Wat dat betreft vind ik Assen echt heel leuk om te winkelen. In elke straat zitten wel een aantal leuke winkeltjes, het centrum zit er ook vol mee en het is veel overdekt, wat handig is als het regent. Aanrader hoor!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Miemserik schreef:lieniminnie schreef:haarlem is heel leuk shoppen! Maasrtricht ook, in Roermond heb je een designer outlet! erg leuk
internet shoppen is de h&m aan te raden! altijd een outlet
jaa haarlem!
word tijd wat we weer gaan![]()
alleen heel druk
maar wel leuke winkels! en de albert kuijp markt en dapper markt zijn ook aanraders
en afhankelijk van je stijl het waterloo plein ook 
Evelijn_ schreef:Groningen kun je wel leuk winkelen, maar daar heb je maar 3 plekken waar je echt komt; De Herestraat, de Grote Markt en de Vismarkt.
Wat dat betreft vind ik Assen echt heel leuk om te winkelen. In elke straat zitten wel een aantal leuke winkeltjes, het centrum zit er ook vol mee en het is veel overdekt, wat handig is als het regent. Aanrader hoor!
en een retourtje kostte (hou je vast) €4,60...

Kytha schreef:Ik woon tegen Essen aan, en ben 2 weken terug met de trein vanuit essen naar Antwerpen geweest. Hele leuke shopstaden een retourtje kostte (hou je vast) €4,60...
![]()
en in essen kun je ook nog eens gratis parkeren
maroescha schreef:Kytha schreef:Ik woon tegen Essen aan, en ben 2 weken terug met de trein vanuit essen naar Antwerpen geweest. Hele leuke shopstaden een retourtje kostte (hou je vast) €4,60...
![]()
en in essen kun je ook nog eens gratis parkeren
neem aan dat een retourtje geen 4,60 kostte?