Ik voel me net 16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik voel me net 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:42

Elma_ schreef:
Ik heb ooit eens een pb via hyves naar iemand gestuurd.. eindelijk na een jaar twijfelen ofzo.. sprak ik die kerel 7 weken later.. Ohh nou sorry ik gooi altijd alles in de prullenbak, doorstuurmails enzo.. pffffffffff Mannen Clown

Haha, zoiets had ik dus ook al 's. ROFL

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:46

Jongens kunnen ook redelijk lomp zijn af en toe. Of ze kijken maar 1 keer per week op hyves. En dan niet in de inbox.

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:48

*schaam* ik kijk NOOIT naar hyvesberichten *schaam* Bloos

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:48

Ach, ik ben een meisje en ik flikker het merendeel van mijn inbox ook ongelezen weg Clown

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:49

Ik bedoel maar Tong uitsteken en waar boven staat DIT IS GEEN DOORSTUURMAIL!! gooi ik nog het hardste weg Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:50

Wie weet hoeveel liefdesverklaringen daartussen zaten.. Bloos!

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:52

hahahah, inderdaad liefde van je leven misgelopen. Lachen Ik lees ze eerlijk gezegt ook nooit, of lees ze en 'vergeet' perongeluk of express te antwoorden.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:53

nou dat belooft al lekker veel goeds jeanine! toch maar telefoon nummer regelen? Tong uitsteken

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 00:27

Ik heb ook weleens een vreemde die ik had gespot via Hyves gevonden en hem een privéberichtje gestuurd.. Heb een halfjaar verkering met 'm gehad. Nagelbijten / Gniffelen Succes!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:39

En en en? Heb je al antwoord Haha! ?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 10:10

Haha neee heb nog geen antwoord! Maar misschien moet ie wel werken of naar school of of of kijkt ie niet zovaak op hyves!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:12

Gewoon even afwachten Tong uitsteken En anders morgen toch maar aanspreken in de kroeg Haha!

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:32

Ik vind het echt heel dapper dat je een berichtje gestuurd hebt!
Ik ben er ook zo eentje die 1000 dingen typt, en vervolgens toch maar niets stuurt Clown
Ben benieuwd naar het antwoord!

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:49

Dit is zo leuk om te lezen. Ik kan me echt zooo goed inleven Haha!

Ben echt heeeeel benieuwd of je reactie krijgt!!! Lachen

Elma_ schreef:
Ik heb ooit eens een pb via hyves naar iemand gestuurd.. eindelijk na een jaar twijfelen ofzo.. sprak ik die kerel 7 weken later.. Ohh nou sorry ik gooi altijd alles in de prullenbak, doorstuurmails enzo.. pffffffffff Mannen Clown

ook dit komt me zeeer bekend voor!! Mannen kunnen zo lomp zijn Hamer

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:12

Knap dat je het gedaan hebt!! *LOL* Ben heel benieuwd hoe het verder gaat lopen Haha!

Edit; Je bent dan vandaag toch jarig? Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:34

Gefeliciteerd met je verjaardag Haha!
& spannend ja Tong uitsteken

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:41

Volgende krabbel zou ik wat grappigs sturen, ik vind het iig altijd leuk als ik een onbekende krabbel krijg waar ik om moet lachen.. eentje waarvan je ook niet zeker weet wat hij er nou mee bedoeld, maar dt hij wel interesse toont!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 16:31

Ik ben idd jarig vandaag Lachen Heb nog geen berichtje! Maar we wachten rustig af! Heb ook geen idee of ie vaak achter de computer zit...

Ik ben normaal ook van de grappige vage berichtjes maar mijn ervaring is dat jongens het vaak niet snappen en dan maar niks terug sturen..want tja er stond toch geen vraag in Knipoog kerels!

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 16:37

De meeste hyves berichten gooi ik ook wel weg hoor, maar niet als ik denk dat het een persoonlijk bericht is!

