ik zou op 26december savonds vertrekken, we komen van 3 op 4 januari terug. Acht dagen snowboarden, dat gaat flinke spierpijn opleveren maar zeker ook een hele hoop fun.
Ik heb ook vanochtend mijn vrije dagen al opgegeven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

wij zitten bij winterberg 
dan kan ik in rust oefenen en oefenen en oefenen 

die zit wel goed
Maar ik zou gewoon even in de wintersportzaak kijken
moet grappig zijn
dan is die ijsplaat op mijn kont nog niks 

volgens mij heb ik nog ergens een foto op mijn laptop, zal straks eens zoeken.
skisokken, misschien iets van een doekje voor als je bril beslaat. En als je een snowboard huurt kan het soms handig zijn om een speciaal schroevendraaierje mee te nemen. Het komt wel eens voor dat de schroefjes aan de losse kant zitten, dan kun je ze gelijk aandraaien, of ff goed checken voor je je gehuurde snowboard meeneemt of de bindingen goed stevig vastzitten
En nu ik zonder ouders ga zou ik ineens wel met helm gaan 

Wirobelgje schreef:BTW ik heb mijn wintersportvakantietje geboekt, tis wel op aanvraag dus ik ben volop aan het duimen dat er nog een kamer vrij is in het hotel
ben best wel zenuwachtig al haha
Het is in Oostenrijk te doen, meer bepaald Mayrhofen/Zillertal. Ben nog nooit in Oostenrijk geweest, moet echt wel gaaf/tof worden. Nieuwjaar wordt ook ineens daar gevierd, wiew
Als de vakantie doorgaat dan ga ik me al wel snowboardschoenen aanschaffen...
Ik zal al eens gaan piepen in de Makro, informeren kost niets hethx voor die tip.
nog meer die al een vakantie geboekt hebben? en wanneer en naar waar gaan jullie.
wij gaan een korte trip maken haha. Naar Mayrhofen/Zillertal, Hinterglemm/Saalbach & Berwang.Frances schreef:
mijn helm
Zodra ik het voor elkaar kreeg bij mijn ouders ging hij niet meer op. Maar sinds vorig jaar toch weer een helm aangeschaft. Niet omdat ik mijn eigen vaardigheden niet vertrouw, maar ook omdat er zoveel idioten rondlopen die er niks van bakken en jou zo het ziekenhuis in werken.
Na 1 dag toch iets te enthousiast van mijn eigen kunnen en heel hard op een ijsplaat gevallen, zag letterlijk sterretjes en heb lange tijd niet gewoon kunnen zitten
Maar wel de hele week doorgegaan. Afgelopen jaar weer op les, had ondertussen mijn eigen board en schoenen, was erg makkelijk. Het ging erg lekker, zat in een groep met mensen die het minimaal 5 jaar deden en die dag was mijn 6e dag op snowboard
Maar was wel lekker zo'n ervaren groep, tenminste lekker tempo erin.
Miemserik schreef:is dat de Giro encore?
Komisch, het model van mijn helm lijkt precies op die van jou en we hebben exact hetzelfde snowboard
Zelfde smaak
Heb je ook roze konijnen
jipje_niekje schreef:@Frances: Wat een stoere helm, ik ben ook nog op zoek naar een fijne helm. En fijne bindingen zijn dat he?! Heb ze ook op mijn board zitten
Ik vind mijn helm heel fijn
en mijn bindingen ook idd. Had eerst flow bindingen, maar dit is toch eigenlijk wel fijner
(wit met roze en swarte stippen en kroontjes) en daarbij dan bijpassende schoenen met zwart,wit en roze (nep kroko-lak-roze
). Oh en ik heb een soort donker grijs-achtige helm van giro, zit erg fijn en ben blij dat ik hem heb.