Alexx schreef:lijntje87 schreef:klinkt als een psychisch probleem van hem. (bordeline)
ik zou bijmezelf afvragen hoe leuk ik dit zou vinden, en hoe lng ik nog bij deze jongen wil blijven.
ja het huftersyndroom misschien... Psychisch probleem....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alexx schreef:lijntje87 schreef:klinkt als een psychisch probleem van hem. (bordeline)
ik zou bijmezelf afvragen hoe leuk ik dit zou vinden, en hoe lng ik nog bij deze jongen wil blijven.
ja het huftersyndroom misschien... Psychisch probleem....
Hannanas schreef:Niet meer vragen, gewoon enkele reis bonjouren.
Vriendje moet aanvulling zijn op je leven.
Aanvulling op alles, ook op je zelfvertrouwen.
Niet eentje die je de grond in trapt.
siskeh schreef:lijntje87 schreef:klinkt als een psychisch probleem van hem. (bordeline)
ik zou niet zomaar zeggen van iemand dat diegene mogelijk borderline heeft,
en ander psychisch probleem?? jahh wel eens van puberteit gehoord!!
( sorry dat ik zo reageer, maar wil niet dat, dat soort dingen te pas en te onpas erbijgehaald worden)
maar idd dumpen!!
en waarom laat je, je zo behandelen?
heb je bij de eerste tekenen niets gezegt?
tja liefde maakt misschien soms ook wel blind
Als hij na 2 weken al zó doet, wat is hij dan wel niet van plan om over een jaar tegen je te zeggen? 'Sorry, ik ben 5 keer vreemd gegaan maar wat maakt het uit?' lijntje87 schreef:Ik noem bordeline, omdat ik regelmatig mensen met borderline in aanraking ben (vp i.o) en dit soort gedrag ook vertonen.
Gewoon een keer goed duidelijk maken aan hem, dat je het niet leuk vind. Laat je niet kleineren, en geef je grenzen aan.Miracle_ schreef:Daar zijn we weer.
Iedereen gelijk roepen "DUMPEN!"
Jaimyliefje schreef:Jij vindt hem wel leuk, maar hij jou overduidelijk niet.
Tenminste, als ik eimand echt leuk vind, en er echt verliefd op ben, dan ga ik hem niet voor vanalles en nogwat lopen uit te maken.. Ik zou wel gek moeten zijn om dat te doen!
Enkele reis verweggistan voor mister 'mijn god wat ben ik grappig, ik maak mn vriendin uit voor slet.. Muhaha'. Althans, dat is hoe ik erover zou denken.
Sterker nog, ik had 'm de eerste keer dattie dat zei al dr uit gegooid. Een nachtje uitgaan en je vindt een bosje nieuwe leukere jongens.
Iedere jongen die ik ken is leuker dan dat..

Mas schreef:Miracle_ schreef:Daar zijn we weer.
Tja gek he? TS wordt voor van alles uitgemaakt en gekleineert, ze geeft aan hem aan dat ze dit niet leuk vind en zit in tranen op weg naar huis, hij gaat gewoon door. Blijkt wel uit dat hij heel erg veel respect voor haar heeft , of niet?

Mas schreef:Miracle_ schreef:Daar zijn we weer.
Tja gek he? TS wordt voor van alles uitgemaakt en gekleineert, ze geeft aan hem aan dat ze dit niet leuk vind en zit in tranen op weg naar huis, hij gaat gewoon door. Blijkt wel uit dat hij heel erg veel respect voor haar heeft , of niet?

[/quote]