Hekel aan oud & Nieuw.. Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mii_Jessica

Re: Hekel aan oud & Nieuw.. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 08:51

Oud en nieuw vind ik idd ook geen bal aan! Zo speciaal vind ik het allemaal niet...

Net als kerst.. vind ik ook niet leuk Vork

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 08:54

Ik vind oud en nieuw zelf nog wel gaan, zolang ik binnen kan zitten. Beetje kijken naar het vuurwerk.
Maar buiten vind ik het verschikkelijk, ben als de dood voor vuurwerk.
De dagen erna vind ik erger want met oud en nieuw ben ik alleen met mijn moeder vaak dus wensen we elkaar een gelukkig nieuwjaar, maar daarna moet je elke bekende die je tegen komt een gelukkig nieuwjaar wensen. hmm mischien ben ik wel te lui ofzo, maar vind dat toch zo'n gedoe. Vork

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:54

Ik vier oud en nieuw omdat ik het leuk vind om te feesten. Verder doe ik er ook niet veel aan. Geen vuurwerk, geen moeilijk gedoe met tv..
Gewoon feesten. (volgens mij gebruik ik oud en nieuw gewoon als een excuus om nog meer te feesten Haha! )
Dit jaar ga ik waarschijnlijk wel naar rustiger oorden met minder vuurwerk..

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:36

Ik vind het gezellig, ben dan ook 31 dezember jarig haha Tong uitsteken

Maar dan nog vind ik het best wel gezellig. Dan zitten we altijd veel met familie bij elkaar en lekker eten bij elkaar enzo. Lachen Hou ik wel van ^^

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:41

Ik vind oud en nieuw ook geen klap aan. Sinds ik met mijn man ben, hebben we het volgens mij nog niet een keer echt heel leuk gehad. Niet dat de mensen waar we het mee vieren niet gezellig zijn, maar het is zo'n eind wachten. En ik ben bang van vuurwerk. vorig jaar was ik hoogzwanger, toen was het helemaal drama. Ik zat alleen maar maagzuur weg te slikken, en bubbels mocht ik natuurlijk ook al niet.
Dit jaar bij mijn schoonouders vieren, die hebben we al een half jaar niet gezien, dus dat vind ik wel leuk, vooral met onze kleine meid.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:59

Ik hou van oud en nieuw!! Ik krijg voor Kerst altijd een ticket cadeau zodat ik met oud en nieuw in NL ben, lekker de hele nacht feesten met mijn vrienden uit Nederland, ik kan niet wachten Haha!

waypoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:04

geen bal aan, zowieso de feestdagen niet. vroeger vond ik het allemaal wel gezellig maar sinds dat mijn moeder 1.5 jaar geleden is overleden heb ik het totaal niet meer op die "gezellige" feesdagen, laat mij dan maar lekker slapen. maarja dat wordt dit jaar weer het gezellige feestdagen gezicht opzetten en niemand heeft wat door Knipoog

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:08

Het hoeft van mij ook niet...
Wachten tot 00.00 duurt veel te lang (dan slaap ik half), vervolgens met je de hele buurt afzoenen en uitkijken dat er geen vuurpijl jouw kant op komt Nagelbijten / Gniffelen
Wil je op bed? is het nog lang onrustig omdat de buren gezellig beneden zitten bij pa en ma Clown
Enige wat ik wel heel leuk vind is de trekking van de ouderjaarsloterij! Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:27

Ik vind oud op nieuw heel leuk Haha!! Op oudjaar ben ik jarig dus overdag vier ik mijn verjaardag en 's avonds het nieuwe jaar in met mijn vrienden en lekker op stap. Prima feestje hoor Haha!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:39

Ik heb er op zich geen hekel aan, maar al die heisa hoeft van mij ook niet Clown
Dat wachten tot 12 uur, saaie tv, nergens iets te beleven omdat iedereen 'gezellig' zit te wachten tot het 12 uur is...
Dan de vuurwerk ellende, kroegen stampensvol omdat ineens iedereen dan wél op de been is en dronken volk wat nog met overgebleven vuurwerk moet stunten..

