Maar inderdaad; schoolkleding is in zoverre verplicht. Nou moet ik zeggen dat we op H&H geen van allen een polo dragen hoewel dat wel verplicht is officieel. Geen enkele docent weigert ons er om op stal. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar inderdaad; schoolkleding is in zoverre verplicht. Nou moet ik zeggen dat we op H&H geen van allen een polo dragen hoewel dat wel verplicht is officieel. Geen enkele docent weigert ons er om op stal.
Ik denk dat ik ook weet wie...
Ben nu wel blij met die man
hahaha nee idd volgend jaar heeft hij weer de 4,3 die daarna de 4,4 wordt en die hebben hem ook 2 jaar.. daarna zal die onderhand wel met pensioen gaan

dat echt niet......... Voor de doorsnee manege is het echt heel goed........
KiWiKo schreef:vroeger was het een opleiding van aanzien.......... nu niet meer
KiWiKo schreef:in vergelijking met wat er 20 jaar geleden vandaan kwam is het niveau behoorlijk gedaald..............
en dat is jammer, vroeger was het een opleiding van aanzien.......... nu niet meer
en ik zeg niet dat het prut isdat echt niet......... Voor de doorsnee manege is het echt heel goed........
maar voor de fokker/handelaar of serieuze wedstrijdruiter............ is het echt vaak een helaas....
en ik zeg vaak, omdat er ook echt wel bikkels afstuderen, die het daadwerkelijk aankunnen om in de paardenwereld mee te draaien......
maar als ik hier al lees dat er truttig gedaan word om een dresscode............. dan weet ik niet waar dat heen moet