Alexx schreef:nee dat denk ik ook inderdaad, natuurlijk heb je vrij wil om het wel of niet te doen. Maar wordt je niet in alles door je omgeving beïnvloed? Daarmee bedoel ik taal bijvoorbeeld; verschillende dialecten, en manier van omgang met anderen.
En dan is een stad misschien te groot, maar je directe leefomgeving, je vrienden, familie je school/opleiding/werk. Ik denk namelijk van wel.
Laat ik het zo zeggen, als je wordt beinvloed door je omgeving, dan is het eigenlijk toch geen vrije keus meer te noemen, dan doe je het maar omdat iedereen in je omgeving het ook doet.
Ik ben in ieder geval niet door mijn omgeving beinvloed wbt het samenwonen, de meesten stonden er van te kijken dat ik voor een normaal/rustiger leven koos.
Hoe dan ook het is 100% mijn eigen keuze geweest en heb me niet laten beinvloeden, ik ben zo niet, ik doe wat ik wil en waar ik mij goed bij voel, als het voor mij niet goed voelde om samen te gaan wonen, dan had ik het niet gedaan, wat mijn omgeving er ook van dacht het is mijn eigen keus geweest.
)
En ik wil ook zeggen, zoals ik hierboven ook heb gedaan; dat ik je echt niet een debiel vind dat je 'zo vroeg' bent gaan samenwonen, ik vind het hardstikke leuk voor jullie en superleuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd trouwens. Maar voor mij is het nog even niet weggelegd
In juli afgestudeerd, en paar maanden daarna samen gaan wonen. Ik ben 22, en bijna 2 jaar samen. We wonen nu 2 maanden samen, gaat goed!