ze niet.

Die clips en touwtjes op de rug om de bandjes bij elkaar te houden is idd de oplossing maar hoe maak ik ze vast.

Bij de magic clips van de hunkelmöller zit een beschrijving. Ja ken hem de heel eenvoudig tussen zetten. Alleen als ik mn bh dan draai naar mn rug, wil dr nog wel eens een bandje uitschieten. Maar ik wordt er handig in ondertussen. Succes!

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:09

poes schreef:
Wie grote borsten heeftr, shopt uiteraard geen BH bij hunkemoller, das vragen om problemen.

niet??? nou ik toch wel, en gaat al jaren goed.

@ ts: heel veel succes met het vinden van een goede oplossing/bh.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:27

ik heb het alleen met paardrijden, heel vervelend, dus onder het rijden zit ik regelmatig in mijn truitje te graaien, zal wel raar gezicht zijn. Haha!
Wat me opvalt is dat hoe groter ze werden hoe minder de bandjes afzakken. (tsja op mijn 24e gingen die dingen opeens 2 maten groeien dat heb ik weer)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 21:33

swoeky schreef:
poes schreef:
Wie grote borsten heeftr, shopt uiteraard geen BH bij hunkemoller, das vragen om problemen.

niet??? nou ik toch wel, en gaat al jaren goed.

@ ts: heel veel succes met het vinden van een goede oplossing/bh.

Dank je wel Haha! , ik denk dat ik zo'n clip eens ga proberen.