Tips om m'n mannetje te verwennen (ook voor kerstkadotjes)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Re: Tips om m'n mannetje te verwennen (ook voor kerstkadotjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:41

Als je al zo lang samen bent en veel hebt ondernomen, wordt het wel lastig! Knipoog

Mijn mannetje houdt erg van koffie, dus ik wilde m een klein zakje met een aparte smaak senseo koffie geven. (goedkoop)
Evt. ben ik aan het overwegen een nespresso apparaat voor m te kopen (duur) omdat dat echt heerlijk koffie is en t hele huis lekker ruikt!

Bongo kaart, is erg leuk en origineel. Je kun het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt en er zijn verschillende dingen die je kunt doen, van weekendje weg tot een ballonvaart.

Verder heb ik zat kleine dingetjes die ik voor kerst onder de boom ga leggen:
-3 seizoenen gooise vrouwen, daar is hij echt verslaafd aan!
- axe chocolade, die vind ik zo lekker ruiken bij m!

Gewoon van die kleine dingen die hij anders nooit koopt, maar wel leuk zijn om te krijgen en nuttig zijn!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:48

Uhm...wat vriendlief van mij allemaal wel niet gekregen heeft *zou het niet meer weten*, heb hem 3 maand terug nog een kadobon gegeven waar ie zelf een formule wagen mag besturen en in een bmw-5serie en in een porsche bj 2006 en nog veel meer over het circuit van zandvoort mag crossen Haha! En als allerlaatste mag ie (hoeft niet,is niet verplicht,maar vriendlief doet dat wel) met zijn eigen auto over het circuit heen Haha!

Voor kerst is eigenlijk nu al mijn inspiratie in me op doordat vriendlief vorige week ook al jarig geweest is, en ik hem voor zijn verjaardag een canvas doek met als foto van zijn overleden moeder erop gegeven, en een tegel met als foto ook een mooie foto van zijn overleden moeder erin gegraveerd, en natuurlijk romatisch gekookt en geserveerd voor hem Tong uitsteken alleen toen ik bezig was met serveren had ie nie zoveel trek meer en wou ie een massage wat uitliep op een ******* Haha!

Maar als hier mensen zijn die iemand kennen of weten wie een DAX COBRA heeft en deze voor een half uurtje a uurtje zou willen verhuren, dan hoor ik het graag...

Voor de rest lees ik graag nog mee hier want kerst komt ook best al snel in aantocht ! Tong uitsteken

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 16:11

Ik wil ook zo graag wat leuks voor hem.

Maar ben student en ben niet erg rijk.
Heb al gekeken voor zo'n rit in een dure auto of op het circuit.
Maar 200 euro is mij echt te duur.
(Dan zitten mijn ouders en zusje met de kerst zonder cadeaus Clown ).

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 16:13

klinkt misschien gek maar misschien erotisch dineren http://www.erotischdineren.nl/
Weet zeker dat je een hilarische avond tegemoet gaat Knipoog

Ook leuk voor vrijgezellen feesten heb mij helemaal kapot gelachen Haha!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 16:15

wow wat een ideen haha

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 16:17

Ik wou dat ik hem dat allemaal kon geven zeg, wat gaaf.
Maar wacht maar tot ik rijk ben Clown Vork

Veel plezier TS!

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:20

Leuke ideeen staan hier !

Vriendlief en ik waren gister alweer 8 maand bij elkaar hebben niks bijzonders gedaan maar ga morgen avond na het eten ,
allemaal kaarsjes in de badkamer zetten met de tekst I Love You ,, ondertussen ga k t bad alvast vol laten lopen met veel zeep ( zal mn moeder blij mee zijn Vingers aflikken )
Verder wil ik nog een klein kadootje geven of voor hem koken wat niet mijn kunsten zijn ..
Maar heb geen idee wat ik voor kleinigheidje kan kopen ? ( geurtjes heeft hij al 3 x gehad , beetje afgezaagd dan ... Foto van ons 2 uitvergroot heeft meneer ook al...)

Dacht een leuke boxershort maar hij heeft een tik dat hij ze steeds voor mij koopt hij werkt namelijk in een kleding winkel dus dan hoeft dat ook alweer niet..

Iemand verder misschien een leuk idee ???

