Orgineelste eerste date

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keukenkast

Re: Orgineelste eerste date

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:04

De dierentuin of een pretpark!
Leuk is dat sowieso. Alhoewel, als het dan niet "klikt", dan zit je wel een hele dag aan elkaar vast :p
Het is in elk geval minder geforceerd dan het standaard etentje of de bioscoop (wel het aller veiligst Knipoog )

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:51

Hmm het was niet echt een date, maar heb ooit eens met een jongen in een tentje geslapen met Koninginnedag/nacht en in dat tentje is het toen wat geworden Haha! Kende hem al langer dus niet echt dates gehad. Zo ook met een jongen die toen in mijn vriendengroep zat, we waren met zijn allen naar Marco Borsato 2 jaar geleden en toen begon het balletje te rollen Haha!

Ook eens naar het strand geweest met een eerste date, verder eigenlijk vooral de geeikte dates met filmpje/hapje/drankje. Tweede dates zijn bij mij vaak een stuk spannender: ben eens wezen paardrijden met een jongen en mijn huidige vriend kwam helpen sjouwen omdat ik de week erna zou verhuizen Haha! We zouden eigenlijk uit eten maar kon onverwachts alleen die avond spullen overhevelen dus hij kwam helpen, aah Lovers

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 15:41

Ehmmm.. Helemaal vanaf Groningen naar Den Haag naar hem toe reizen voor een strandwandeling in Scheveningen *LOL* Dat was wel in ieder geval de spontaanste date van mij Tong uitsteken
Meestal is het..filmpje...pizza eten..drankje doen...of iets anders doen Knipoog

Nee, dit was wel erg leuk Haha!

Femme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:16

Ik was aan het werk en elke week kwam de zelfde jongen langs.. Het was altijd hoi en doei.. Tot die ene dag, hij vroeg of ik het weekend wat te doen had.. Ik vertelde dat ik nog geen officiele plannen had, toen zei hij dat ie dat weekend naar Antwerpen ging en of ik misschien mee wou, het was net over met zijn ex en hij kreeg geen geld terug. Ik zei dat ik het niet wist want ik vond het nogal raar. Hij gaf me een blaadje hoelaat en waar ik moest zijn als ik wel mee ging, en zei zie maar of je komt! Ik had 2dagen om er over na te denken. Vrijdag ochtend heb ik mijn tas gepakt en ben ik naar die plek gegaan en daar stond hij! We zijn met zijn auto naar Antwerpen gereden en het was helemaal geweldig! Het lijkt wel een film als ik het zo terug lees, dan wel zonder happy end want meneer is geemigreerd!

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:34

Hinata schreef:
Ik ben mee gegaan koeien melken met de jongen die nu m'n vriend is! Haha!

Ik ben lekker het orgineelst!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:39

met een jongen op een bankje zitten kloten.. ?:P
Die vink ook wel origineel opzich

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 09:44

foxy80 schreef:
mest rapen op de wei van mijn pony!!!

en dan heb ik de meest 'wegjagende'