Wat ik wél vreselijk vind, Nieuwjaarsdag en de week erna... Dat kleffe gedoe, dat gezoen! Blegh!
Ik zag op de vorige page een bokker met de button, dus ik ging meteen naar www.zoenbutton.nl , doet die site het niet meer!
En ik moet ook definately zo'n 'Ik zoen niet' button hebben Haha!
( jep, i'm a Christina,I don't wanna be touched Haha! )

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:41

Ik moet ook een niet-zoen-button hebben. Heb er zo'n hekel aan Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:10

Oh ik heb ineens een briljant idee Haha!

Ik draag op m'n werk toch een badge met m'n naam, dat naamkaartje haal ik er wel even uit, maak zelf wel een 'Ik zoen NIET' kaartje en die gaat er dan vanaf Nieuwjaarsdag in Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:09

LovingTweety schreef:
Ik moet ook een niet-zoen-button hebben. Heb er zo'n hekel aan Ja

Ik vind het altijd wel gezellig iedereen kussen Haha!! Alleen ik heb zo'n gruwelijke hekel aan de mensen die je eigenlijk niet zo mag, die je wel 'verplicht' bent te kussen uit beleefdheid, zo nep... Lips are sealed

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:47

Ik heb eigenlijk helemaal niks met oud en nieuw.. Lekker thuisblijven dit jaar denk ik.. Beetj vuurwerk kijken en films kijken Lachen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:01

vind oud en nieuw ook niet echt geweldig dus heb op mijn werk geregeld dat ik beide dagen werk Lachen

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:25

Ik!!!!!!!!! Ik sgeit 'm als het om vuurwerk gaat Bloos!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:37

vind het ook niet leuk...vroeger wel maar toen vierde ik het in oosterijk met hele hotel daarna stappen maar de laatste jaren vind ik er geen bal aan en dat gaat steeds erger worden

single zijn met oud en nieuw is ook een drama

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:15

tita schreef:
single zijn met oud en nieuw is ook een drama

Nou, single zijn an sich is met oud en nieuw niet zozeer een drama, maar wel het single zijn tussen allemaal kleffe stelletjes die allemaal per sé bij hun lief moeten zijn Clown Zwaar irritant.

Ik heb een gruwelijke hekel aan de feestdagen, zowel sinterklaas als kerst als oud en nieuw. Vier met vriendinnen wel gezellig Sinterkerst (tussen sinterklaas en kerst in Clown ), maar verder ga ik in ieder geval kerst boycotten dit jaar. Bluh, wat een verplicht, nep snertfeest waarbij het gezellig MOET zijn Koe Oud en nieuw vier ik alleen als de "standaard" manier van vieren met vriendinnen dit jaar gewoon doorgaat (dat is altijd wel erg leuk), anders kan dat me ook mooi de boom in. Blijf ik lekker een avondje alleen thuis zonder al dat verplichte gedoe Lachen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:21

Daar heb je inderdaad een punt Vientje Ja Al m'n vriendinnen zijn voorzien dus ja...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:24

Verschrikkelijk!! En dit jaar zie ik er als een berg tegenop. Ik ben altijd op stal met oud en nieuw, licht aan, paarden worteltjes en hooi gegeven net voor 12 uur. Dit jaar staan er maar liefst 8 nieuwe paarden waarvan ik niet weet hoe die gaan reageren.
Ik zit midden tussen de huizen, dus het gaat er hier behoorlijk heftig aan toe tot een uurtje of 1. Ik ben blij als het weer januari is...al die feestdagen...BAH!!
Lekker zo eind jan. als de dagen weer gaan lengen en het voorjaar steeds dichterbij komt!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:27