Ben benieuwd wat hij er van gaat vinden , meneer is wel romantisch aangelegd en daar zeker gevoelig voor , straks gaat hij huilen Verdrietig Pling

Die_Balken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:57

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 20:24

Die_Balken schreef:
Ben een kerel.. maar toch..
dit is goed koop en toch ook leukÑ

http://www.hooitel.net/

Whahaha, wat leuk!! Ga ik ook eens voorleggen bij mn man!

(maar in de hooischuur heb ik het wel eens gedaan Tong uitsteken ) alleen slapen niet Haha!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 20:31

NoiRaM schreef:
of voor hem koken wat niet mijn kunsten zijn ..

[/i]

Ik heb toen ik nog thuis woonde voor mijn ex een keer een gourmet geregeld, ik kon ook niet super koken. Pa en ma de deur uitgejaagd en wel 15 verschillende stukjes vlees gehaald. Wel ook speciale dan (hert, kangeroe etc.), maar als je kleine pakt is het niet zo duur allemaal bij elkaar. Ik had er werkelijk van alles bij. paprika, uien, champignons, asperges met ham, cherrytomaatjes, fetakaas, stokbrood met kruidenboter, salades krab en kip-kerrie en zo. Bij elkaar paste het allemaal niet op een grote ronde tafel, whahaha. Dan voor elkaar stukjes vlees bakken en elkaar hapjes voeren.
Het is voor mij in de afgelopen 30 jaar het meest romantische etentje ooit geweest!
Misschien voor jou een tip??
Maar echt, ik heb nog nooit zo lekker gegeten! Het was super

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:31

Leuk topic zeg, moet zelf ook nog wat bedenken voor m'n vriend z'n verjaardag Nagelbijten / Gniffelen Vind het echt super moeilijk!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 20:35

Zoezi schreef:
NoiRaM schreef:
of voor hem koken wat niet mijn kunsten zijn ..

Ik heb toen ik nog thuis woonde voor mijn ex een keer een gourmet geregeld, ik kon ook niet super koken. Pa en ma de deur uitgejaagd en wel 15 verschillende stukjes vlees gehaald. Wel ook speciale dan (hert, kangeroe etc.), maar als je kleine pakt is het niet zo duur allemaal bij elkaar. Ik had er werkelijk van alles bij. paprika, uien, champignons, asperges met ham, cherrytomaatjes, fetakaas, stokbrood met kruidenboter, salades krab en kip-kerrie en zo. Bij elkaar paste het allemaal niet op een grote ronde tafel, whahaha. Dan voor elkaar stukjes vlees bakken en elkaar hapjes voeren.
Het is voor mij in de afgelopen 30 jaar het meest romantische etentje ooit geweest!
Misschien voor jou een tip??
Maar echt, ik heb nog nooit zo lekker gegeten! Het was super!

Maar die ik nu heb is niet zo'n romanticus......die kan ik beter op andere manier verwennen, whahaha Tong uitsteken

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 21:10

@ Zoezi , Dankje voor je tip !

Dat ga ik zeker even in m'n achterhoofd houden aangezien paps en mams morgen niet weg zijn en kan ze helaas ook niet wegjagen HAHA..

Maar ga t zeker een keer doen Lachen

Was net aan het douchen en dacht ineens aan chocoladesoesjes met slagroom & verse aardbeien Pling
dat is al 1 ding het toetje ...

Volgens mij kun je mannen zowiezo altijd op 1 manier verwennen , Whoosh!
Klagen zullen ze dan zeker niet doen Haha!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:14

dit moet ik in de gaten houdennnn..

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 09:29

de hooitel lijkt me echt super leuk en romantisch alleen heb ik last van hooikoorts dan is het romantische er volgens mij alleen weer af, maar wel eeen super idee.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:21

ik heb wel eens een kleine huifkar gehuurd voor een dag met vriendlief... picknickmand mee... route mee en gaan.

www.manegededrift.nl

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:40

dianne_m schreef:
http://www.lakonia.be/

Die wil ik ook graag een keer proberen lijkt me super!

Ja, die ga ik ook keertje doen! Echt geweldig volgens mij!

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:23

Vriendlief komt straks zo eten...

