Met partner + knuffelbeest in bed... wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Re: Met partner + knuffelbeest in bed... wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:52

Ik slaap wel met een knuffel maar dat is me vriend Tong uitsteken

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:53

Ziffstar, dat heeft mijn broertje ook. Net hem even ingestopt, hij is nu 11 maar een hele gezellige rij knuffels aan het voeteneinde van z'n bed staan. En naast z'n kussen ligt al jaaaaaren een oude schoenendoos waarin Leeuw slaapt. Onder een washandje als dekentje en een stukje stof als laken. Vind het nog steeds vertederend. *LOL*

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:06

ik sliep vroeger altijd met 'pop' (ja je raad t al, dat was een pop Tong uitsteken).
maar toen ik wat ouder werd (jaartje of 13/14 denk ik) vond ik dat ik meer ruimte nodig had, dus gooide ik 'pop' snachts in mn slaap uit bed, of ik duwde der tussen mn nachtkasje (had zo'n plank naast mn bed) en mn bed in..
ik begon me steeds meer te irriteren aan 'pop' want pop nam ruimte in beslag die ik wilde hebben Tong uitsteken
dus ik heb pop naar een kast in mn kamer verbannen, dus met opruimen kom ik der nog wel eens tegen.

maarnee, ik slaap dus niet met knuffels...
mijn vriend zou t denk ik geen probleem vinden, integendeel zelfs, want dan zou ik mn knuffel kunnen doodknuffelen ipv mn vriend..
want mn vriend houdt niet zo van knuffelen ^^.

nu t weer wat kouder wordt trek ik heel vaak mn andere kussen tegen me aan..
mn arm er om heen en helemaal er tegenaan opkrullen.. en dan ook nog al mn dekens om me heen opgekruld.. lekker warm en knus ^^
jammer genoeg knuffelt mn kussen niet terug Tong uitsteken

ik heb ook nog wel eens geprobeerd om mn hond in bed te nemen (Stiekem) als knuffel..
maar das een nog veel slechter idee dan 'pop' in bed leggen..
want de hond weet het zo te spelen dat ze, ongeacht de grote van t bed, binnen 5 minuten alle ruimte in beslag neemt en mij het bed uit gewerkt heeft.. en zelf als een prinsesje onder al die lekkere dekens ligt..
nou dat gaat dus niet door he! Tong uitsteken

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:36

ik vind het wel erg dat je je knuffels moet verstoppen voor je vriend.. Ik heb nog 1 knuffel, en die is me gewoon dierbaar, van vroeger. Ik hoef er niet mee te slapen ofzo, maar ligt gewoon altijd op bed.. Als vanaaf mijn vriendin komt slapen zal ze dat ook wel zien.. njah, boeie:P kan ik me echt niet druk om maken. Mijn vriend denk er ook geen seconde aan om daar een rare opmerking over te gaan maken.. Dat is gewoon iets nog uit je jeugd.. En of je er nou mee slaapt of niet, zal hem een worst wezen.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:48

Ik heb 1 lievelingsknuffel waar ik wel erg aan gehecht ben, maar die ligt nu in de vensterbank naast mijn bed op een kussentje onder een dekentje. Als ze bij mij in bed ligt beland ze 's nachts ergens op de grond, omdat ik nogal veel beweeg.

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:56

Nou ja ieder zijn ding toch....
Hoeft toch niet over geoordeeld worden of iemand met of zonder knuffel slaapt...

Ik ben 26 en ik slaap altijd met mijn knuffel. Ik woon inmiddels al 4 jaar samen, maar dat veranderd niks!!
Mijn knuffel gaat ook mee de hele wereld over, zelfs in mijn backpack ging die mee.

Mijn vriend vind dit helemaal niet raar, dat hoort bij mij en ik slaap gewoon niet lekker zonder...
Als die het raar zo vinden, pech voor hem!
En mijne ziet er inmiddels echt niet meer zo charmant uit na 26 jaar overal mee naartoe gesleept te zijn Tong uitsteken

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 11:06

Jahoor. Heerlijkj zo´n zachte teddy Lovers
Ik heb zelfs mijn knuffel nog van net naar mijn geboorte. Als kind overal mee naar toe gesleept, nou wat ziet hij eruit Ach gut

Maar, momenteel single, als ik een vriend heb mag knuffel toch het bed uit. En neem hem ook niet mee hoor.

