Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:59

Kyle de kleding die ik bedoel noem ik niet langer "durven tonen" maar ronduit vragen "wil je me asjeblieft ***ken" Knipoog En dat voor een 14jarige die sowieso volgens de wet niet eens op fuiven mág? Wees maar zeker dat als op zo'n fuif de politie binnen valt en er identiteitskaarten gecontroleerd worden, de ouders van de meisjes in kwestie een bezoekje gebracht word. Knipoog

Voor mij zit de hoerigheid hem wel in de kleding en de manier van doen. Want ik kleed me niet zo en ik heb ook steevast last van irritante venten dus daar ligt het niet aan. Clown

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:00

ik wou net zeggen dat zie je niet alleen op de hardstyle feesten Nagelbijten / Gniffelen

dat zie je overal, ik zou het zelf niet eens in me hoofd halen om zo te gaan lopen, het lieft alles bedekt, als ik uit ga heb ik een lange spijkerbroek aan, en een tshirt, die alles bedekt..
wel met een hals maar niet te diep, ik hou dr niet zo van om op de voorgrond te staan Vork

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:01

naadje24 schreef:
lovelygirly schreef:
Maar ik vind wel dat je het anders wel zelf uitlokt als iemand naar je tieten kijkt. Of je kont ofzo.
Omdat je weet dat je in z'n outfit echt wel bekeken gaat worden.

het boeit me weinig of ze kijken...als ze maar niet aankomen Knipoog

maargoed dan zegt een vuist voldoende Vork

en justalive....ik geloof dat jij de definitie van h*er nog maar eens op moet gaan zoeken ...
het betekent anders iets heeeeeeeeeeel anders...

Kuch kuch.
Kopier mijn tekst maar eens, waaarin ik heb gezecht dat jij een prutsmuts bent.
Nada noppes.
Je moet toch gewoon lekker zelf weten wat je draagt,
Ik zeg alleen mijn mening.
Mijn mening, Van niemand anders.
Ik zeg wat ik vind, Dat doet iedereen hier.

Ik vind gewoon, dat zulke kleding gewoon vraagt om sex.
Tja ,dat is mijn mening Knipoog

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:01

Ik vind het ook altijd een beetje .. té zeg maar, het lokt een reactie uit die je niet wil als je in de supermarkt boodschappen aan het doen bent. Op feesten vind ik het wat anders
Het is niet mijn ding en je zal mij er ook nooit in zien lopen, maar dat komt vooral door mijn eigen kledingstijl.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:03

ik vind het altijd wel grappig om te zien. ze zetten zich zelf compleet voor paal. nou ja prima toch. zo lang ik er maar geen last van heb. verder valt het me wel altijd op dat 70 a 80 % van die meisjes er spuuglelijk uitzien, dus tja op die manier krijg je natuurlijk wél aandacht. Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:04

Op vakantie draag ik ook shorts waarbij je een stukje van mijn billen kan zien, en ook wel eens korte shirtjes (heb die piercings immers ook om ze te laten zien en ben best trots op mijn strakke buikje), dat draag ik ten eerste omdat het gewoon mijn stijl is en ik het dus mooi vind, en ten tweede omdat ik nog meer aandacht best leuk vind. Ik bepaal zelf wel met wie ik in bed duik dus het is niet om het eea uit te lokken, ben sowieso erg kieskeurig dus daar gaat het verder niet om. Sowieso hoef je echt niet extreem veel bloot te tonen om iemand in bed te krijgen, daar gaat het heel veel meisjes ook helemaal niet om.

Ik vind het nogal wat om iemand die er zo bij loopt meteen voor ho.er uit te maken. Wat maakt het uit wat een ander draagt en waarom? Als je het maar niks vind dan trek je het toch gewoon zelf niet aan? Ik vind het niet kunnen om anderen zo op uiterlijk te beoordelen. Ik word wel eens ordinair genoemd door wat ik draag, maar dat ben ik helemaal niet: ik ben ontzettend lief en vriendelijk, duik echt niet met iedereen het bed in omdat ik zin heb in seks. Zoals ik al zei: ben juist heel kieskeurig. Het uiterlijk is geen spiegel van de ziel, echt niet. Ik heb vrienden van allerlei 'types', jongens waarvan je zou denken dat ze zich helemaal platblowen terwijl ze nog nooit een sigaretje hebben aangeraakt laat staan een joint, en meisjes die er op school zo bijlopen als dat ik op vakantie doe die nog maagd zijn en helemaal geen behoefte hebben aan seks. Of een jongen die eruit ziet als een player met zijn typische kleding en sierraden, terwijl hij al jaren trouw is aan zijn vriendin en dolgelukkig is met haar.

