shoppen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EvelijnS

Re: shoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:57

Groningen kun je wel leuk winkelen, maar daar heb je maar 3 plekken waar je echt komt; De Herestraat, de Grote Markt en de Vismarkt.
Wat dat betreft vind ik Assen echt heel leuk om te winkelen. In elke straat zitten wel een aantal leuke winkeltjes, het centrum zit er ook vol mee en het is veel overdekt, wat handig is als het regent. Aanrader hoor! Ja

Jodiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:19

Breda is echt geweldig Pling

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:21

Miemserik schreef:
lieniminnie schreef:
haarlem is heel leuk shoppen! Maasrtricht ook, in Roermond heb je een designer outlet! erg leuk Ja
internet shoppen is de h&m aan te raden! altijd een outlet Haha!

jaa haarlem!
word tijd wat we weer gaan ROFL

Ghahaha inderdaad!
Amsterdam is trouwens niet zó heel leuk Huilen van het lachen alleen heel druk Lips are sealed maar wel leuke winkels! en de albert kuijp markt en dapper markt zijn ook aanraders Ja en afhankelijk van je stijl het waterloo plein ook Ja
En als je dan naar amsterdam gaat moet je eigelijk de 9 straatjes doen.. in de jordaan!

Haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:37

Evelijn_ schreef:
Groningen kun je wel leuk winkelen, maar daar heb je maar 3 plekken waar je echt komt; De Herestraat, de Grote Markt en de Vismarkt.
Wat dat betreft vind ik Assen echt heel leuk om te winkelen. In elke straat zitten wel een aantal leuke winkeltjes, het centrum zit er ook vol mee en het is veel overdekt, wat handig is als het regent. Aanrader hoor! Ja

Maar er ís meer.. Hebben ze daar niet van die boekjes voor? De Oosterstraat en de Stoeldraaierstraat en omgeving vind ik bijvoorbeeld ook erg leuk om te kijken.. Groningen heb je inderdaad wel vrij snel gezien als je er vaak komt, maar wel een stad die je gezien moet hebben vind ik.

Leeuwarden vind ik ook wel aardig, maar daar moet je niet te vaak komen geloof ik. Hebben ze wel veel leuke straatjes vind ik.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:39

Er ís ook wel meer, maar vaak blijven de meeste mensen toch hangen bij die 3 plekken, omdat daar het meeste zit.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:05

Ik woon tegen Essen aan, en ben 2 weken terug met de trein vanuit essen naar Antwerpen geweest. Hele leuke shopstad Lachen en een retourtje kostte (hou je vast) €4,60... Clown
en in essen kun je ook nog eens gratis parkeren

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:08

Den Bosch vond ik erg leuk
Maar ook me eigen stadsie is leuk Haha!
Amersfoort is ook fijn om te winkelen, niet heel groot maar wel leuke winkels Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 16:02

Kytha schreef:
Ik woon tegen Essen aan, en ben 2 weken terug met de trein vanuit essen naar Antwerpen geweest. Hele leuke shopstad Lachen en een retourtje kostte (hou je vast) €4,60... Clown

neem aan dat een retourtje geen 4,60 kostte?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:42

maroescha schreef:
Kytha schreef:

neem aan dat een retourtje geen 4,60 kostte?

jawel hoor, was overigens wel een kortingsactie maar het retourtje kostte écht 4,60 Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:55

vanaf waar dan?