Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en succes

Werkt hartstikke goed! Ik ben er erg blij mee.
Heeel veel succes en sterkte morgen, maar ook de rest van de tijd. Dapper van je dat je het zo opschrijft, fijn om te lezen hoe het met je gaat
Sterke mar je komt er wel, knuf

Maandag 17-11-2008 & dinsdag 18-11-2008 schreef:Hehe, vandaag eindelijk een keertje lekker kunnen uitslapen. Heb we weer zo raar gedroomt, maargoed, inmiddels went dat ook wel een beetje. Ik kijk naar mijn vriend die nog ligt te slapen, jeetje wat een lieve schat is het toch ook. Ik geef hem een kus en zeg tegen hem dat ik er vast uit ga, anders wordt ik heel onrustig en krijg ik alleen maar meer last van mijn lichaam, dus wil graag even bewegen. Hij zegt tegen me dat hij nog even verder slaapt. Haha, de schat.
Ik kijk op de klok, uur of 10. Mwa, lekker hoor. Ik start de computer op, even kijken of er mensen online zijn. Helaas is dat niet veel, wat niet erg raar is natuurlijk op maandag ochtend. Iedereen is werken of naar school. Op dat moment baal ik toch behoorlijk dat ik geen werk mee heb. Verveel me zo overdag. Maarja, dat is natuurlijk ook over als ik over twee dagen wordt opgenomen. Pff, twee dagen, gaat snel allemaal. Ineens herinner ik me dat ik nog moest bellen omdat ik niet genoeg informatie heb gehad. Dat doe ik direct maar even. Ik leg het verhaal uit aan de receptioniste en direct voelt ze zich schuldig omdat zij het had moeten bijsturen, maar het gewoon vergeten is. Ik krijg gelijk een rotgevoel, ik had het niet zo moeten zeggen, nou voelt zij zich schuldig. Ze legt me verder nogmaals uit wat ik wel en niet mee hoef te nemen, ze verontschuldigt zich nog een keer en ik zeg nogmaals dat het niet geeft.
Inmiddels is mijn vriend ook zijn bed uit gekropen. Samen zitten we te verzinnen wat we op het dagje samen kunnen gaan doen. Uiteindelijk komen we uit op een dagje binnenstadt in Dordrecht. Vind het zo mooi daar, leuke winkels, prima toch! In de stadt hebben we nog een woordenwisseling gehad, gadver ik haat het om zo nerveus te zijn. Ik kan niks hebben, overal vlieg ik gelijk op als er wat gezegd wordt. Ik verontschuldig me en hij ook. Hij zegt me dat hij het wel begrijpt dat ik zo nerveus ben. Gelukkig is de rest van de dag gewoon rustig en hebben we heerlijk allerlei winkeltjes gezien.
Tegen vijf uur zijn we terug gegaan, heb ik mijn vriend afgezet en ben ik doorgereden naar mijn vriendin. Daar zou ik lekker gaan eten. We hebben veel gepraat, maar ook toch veel gelachen nog die avond. Het is zo'n schat van een meid, ze maakt me altijd wel aan het lachen. Later op de avond ben ik terug gegaan naar Wessel om nog even lekker te kletsen ofzo. Toen ik daar aankwam zaten er nog allemaal vrienden, was ook wel erg gezellig hoor, maar op zo'n moment is er alleen aandacht voor het game-scherm en hang ik er maar wat bij. Maargoed, vond het ook wel lekker om even niet zoveel te hoeven praten.
Die nacht sliep ik bij mijn ouders omdat ik de volgende dag met mijn moeder lekker naar de Zwaluhoeve zou gaan. Dat had ik gewonnen bij de Telegraaf vorig jaar met een soort modellenwedstrijd. Was echt leuk, ik had het duurste arrangement gewonnen. Heerlijk zeg.
Na 1,5 uur rijden kwamen we daar eindelijk aan, we kregen een badjas, handdoeken en slippers. Die slippers mochten we houden, altijd leuk zo'n aandenken! We moesten ons omkleden naar badkleding. We hadden dus express een dag genomen dat je daar alleen met badkleding mocht, we gaan echt niet naakt hoor, dat durven we niet haha. Toen werden we lekker ontvangen met thee en een koekje. Daarna mochten we onze gang gaan. Om 11:00 uur hadden we een lichaamsmassage van 55 minuten staan en om 17:15 een lichaamsbehandeling van 55 minuten. Mijn moeder en ik liepen gelijk naar buiten (om 10 uur 's ochtends met een badjasje aan, zie je het voor je?) om naar de Hot Tub te gaan. Zooo dat was lekker! Het was koud buiten en dan zit je lekker in een heet bad. Daar hebben we in geweekt tot het ongeveer elf uur was, toen zijn we naar de massageruimte geweest, zooo dat was echt verschrikkelijk lekker. Ik kreeg nog een hot stone behandeling, ik ontspande echt! Totdat ik van de massagetafel afmoest, ik had de heel tijd in 1 houding gezeten en was zo stijf als een plak gelijk. Inmiddels was het 12 uur en mochten we gaan buffet lunchen. In de middag zijn we nog in het hete kruidenbad geweest, hete bubbelbad, infraroodsauna, bij de openhaard gezeten, heet voetenbad en zelfs stonden daar in de relax-ruimte 10 bedden! Gewoon met kussen en deken. Nou, daar heb ik ook lekker gebruik van gemaakt, heb dik een uur nog geslapen daar. Daarna kregen we nog onze lichaamsbehandeling. Dat bestond uit een lekkere voetmassage, hoofd-nek-schouder-gezichtsmassage, wenkbrauwen epileren etcetera. Ook al zo lekker, was echt een goede afsluiter. Na die massage konden we daar nog lekker even gaan eten. Was ook erg goed daar het eten. We waren pas tegen half 10 thuis die avond en we waren die ochtend om kwart voor 7 al vertrokken. Echt een hele dag ge-relaxt dus!
's Avonds ben ik nog naar Wessel geweest, hebben we lekker nog geknuffeld, tv gekeken en ben ik naar bed toe gegaan tegen half 12, ik was kapot van de hele dag ontspannen. En morgen zou de grote dag zijn, jeetje wat een raar gevoel..