Nogal kort door de bocht om iemand zo te beoordelen..

Gelieve geen opmerkingen te maken dat ik 15 ben, want daar heb ik verder geen boodschap aan: daardoor ga ik mijn leefstijl verder niet veranderen. En ja mijn ouders voeden me wel goed op etc. etc. Knipoog

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:04

pharagirlke schreef:
Kyle de kleding die ik bedoel noem ik niet langer "durven tonen" maar ronduit vragen "wil je me asjeblieft ***ken" Knipoog En dat voor een 14jarige die sowieso volgens de wet niet eens op fuiven mág? Wees maar zeker dat als op zo'n fuif de politie binnen valt en er identiteitskaarten gecontroleerd worden, de ouders van de meisjes in kwestie een bezoekje gebracht word. Knipoog

Voor mij zit de hoerigheid hem wel in de kleding en de manier van doen. Want ik kleed me niet zo en ik heb ook steevast last van irritante venten dus daar ligt het niet aan. Clown

Goh, ik geloof écht niet dat dat vragen is "wil je me asjeblieft ***ken". Ik geloof wel dat sommige jongens stompzinnig genoeg zijn om dat te verstaan. Volgens mij ligt het probleem écht wel daar, en aan de maatschappij.
Je zou de lijn verder kunnen trekken. Wat vind je van nudistenkampen? Dat is toch ook niet vragen om verkracht te worden? Maar daar sta je wel hélemaal bloot!
Het zit gewoon in de kop...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:06

Kyle schreef:
De hoerigheid zit hem namelijk niet in hoe de meisjes zich kleden, maar in de manier waarop de jongens reageren.

Daar sla je de spijker op zijn kop Ja

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:07

RedPassion schreef:
Kyle schreef:
De hoerigheid zit hem namelijk niet in hoe de meisjes zich kleden, maar in de manier waarop de jongens reageren.

Daar sla je de spijker op zijn kop Ja

Maar die meisjes weten zelf ook wel hoe jongens daar op reageren dus ik vind dat ze het er zelf naar maken.

Als zij zich er lekker bij voelen moeten ze zich gewoon zo kleden. Lijkt me alleen niet dat je erg serieus wordt genomen als je er zo bijloopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:08

Loose schreef:
Maar die meisjes weten zelf ook wel hoe jongens daar op reageren dus ik vind dat ze het er zelf naar maken.

Dat is toch de omgekeerde wereld? Vrouwen moeten zich aanpassen omdat mannen zich niet kunnen beheersen/gedragen?

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:10

Loose schreef:

Van zulke reacties gaan mijn haren echt rechtstaan, sorry.
Ik ben misschien in een bui van overdrijvingen, maar het doet me denken aan die Zuid-Afrikaan die was vrijgesproken van verkrachting want 'de vrouw droeg een rok en vroeg er dus zelf om'.

Een vrouw is NIET verantwoordelijk voor de stompzinnigheden van de man.
Het is niet omdat ze kan voorzien dat...
dat ze ook maar iets aan zichzelf moet veranderen.
Maar dat is mijn mening dan.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:10

RedPassion schreef:
Loose schreef:

Dat is toch de omgekeerde wereld? Vrouwen moeten zich aanpassen omdat mannen zich niet kunnen beheersen/gedragen?

Precies. Iedereen moet kunnen doen en dragen wat die wil, zonder dat daar op een bepaalde manier op gereageerd wordt. En dus ook zonder dat je voor ho.er of ordinair uitgemaakt wordt, dat is namelijk ook niet gewenst geloof me maar. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:11

Kyle schreef:

En ook absoluut de mijne Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:12

Kyle schreef:
pharagirlke schreef:

Goh, ik geloof écht niet dat dat vragen is "wil je me asjeblieft ***ken". Ik geloof wel dat sommige jongens stompzinnig genoeg zijn om dat te verstaan. Volgens mij ligt het probleem écht wel daar, en aan de maatschappij.
Je zou de lijn verder kunnen trekken. Wat vind je van nudistenkampen? Dat is toch ook niet vragen om verkracht te worden? Maar daar sta je wel hélemaal bloot!
Het zit gewoon in de kop...

