Heb je hem altijd ng bij de hand Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb je hem altijd ng bij de hand
Citaat:In verband met de enorme belangstelling voor het AVG-probleem is Nucia slecht te bereiken. Onze excuses voor het ongemak! Een kopie van de instructie is hier te vinden: klik hier
Nymphadora schreef:Nee,
gisteren heeft mijn zwager mijn computer open gemaakt, gekeken, hij dacht zelf aan de videokaart dat die stuk was.
Maar het is niet standaard dat ie precies na 15 seconden uit gaat.
Pas na het scherm van 'windows XP' en dan zo'n balkje dat hij aan het laden is (dat heen en weer loopt)
Dan krijg ik een zwart scherm en dan gaat ie uit en weer opnieuw starten.
Ik heb geen draadloos internet, gewoon ouderwets met een snoertje.
Om 13.00 gaat de PC winkel open en dan ga ik erheen met mijn computer.
Hoop ontzettend dat ie gemaakt kan worden en vooral dat ik niet mijn bestanden kwijt ben..
Dank jullie iig voor het meedenken!
dan weet ik ook wat er loos is op de PC van mijn schoonouders denk ik...
Cyntje schreef:Misschien Remove as power user? Daar een vinkje achter gezet? Bij mij leeft hij ook nog! *klopt af*Ik kreeg gister ook een melding over die Trojan, wat ik heb aangevinkt weet ik niet meer maar mijn pc werkt in ieder geval nog
snapte er niks van haha 
MioEnTia schreef:Gaat alles uit of alleen de hardware? Bij mij was het zo dat de computer startte en dan tot het windows scherm ging en dan stopte de hardware en bleef het beeldscherm gewoon aan. Bleek dus dat het aan de videokaart lag.