Waar zijn ze gebleven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Re: Waar zijn ze gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:06

Ik moet vanmiddag op pad voor een set nieuwe truien/of wat anders.
Maandag moet ik beginnen bij een nieuwe baan waar ik toch wel net gekleed voor de dag moet komen.
Dus hoop dat het wat is deze keer.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:28

KiWiKo schreef:
ik koop dan mannentruien Haha! Haha! Haha!

Dit doe ik dus ook. Heb vandaag weer een trui aan die uit de kast van mn vriendje komt, zit heerlijk staat wat minder. Kijk eens in een sportwinkel, hebben ze vaak leuke makkelijke mannentruien.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:31

Ja ik loop er op het moment op mijn werk ook niet echt netjes bij, gelukkig doen ze niet moeilijk Lachen Ik kan namelijk echt niks vinden en wollen truien ben ik allergisch voor.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:33

Maya schreef:
H&M? Esprit? Wehkamp? Zomaar wat sites die ik afgelopen week heb doorsnuffeld, op zoek naar een fatsoenlijke trui... En ook genoeg van die lange dingen.

Ik wil juist graag een sportieve katoenen dikke trui. Niet te druk qua print, gewoon normaal donkerbruin, donkerblauw, zwart, of donkergrijs voor mijn part. Fatsoenlijk lang genoeg bij de mouwen en rugpand, niet dat gelijk je onderrug bloot is als je bukt. Ik wil ook geen vest, gewoon een trui, liefst ook zonder capuchon, maar da's tegenwoordig ook al niet mogelijk Clown

Mission Impossible No Cheer Had ik er eindelijk een gevonden, is ie uitverkocht in mijn maat Zij zijn groot en ik is klein!

Ik ben bij de bristol geweest, toevallig nu ook nog 50% korting! Op de mannenafdeling hebben ze echt heerlijke truien zoals jij bedoeld. Ik heb een groene gekocht en een marine blauwe met wat tekst op de voorkant en je rug is ook niet bloot. Normaal koste ze 25 euor, nu maar 12,50 met de korting.. Lachen Bij h&m vind ik de truien te snel krimpen, en echt lekker dik vind ik ze niet. Bij esprit ben je ook al gauw 50 euro kwijt voor een trui. En heel erg veel keuze hebben ze niet Lachen

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:40

Ik vind het ook verschrikkelijk, ik wil gewoon een warme trui. Ben verder helemaal niet moeilijk.

Ik kom nu altijd this met een trui uit de sportwinkel, Nike, Puma, Kappa oid hebben wel lekkere warme truien. En vaak ook nog wel wat je voor gewoon door de weeks aan kan (en als je trui na 2 jaar dan verwassen is heb je er ene heerlijke trui aan voor bij de paarden tot de gaten er in vallen Knipoog ).

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:21