Van hetzelfde hier _Tara_, ook een aantal die tot nu toe fijn met mij mee lekker de vrijgezel uithingen (en daarbij behorende vanzelfsprekendheid van samen O&N vieren Clown ) die nu aan de vriend zijn. Superleuk natuurlijk, maar bij dit soort dingen eigenlijk even niet Tong uitsteken

Van de andere kant: ik vermaak me ook prima in mijn eentje en vind het eigenlijk best een prettig idee de feestdagen helemaal te laten zitten dit jaar, en voor hetzelfde geld ben ik volgend jaar de irritante hoteldebotel verliefde, aan de vent vastgeplakte miep en zit een ander in mijn schuitje, dus wie ben ik om te zeuren Haha!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:40

Ja ach als ik verder nergens gevraagd wordt ofzo ga ik wel met m'n ouders en zusje mee. Die gingen misschien naar vrienden en anders gewoon thuis lekker in m'n pyama bankhangen Tong uitsteken Op tijd naar bed, volgende morgen wandeling maken met de honden terwijl de rest van de wereld nog ligt te slapen Lachen

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 09:38

aerdenhout1 schreef:
Verschrikkelijk!! En dit jaar zie ik er als een berg tegenop. Ik ben altijd op stal met oud en nieuw, licht aan, paarden worteltjes en hooi gegeven net voor 12 uur. Dit jaar staan er maar liefst 8 nieuwe paarden waarvan ik niet weet hoe die gaan reageren.
Ik zit midden tussen de huizen, dus het gaat er hier behoorlijk heftig aan toe tot een uurtje of 1. Ik ben blij als het weer januari is...al die feestdagen...BAH!!
Lekker zo eind jan. als de dagen weer gaan lengen en het voorjaar steeds dichterbij komt!

Zover op de vorige stal is ze vrij rustig gebleven gaf vrijwel geen kik misschien was ze wel te druk bezig met het hooi eten.

Maja wie weet hoe ze zal reageren deze jaar aangezien ze heel erg anders is dan vorige jaar. Clown [en dat ook kwa energielijk]

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:16

Erg frappant vandaag: mijn baas heeft bedacht dat de winkel op 31 december tot 10 uur 's avonds open moet zijn, en er is waarschijnlijk verder niemand die dan wil/kan werken (duh, hoezo op 1 vinger uit te tellen Tong uitsteken ) en ik vertik het ook. Krijg ik te horen: "Maar jij hebt toch een hekel aan O&N? Dan boeit het toch niet of je werkt of niet?"... Ja hallo, je kunt ook te ver gaan hè Clown

Mag er dan wel een hekel aan hebben maar ik wil toch echt gewoon vrij, het dak op met ze Haha!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:30

Oh gut ik vreesde al dat ik de enige ‘zielepiet c.q. kneus’ zou zijn dit jaar.
Mijn relatie is net sinds 2 maanden over (ik woonde 3,5 jaar samen en hij is vreemdgegaan) en ja, ik zie dit jaar wel wat op tegen de feestdagen. Kerst heb ik gelukkig al ingevuld; de 1e ga ik naar mijn ouders en komt mijn oma en de 2e vier ik met een vriendin. s avonds gaan we misschien nog naar de kroeg.
Maar voor oud en nieuw…nee nog geen plannen. Ik heb oud en nieuw altijd wel aardig gevonden maar nooit een knalfuif. Van mij mag het ook eerder afgeschaft worden dan dat het blijft voortbestaan. Dat kunstmatige gedoe met al die wensen terwijl je bij de helft denkt: ik wens je korte armpjes en veel jeuk!
Ik las het hier al eerder maar ik zit er ook stevig over te denken om die avond gewoon wat te gaan thuishangen, oordoppies om 24 uur in doen, potje zitten te sjacherijnen en lekker om 2 uur naar bed te gaan…Volgende dag weer fris en redelijk op tijd eruit en geen kater!
Heb wel al een aanbod gekregen maar die vond ik niet zo leuk dat ik nog liever in mijn eentje thuis zit!