(alwel .. bij ex hadden we samen een knuffel haha. maargoed die heb ik nu dus mooi mee naar huis genomen Haha!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 17:24

Als ik thuis slaap dan slaap ik stiekem met een knuffel in m'n bed. Bij m'n vriendje thuis is mn vriendje de knuffel die tegen me aanligt. Haha!

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 17:26

Ben 21, heb geen knuffel, maar wel een oud hoofdkussen waar ik aaaaaaltijd mee slaap.. zelfs als vriendlief er is, kan gewoon niet lekker slapen zonder mijn kussentje.. Heb nu bij hem thuis ook een extra kussen om vast te houden.. Bloos

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 17:27

ik heb wel een koe op t voetenend liggen Tong uitsteken

maar die ligt er altijd vrij snel af. ik lig nie echt stil in bed Tong uitsteken

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:34

Ik ben 22 en slaap met knuffels. Als ik buiten huis slaap gaat ook een van mijn knuffeltjes mee (thuis heb ik er meerder in bed liggen), dat vind ik gewoon fijn.
Toen ik een vriendje had, sliep ik oko gewoon met knuffel. Nam die ook gewoon mee als ik bji hem sliep. Misschien is het voor sommigen raar, maar ze moeten dat maar gewoon van mij accepteren. Voorlopig blijf ik nog gewoon met knuffels slapen, met vriendje erbij of niet.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:36

malibu1983 schreef:
ik ben 25 en ga binnenkort samenwonen. maar in de nachten dat mijn vriend bij mij slaapt dan liggen mijn 2 knuffels wel bij me in bed. en mijn vriend vind dat niet erg... die helpt zelfs mee zoeken als ik ze weer eens het bed heb uitgemept tijdens het slapen..

groetjes

dat deed mn ex ook ja Haha! dan was ik aan het draaien en woelen en dan zei ie wat ben je nou aan t doen en dan ik heel zielig ik ben aai (ja zo heet ie) kwijt Verdrietig en dan ging ie helpen zoeken *LOL*
heb nog geen negatieve ervaringen ermee gehad, ook niet met het duimen, ben 19.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:43

Ik sliep al jaren zonder knuffel, tot ik hier op m'n stage een hondknuffel kreeg zodat ik niet zo eenzaam zou zijn. Haha!
Dus ik ben er voor de grap mee gaan slapen.
Nu een week later kan ik niet meer zonder Bloos ik werd vannacht wakker en Yellow was verdwenen, ik was meteen klaarwakker!

Dus de kans gaat er dik in zitten datals ik een vriend krijg die hond ook mee gaat Haha! maar hij is gewoon de perfecte grootte, hij is zacht, en knuffelig en...

Ook heb ik een knuffeltje van een paardje die op mijn paardje lijkt. Die gaat ook altijd standaardmee. toch een beetje 'thuis' mee. Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:12

ik ben bijna 28 en lig iedere nacht innig gearmd met mijn 'bram' de knuffelbeer. kan niet slapen zonder dat ding en hij gaat dus echt overal mee naar toe. als ik geen knuffel heb, moet ik een extra kussen. het is gewoon heerlijk om iets in mijn linkerarm te klemmen...
hans slaapt ook met een knuffel. een hond. deze klemt hij altijd tussen zijn knieeen Clown

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 11:17

Ik gisteren een knuffel gepakt.
een klein beertje, het is puur om iets vast te houden.
en vriend vond het niet erg (had hij al meerdere keren gezegd)

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:22

ik heb ook bergen knuffels, soms slaap ik niet met een knuffel,maar soms ook wel. Laatst ging het heel slecht met mijn oma en toen heb ik toch wel even mijn knuffel gepakt... De volgende ochtend zei mijn vriend dat hij het erg schattig vond.
ik ben trouwens 24 jaar en woon nu 3 jaar samen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:56

Frouk schreef:
Als ik thuis slaap (ik woon nog bij mn ouders) slaap ik altijd met een knuffel, ook als mn vriend erbij is. Knuffel gaat ook altijd mee op vakantie (als ik met mn ouders meega, familie vakanties) Toen ik met mn vriend week weg was dan weer niet en zal m ook niet mee naar hem nemen. mochten we ooit gaan samen wonen, dan komt knuf wel gewoon in bed Tong uitsteken

