Janine1990 schreef:BraveSpots schreef:Op dit moment weet ik het gewoon allemaal niet meer, en stelt hij me teleur door te vertellen niet meer aan mij te denken. En hoe hij doorgaat met zijn leven, doet me pijn.
Maar als je even eerlijk bent met jezelf, wat zou je dan graag hebben dat hij wel doet?
Zeggen dat hij toch nog van je houd, ontzettend verdrietig zijn, boos zijn op zichzelf, zeggen dat hij je nooit meer wil zien,...?
Dat hij doorgaat met zijn leven is imo ergens logisch, het is tenslotte uit tussen jullie. Dat dat erg pijnlijk en verdrietig is voor jou, dat ben ik wel zeker van, en dat is echt rot.
In je laatste stukje heb je wel gelijk denk ik. Hij zou het niet mogen tolereren dat ze zulke dingen zeggen om jouw te kwetsen...
Wat ik zou willen, dat hij liet zien dat de afgelopen 9 maanden wel wat voor hem hebben betekend.
Dat ze niet fake waren. Zoals hij me nu doet denken. Het was niet fake, natuurlijk niet.
Maar zoveel dingen worden gezegd, dat ik het gewoon niet weet.
Ik zou willen dat hij teleurgesteld is in zichzelf, dat hij eindelijk eens gaat nadenken. In plaats van het verstand op 0 en gaan met die banaan.
Op die manier laat hij me zien dat hij om me geeft. Door te laten zien dat hij echt over zichzelf nadenkt.
Want zolang hij dat niet doet, heb ik het idee dat hij alles wat ik heb gezegd negeert.[/quote]
>>>>
Ik denk dat jouw vriend echt nog niet toe is aan de commitment die jij eigenlijk van hem zou hebben gewild; meer tijd samen, meer activiteiten. Hij is toch nog een beetje een jonge hond die nog heel graag met zijn vrienden uitgaat en de hort op wil. En doordat hij er nog niet aan toe is, wordt de keuze om echt "fulltime" voor jou te kiezen voor hem dus zo'n moeilijke. Hij geeft om je, maar wil en kan niet alles voor je opgeven en ik vind ook dat je dat dan niet van hem moet verwachten. Misschien kan hij dat ooit voor een ander wel kan (het zit soms jammer genoeg ook in de combinatie) of misschien kan hij het zelfs later ook voor jou als hij gewoon wat volwassener is. Een leeftijd in jaren hoeft niet zoveel te zeggen, meisjes zijn nu eenmaal vaak wat verder dan jongens. En hij is er gewoon nog niet aan toe, anders was hij wel vaker op komen dagen. Dat hoeft niet te zeggen dat hij niet om je geeft, hij kan alleen niet geven wat jij eigenlijk wel van hem zou willen. En dat benauwt hem waarschijnlijk en geeft hem bovendien schuldgevoelens want hij geeft jou niet wat jij wel zou willen. Laat hem lekker vrij, laat het rusten, als het nog wat zou worden is dat de enige manier. Ga verder met je leven, wie weet wat er later nog weer kan gebeuren, maar nu is hij echt duidelijk nog niet aan huisje, boompje, beestje toe, hij wil ook nog Vrienden en Uitgaan en daar is op zich niets kwaads aan, dat maakt hem geen slecht persoon!! Iedereen heeft zijn eigen behoeften en soms matchen die gewoon (nog) niet.
.
) dat ze graag wel wilde dat hij op vrijdag en zaterdag naar haar ging en niet alleen pas op zondag. Er is zo iets als zeggen dat je iemand vrij laat, maar in je hart het toch anders willen (dat geeft toch ook niets, is geen verwijt..). En dat kun je zien en lezen en voelen in haar hele tekst (en dat geeft ook helemaal niet, zoals gezegd iedereen heeft zijn wensen en behoeften) en dat zal hij ook gevoeld hebben want hij wilde wel haar tegemoet komen, maar kan/kon dat niet. Hij vraagt niet voor niets om tijd en hij wil gewoon nog vrijheid en met de guys uitgaan. En dan niet via MSM en andere manieren elke keer op zondag horen dat ze daar niet blij mee is.
.