Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
J_Charissa schreef:goed nieuws! heb nog wat vrienden waarvan ik niet wist of ze wel of niet kwamen gesproken, die komen morgen en vroegen of ik uit wilde, nou ideaal toch !!!!!!!!!!

LovingTweety schreef:Hoelang van te voren heb je het georganiseerd?
Ik ken het probleem hoor. Alleen kreeg ik niets te horen. Had een maand van te voren mijn verjaardag al gepland en geregeld.
Voor mijn 21ste zouden er 35 mensen komen. Alles gekocht en al. Want er had maar 1 iemand afgezegd.
Uiteindelijk waren we met zijn 7en. Kon wel janken. Heb nog steeds van alles in de vriezer.
Heb het later ook die mensen laten weten. Dat ik het niet netjes vond dat ze niets lieten weten.
Dat deed pijn.Roane schreef:LovingTweety schreef:Hoelang van te voren heb je het georganiseerd?
Ik ken het probleem hoor. Alleen kreeg ik niets te horen. Had een maand van te voren mijn verjaardag al gepland en geregeld.
Voor mijn 21ste zouden er 35 mensen komen. Alles gekocht en al. Want er had maar 1 iemand afgezegd.
Uiteindelijk waren we met zijn 7en. Kon wel janken. Heb nog steeds van alles in de vriezer.
Heb het later ook die mensen laten weten. Dat ik het niet netjes vond dat ze niets lieten weten.
Hier precies hetzelfde. Voor m'n 20ste ook iets van +/- 40 mensen uitgenodigt, ook omdat het deels een afscheidfeest was, kwamen er ook maar 7 mensen.Dat deed pijn.
Was uiteindelijk blij dat ik alleen maar veel chips gekocht had, dat vreet ik uiteindelijk zelf wel op!
*viert samen met LovingTweety een we-doen-het-dunnetjes-over-feestje*
HAHAHA, en nog 2 ijstaarten in de vriezer

Happy B-day !!

; ik hoop dat je (toch) een hele gezellige avond hebt gehad
!!

Gefeliciteerd !!!
!