Ben 22, dus ook al ruimschoots over de 'knuffel leeftijd' heen

hahaha overkomt me nu toch wat! Over knuffels gesproken, vriendlief (25) kwam gister avond nadat hij terug kwam van een weekendje familie, aanzetten met zn eigen afgeknuffelde konijn van vroeger en die ligt dus nu bij hem weer naast zn bed Clown

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:57

tsja, ik ben 24 en mijn knuffel die ik bij mijn geboorte heb gehad heb ik nog steeds, zonder Tompoes slaap ik niet. Mijn vriend vond het in het begin wel raar en heeft me ook wel uitgelachen, maar nu weet ie niet beter

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:09

In NL wel maar hier heb ik geen knuffel..

Arme knuffels die plaats moeten maken voor vriendlief Knipoog

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:13

Ik slaap ook met 2 knuffels, nouja ze liggen in bed, ook als ik bij vriendlief slaap. Als hij het bed op maakt legt ie ze op m'n hoofdkussen. Haha!
Oja ben 21!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:43

Ik. Nja, het is een kussen dat ik van mijn opa gekregen heb. Tong uitsteken
Eerst sliep ik gewoon bij mijn vriend zonder dat kussen, maar hij heeft me een hond gehaald, zo'n worst vorm (zelfde vorm als mijn kussen alleen dan met poten, kop en staart eraan. Tong uitsteken)
Hij is het er alleen niet altijd mee eens, meestal gooit hij dat ding uit bed. Scheve mond Tong uitsteken

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:12

Ik slaap gewoon met mijn knuffel in bed. Ik kan echt niet zonder dat beest! Hij heeft Flappie en het is een teddybeer die ik van mijn ex heb gekregen. We sliepen altijd gewoon samen met onze knuffels (ja, hij had er ook 2) gezellig in bed. En natuurlijk elkaar ook helpen zoeken als er weer eentje was verdwenen!

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:34

Ik ben 18 en heb een nog steeds een knuffel in bed liggen die ik al ruim 17 jaar heb. Vroeger ging ik nergens heen zonder Beer. Ik heb een keer een heel hotel op stelten gezet in Turkije omdat mijn Beer met de was mee verdwenen was. Ik moest en ik zou Beer terug krijgen. Gelukkig kwam hij weer schoon terug Clown

Nu ligt Beer nog steeds in bed, ruikend naar mij en half uit elkaar gevallen. Hij blijft alleen wel in mijn bed, en gaat niet (meer) mee op vakanties en uit logeren. Maar thuis mag Beer lekker blijven liggen hoor Lachen

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:37

Ik ben 31, heb al 13 jaar een relatie met Marc en ja, ik slaap ook met knuffels. Tong uitsteken
Knorretje, paard, beer, kusschelkussen en pony. Vork

Alleen knorretje is laatst met de 90 graden meegedraaid en ipv een zacht vachtje heeft ie een hard velletje gekregen.
Bed is groot genoeg voor Marc, mij en 5 knuffels. Lovers

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:02

Ik heb ook nog steeds mijn 'geboortebeer' in ons bed liggen, en ik ben 28.
Ik slaap er niet elke nacht mee, maar als ik niet kan inslapen of me niet lekker voel dan klem ik hem toch maar snel onder mijn arm.
Tegenwoordig is het trouwens een beetje strijd met onze kat, want die slaapt het liefst op mijn buik of borstkas, en dan nog die beer erbij, dan kan ik niet meer draaien of keren, dus de kat wint! Die knort trouwens ook zo lekker als je hem aait, dat doet een beer niet Knipoog

Vriendlief heeft trouwens laatst opgemerkt dat beer niet mee verhuist naar ons bed als onze nieuwbouw volgend jaar af is. Ik weet het nog niet zo...

Over dat het belachelijk zou zijn: het is een kwestie van gewoonte, onderdeel van je slaapritueel zeg maar, en het is wetenschappelijk bewezen dat het onderbreken van dat ritueel kan zorgen voor slaapproblemen. Het aanhouden van een vast patroon voorkomt dan weer slaapproblemen. Als jij altijd op je rug slaapt omdat dat zo lekker en vertrouwd ligt, en je moet opeens op je zij liggen, dan durf ik wedden dat er ook een hoop mensen liggen te woelen omdat ze iets 'missen'