Maar dat is stiekem ook weer een mooi excuus om nog een setje te kopen.. Ik moet wel wat moois hebben voor de feestdagen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cyruss_ schreef:Ik heb ooit een keer een zwarte corset (+string) gekocht, ik heb m alleen nooit aan, hoe doen jullie dat en waar combineren jullie het mee? Zonder dat het gelijk super ordi word
maar denk niet dat ik daar echt warm van word haha
urselin schreef:Haha, moet er niet aan denken om mijn vent in zo'n pakkie te zien
Cath_16 schreef:Ik wil ook nog eens zoiets kopen maar ben bang dat het dan niet past als ik het ga bestellen via internet..

LimaMambo schreef:http://www.pabo.nl/shopping/Kerstcollec ... i32b1c0uo1
dees is wel leuk haha
http://www.pabo.nl/shopping/63029/Kerst ... i32b1c0uo1
en dan die voor je ventmaar denk niet dat ik daar echt warm van word haha
laetitia schreef:
Op zijn verjaardag! 

(what ever that may be
)??!
.... (en nee, ik heb iig géén bedlaarzen
!) LimaMambo schreef:Cyruss_ schreef:Ik heb ooit een keer een zwarte corset (+string) gekocht, ik heb m alleen nooit aan, hoe doen jullie dat en waar combineren jullie het mee? Zonder dat het gelijk super ordi word
geloof me.. mannen houden van ordinair
Ik hou in januari een feest ter ere van m'n verjaardag en ik was druk aan het nadenken over wat ik aan zou doen. Wou best wel iets duurs voor mezelf kopen hihi. Dus ik denk dat het een mooie, zwarte pantalon wordt met een corset erboven en high heals eronder
ik ga meestal naar alternatieve tenten heen en dan kan dat best.
en errug sexy. Ik heb op het moment dan wel geen vriend maar ik vind het zelf leuk om me zo aan te kleden
voel me dan toch wel 'bijzonder' als ik iets moois onder mijn dagelijkse kloffie aan heb
Airiin schreef:Ik heb me echt rot gezocht naar een stel betaalbare jarretels, en ik heb ze gevonden! Alle kousen (ook stay-ups) zakken bij mij altijd af en dan is dit wel ideaal natuurlijken errug sexy.
urselin schreef:En dan komt kerst er nog..
Maar dat is stiekem ook weer een mooi excuus om nog een setje te kopen.. Ik moet wel wat moois hebben voor de feestdagen