Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Denk maar nietdat ik OOIt nog met connexxion ga
zij: nee dat lijkt me een goed plan, moet u vooral niet meer doen.
Marley schreef:Op zich heeft Sjonniej wel gelijk, de buschauffeur hoeft niet voor boeman uitgemaakt te worden. Hij kan er niks aan doen dat hij te weinig kaartjes heeft, dat kan gewoon gebeuren, die man is ook maar een mens.
Alleen vind ik wel dat deze buschauffeur voor een passende oplossing had kunnen zorgen om zijn klant toch mee te kunnen nemen.
Dat zou gewoon service zijn, en hé dat is toch waar het hele openbaar vervoer op draait lijkt me......
chantal21 schreef:Vaak problemen met de Connexxion gehad, altijd prima opgelost en een paar dagen erna vond ik altijd een leuk cadeautje via de post...gratis kaartje of een zaklamp (moest altijd ''s avonds opstappen op een halte waar geen verlichting was en werd menigkeer gewoon voorbij gereden. Met dit lampje kon ik dan de buschauffeur verblinden..hoezo gevaarlijk??). Maargoed in jou geval had ik gewoon in de bus gaan zitten, ik geloof niet dat hij daar melding van zal maken, dan haalt hij zichzelf namelijk meer problemen op de hals dan hij zou willen.
Lijkt me niet zo'n strak plan om dan maar gewoon te gaan zitten.. Marley schreef:Dat vind ik een rare vergelijking Vjestagirl, heeft er toch helemaal niks mee te maken!

Vjestagirl schreef:Als jij in de supermarkt staat en je MOET kaas hebben. Maar de goedkope kaas die jij altijd eet is op. Dan krijg je toch ook niet de dure kaas mee voor de prijs van de goedkope? Op is op...

hoe moeilijk...
Dowski schreef:ik was gewoon gaan zitten, ondanks dat hij zei dat je er NU uit moest, belachelijk wat die man presteert.
je betaalt namelijk niet voor het kaartje maar voor de service. Voor jou is het alleen vervelend als je op dat kaartje nog een keer over zou moeten stappen, want dat zou je in de andere bus niet kunnen laten zien.
Stel jij had wel een kaartje kunnen kopen en gelijk gooi je dat kaartje de deur uit, dan heb je ook geen kaartje meer, maar je hebt er wel 1 gekocht, dus mag je mee.
Het kaartje is in feite jou kwitantie, dus hij hoort jou gewoon mee te nemen als jij kunt betalen, klaar.
Dikke klacht indienen en al helemaal over die klantenservice. Ik hoop dat je de naam van die persoon hebt onthouden.
Daar kan je helemaal niets mee, die lui schuiven alles gewoon af op de klant of verdraaien gewoon de boel.. echt, blegh.