Kleine meisjes, grote problemen(gezocht mama's met ervaring)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neskolay

Re: Kleine meisjes, grote problemen(gezocht mama's met ervaring)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:00

Ik ga met de straal ook niet over der gezicht, puur alleen der haartjes.
Wel een paar x gezichtje meegepakt toen ze niet hoofd achterover wilde doen.
Ze snapt een boel en had al snel in de gaten dat ze beter der hoofdje achterover kon doen.
Vind het zelf ook niet prettig om steeds met mijn gezicht onder douche en ik heb geen nare ervaring met douchen van toen ik klein was.

Mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:53

Citaat:
idd het klinkt net alsof er iemand vermoord word, buurvrouw heeft me welleens gevraagd of ik dr mishandel omdat ze zo krijst, probleem uitgelegd en ze moest toch wel heel hard lachen Haha!
quote]

Heel herkenbaar : als wij vroeger op de camping stonden was het helemaal erg bij mijn dochter, dan heb je vaak van die douches waarvan de kop er niet afgehaald kan worden DRAMA ! Ik stuurde dan altijd mijn man want ze gilde en krijste de hele camping bij elkaar. Als je dan uit het douchehokje kwam zag je al die mensen zo naar je kijken alsof je dat kind in de douche mishandeld had.

Solar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:04

Ben geen mama, maar mijn vader hield me altijd opstekop boven de wastafel. Vond ik veel leuker dan met de douche. Ik mocht soms ook wel eens de hond meenemen in bad, dan kon ik de hond aaien en mn moeder snel met kopjes water het zeep uit mn haren spoelen. Haha!
Ik heb het ook gehad, als er dan water over mijn gezicht liep (nog steeds) dan heel erg benauwd worden en geen adem meer kunnen halen Verward

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 20:53

Er schoot me trouwens ineens iets te binnen...
Is je dochter ook bang om prikkende shampoo in de oogjes te krijgen? Immers, er is nu toch ook shampoo die niet prikt voor kleintjes...?