Spannend hoor, nog even wachten dus Tong uitsteken

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 16:48

Jeanine84 schreef:
Ik ben idd jarig vandaag Lachen Heb nog geen berichtje! Maar we wachten rustig af! Heb ook geen idee of ie vaak achter de computer zit...

Ik ben normaal ook van de grappige vage berichtjes maar mijn ervaring is dat jongens het vaak niet snappen en dan maar niks terug sturen..want tja er stond toch geen vraag in Knipoog kerels!

Haha ja die ken ik ook.. Bloos
hoop voor je dat je snel antwoord krijgt.. ik vond t ook altijd zo moeilijk om naar iemand die je leuk vind iets te sturen, en dan ook echt letterlijk uren aan het bedenken bent wat je dan onder je berichtje moet zetten Gestoord maar tis allemaal goed gekomen Lachen

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:38

Heb net het topic even doorgelezen!

Ben benieuwd wanneer je wat terugkrijgt, wie weet is het de liefde van je leven! Haha!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:58

Haha ik zit zo'n beetje in hetzelfde pakket:
Laatst voor het eerst de overbuurjongen (van bij mijn moeder) ontmoet bij een buurtbarbecue, wel leuk gekletst, maar jaaa ouders zaten erbij. Tong uitsteken Blijkt militair te zijn.
Ik hem een tijd daarna opgezocht op hyves, hem een berichtje gestuurd, hij mij geaccepteerd, ik (met veel moeite Tong uitsteken) hem om zijn msn gevraagd. Had hij me toegevoegd. Pfieuw!
Dus ik wachten totdat hij een keer op msn komt, komt ie niet, komt ie niet, dus na een week of twee de hoop maar een beetje opgegeven. Bloos
Toen was hij gisteren opeens op msn (AAAAAH!) staat er in zijn naam: back home from aghanistan.. Vandáár dattie niet op msn was! Vork

Dus ik met hem gekletst op msn, maar vrij kort omdat hij weg moest. Hij zei wel meteen van dat hij het echt wel gezellig vindt om met mij te kletsen maar dat er mensen op hem zaten te wachten enzo. Lachen

Nou, ik ben benieuwd wat de volgende stap is!

Ik ben nu elke keer zenuwachtig als ik bij mijn moeder de deur uit stap, maar ja dat houdt het leven spannend he! Haha!

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 16:18

dorientjuh schreef:
Haha ik zit zo'n beetje in hetzelfde pakket:
Laatst voor het eerst de overbuurjongen (van bij mijn moeder) ontmoet bij een buurtbarbecue, wel leuk gekletst, maar jaaa ouders zaten erbij. Tong uitsteken Blijkt militair te zijn.
Ik hem een tijd daarna opgezocht op hyves, hem een berichtje gestuurd, hij mij geaccepteerd, ik (met veel moeite Tong uitsteken) hem om zijn msn gevraagd. Had hij me toegevoegd. Pfieuw!
Dus ik wachten totdat hij een keer op msn komt, komt ie niet, komt ie niet, dus na een week of twee de hoop maar een beetje opgegeven. Bloos
Toen was hij gisteren opeens op msn (AAAAAH!) staat er in zijn naam: back home from aghanistan.. Vandáár dattie niet op msn was! Vork

Dus ik met hem gekletst op msn, maar vrij kort omdat hij weg moest. Hij zei wel meteen van dat hij het echt wel gezellig vindt om met mij te kletsen maar dat er mensen op hem zaten te wachten enzo. Lachen

Nou, ik ben benieuwd wat de volgende stap is!

Ik ben nu elke keer zenuwachtig als ik bij mijn moeder de deur uit stap, maar ja dat houdt het leven spannend he! Haha!

OWWW.... leuk leuk leuk!!! Kan ik zo van meegenieten!! Haha!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:39

Ik word ook altijd helemaal vrolijk van dat soort berichtjes Haha! Hopen dat het voor de TS ook zo afloopt.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 12:23

Dat hoopt TS zelf ook Knipoog maar tot op heden nog geen bericht (helaas)!