Kip Siam Vingers aflikken heerlijk ,

Heb vanmiddag soesjes gekocht met bruine chocolade en roze chocolade erom heen , had nog van die strooihartjes ( voor op gebakjes )..
Net alles op een schaal gelegd hartjes er over heen en niet te vergeten een bus slagroom ....
2 zakken kaarsjes gekocht a 200 stuks dus denk dat dat er wel genoeg zijn... ( heb stiekem mams ingelicht voor het geval dat de badkamer in de brand vliegt Tong uitsteken

Strax na t eten ff snel bad vol laten lopen , alle 200 kaarsjes aansteken in de tekst I Love you...schaal met soesjes en slagroom erbij Hyper!

En dan maar hopen dat hij t leuk vindt... Clown

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:09

Ik ben op zoek naar leuke ideeën/inspiratie om met geld een erg speciaal cadeau van te maken, het is voor het nichtje van vriendlief die zondag 16 word Knipoog

Ik zelf heb hierin ff geen inspiratie en vraag jullie dus even om raad, zou zeggen brand maar los! Haha! Het is iig de bedoeling om haar geld te geven (briefje van 20), ivm ze geld vroeg om voor een scooter te sparen...Dus wie oh wie kan en wil me helpen met wat we ervan kunnen maken van briefje van 20euro om het dan speciaal aan haar te overhandigen *Zomaar het in blanco envelop vinden we beetje afgezaagd worden*..

Alvast bedankt !

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:00

Mijne zei gisteren in een mailtje vanuit de USA:

Doe je morgen die nieuwe kleren aan, die met dat rokje, dat staat zo lekker .... uhh sexy zullen we er maar van maken Tong uitsteken
Volgens mij is hij allang tevreden als ik dat doe Haha! Duivel

Heb wel dat snoepstringetje gekocht bij de Etos...........ben benieuwd!

muiltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:42

ik heb mijn vriend een dagje racen op het circuit in zandvoort gegeven.( auto moter cart, zie dat je al wel op het circuit bent geweest, maar je kunt hem ook een hele dag geven met instructie en vanalles erbij. Dat zijn paketten.

In zoetermeer heb je een nieuw water hal, ik weet niet hoe het heet maar je kunt er vanalles. Kijk eens op google daar vind jet het vast wel. Ik zal ondertussen eens na denken.

Buzz, dat is een soort spel wat je thuis met zijn 2tjes, met vrienden en online kan spelen. Het is een spel waarbij je een joystick hebt met bepaalde kleurtjes. Net als tv een quiz, met allerlei vragen. Is van nintendo geloof ik.

Ik ben benieuwd

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:01

Nou Dames , M'n mannetje was helemaal overdonderd Tong uitsteken
Hij vondt het helemaal geweldig en de soesjes vondt hij helemaal top...

hebben 2 uur in bad gedobberd ... t was top Haha!

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:42

Mij vriend komt binnekort ook thuis van ze vader, woon op mezelF, maar koken doe ik niet haha, en bad heb ik helaas niet, iemand nog tips voor in de slaapkamer, heb niet zoveel te besteden, 30 euro ofso..(A)

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:16

Dagie schreef:
Mij vriend komt binnekort ook thuis van ze vader, woon op mezelF, maar koken doe ik niet haha, en bad heb ik helaas niet, iemand nog tips voor in de slaapkamer, heb niet zoveel te besteden, 30 euro ofso..(A)

Ik weet niet als je vriend ook romantisch is aangelegd of als jullie allang samen zijn maar , je zou bijvoorbeeld ook in de slaapkamer kaarsjes kunnen doen , mits je niet van die hoge vloerbedekking hebt Knipoog anders lijkt t me een beetje gevaarlijk...
Lekker drankje en een snoeperij zoals aardbeien met slagroom erbij ?

Of overal rozenblaadjes neerstrooien dat leidt naar je slaapkamer en tadaa daar ben je ? Haha!

Er zijn best wel veel leuke dingen wat niet veel kost en toch wel veel waarde heeft of geeft aan iemand...

K vindt zelf ook altijd lastig hoor .. slaap in het weekend bijna altijd bij me vriend als ik zondags me tas pak van de slaapkamer zoek ik altijd een papiertje of pak een stukje toiletpapier en schrijf daar wat liefs op....
Leg het op z'n kussen neer , als hij dan gaat slapen leest hij het dan en krijg daarna altijd een lief smsje... Bloos

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:16

Fifteen schreef:
http://www.lakonia.be/

Die wil ik ook graag een keer proberen lijkt me super!

Stille meelezer..
Deze site doet het niet bij mij?