Net als kerst.. vind ik ook niet leuk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Hou ik wel van ^^

! Op oudjaar ben ik jarig dus overdag vier ik mijn verjaardag en 's avonds het nieuwe jaar in met mijn vrienden en lekker op stap. Prima feestje hoor
! 

)

LovingTweety schreef:Ik moet ook een niet-zoen-button hebben. Heb er zo'n hekel aan
! Alleen ik heb zo'n gruwelijke hekel aan de mensen die je eigenlijk niet zo mag, die je wel 'verplicht' bent te kussen uit beleefdheid, zo nep...
vind het ook niet leuk...vroeger wel maar toen vierde ik het in oosterijk met hele hotel daarna stappen maar de laatste jaren vind ik er geen bal aan en dat gaat steeds erger wordentita schreef:single zijn met oud en nieuw is ook een drama
Zwaar irritant.
), maar verder ga ik in ieder geval kerst boycotten dit jaar. Bluh, wat een verplicht, nep snertfeest waarbij het gezellig MOET zijn
Oud en nieuw vier ik alleen als de "standaard" manier van vieren met vriendinnen dit jaar gewoon doorgaat (dat is altijd wel erg leuk), anders kan dat me ook mooi de boom in. Blijf ik lekker een avondje alleen thuis zonder al dat verplichte gedoe
Al m'n vriendinnen zijn voorzien dus ja...
) die nu aan de vriend zijn. Superleuk natuurlijk, maar bij dit soort dingen eigenlijk even niet
Op tijd naar bed, volgende morgen wandeling maken met de honden terwijl de rest van de wereld nog ligt te slapen
aerdenhout1 schreef:Verschrikkelijk!! En dit jaar zie ik er als een berg tegenop. Ik ben altijd op stal met oud en nieuw, licht aan, paarden worteltjes en hooi gegeven net voor 12 uur. Dit jaar staan er maar liefst 8 nieuwe paarden waarvan ik niet weet hoe die gaan reageren.
Ik zit midden tussen de huizen, dus het gaat er hier behoorlijk heftig aan toe tot een uurtje of 1. Ik ben blij als het weer januari is...al die feestdagen...BAH!!
Lekker zo eind jan. als de dagen weer gaan lengen en het voorjaar steeds dichterbij komt!
[en dat ook kwa energielijk]
) en ik vertik het ook. Krijg ik te horen: "Maar jij hebt toch een hekel aan O&N? Dan boeit het toch niet of je werkt of niet?"... Ja hallo, je kunt ook te ver gaan hè