Nudisten kampen hoeven van mij ook niet. Mij zie je daar iig niet. Knipoog Als het enkel aan de mannen lag dat die meiden als prutsmutsen gezien werden, dan zou ik met jeans broek en topje dat niet te diep uitgesneden is maar wel wat buik toont (ik show immers ook graag mijn strakke buikje, ben nu ook weer niet zo preuts) geen last moeten hebben van die gasten?

Kijk, ga je naar een begrafenis draag je ook geen geel omdat je weet dat die mensen zich dan beledigt gaan voelen en dat gewoon niet hoort. Als je naar een fuif gaat en je weet dat die mannen zo kunnen reageren pas je je aan, of je hebt niet te ze*ken dat je lastig gevallen word. Als zo'n kind naar mij komt om te vragen of ik even kan helpen is mijn antwoord "goed, als je je daarna wil gaan aankleden" Knipoog

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:12

Redrumfox: toch wel eventjes.
Ik vind het persoonlijk abnormaal dat je op je 15e al met iemand in bed ligt, maar dat is mijn mening en die mag ik imo best geven.

En wie zegt dat al die ''ordinaire'' meiden niet goed opgevoed zijn of niet lief en aardig zijn?
Dat zie ik nergens staan.
Ik ben overigens een jaar of 1.5 ouder, dus niet een van de oude stempel.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:13

Gewoon een rok is iets anders dan een minirokje met een piepklein navelshirtje en decoleté. Dan wil je gewoon iets uitstralen. En ik vind ook niet dat mannen iemand zomaar mogen verkrachten of weet ik veel, maar je weet gewoon dat je reacties krijgt als je je te hóerig kleedt. Een man krijgt toch ook reacties als hij zo'n leren broek gaat dragen met zo'n gat in de achterkant bij je kont.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:18

Kyle schreef:
Loose schreef:

Van zulke reacties gaan mijn haren echt rechtstaan, sorry.
Ik ben misschien in een bui van overdrijvingen, maar het doet me denken aan die Zuid-Afrikaan die was vrijgesproken van verkrachting want 'de vrouw droeg een rok en vroeg er dus zelf om'.

Natuurlijk is een vrouw niet verantwoordelijk voor het feit dat mannen zich niet kunnen inhouden, maar de werkelijkheid is nu eenmaal anders. Bepaalde kleding kan als provocerend worden gezien en bepaalde type mannen kunnen hierdoor een vrouw/meisje als uitdagend en 'welwillend' zien, waardoor er helaas maar al te vaak dingen misgaan. Belachelijk eigenlijk, dat je niet eens kan dragen wat je wilt, maar zo is het nu eenmaal. Er lopen nu eenmaal een heleboel rare types rond die vrouwen als lustobjecten zien en er niet van af kunnen blijven - al helemaal niet als een vrouw een kort rokje, hakken en een laag uitgesneden topje draagt. Ik vind inderdaad dat meisjes en vrouwen die zichzelf uitdagend kleden (dwz korte rokjes en korte, lage topjes) goed bij zichzelf te rade moeten gaan wat voor reacties hun uiterlijk kan oproepen en hier rekening mee moeten houden. Volkomen oneerlijk natuurlijk, dat je moet nadenken over wat je draagt, maar de werkelijkheid bewijst het tegendeel.

Edit; spelfoutjes
Laatst bijgewerkt door MRIIIS op 05-11-08 20:22, in het totaal 2 keer bewerkt

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:21

Een ieder moet dragen waar hij of zij zich prettig bij voelt. Voor de een is dat een ultra kort rokje en een shirtje dat die naam amper mag dragen, een ander kiest voor een nette pantalon met hooggesloten blouse. Kwestie van smaak en daarover valt niet te twisten.

Om te stellen dat het dragen van bepaalde kleren "uitdagen" is vind ik finale onzin. Al zou je spiernaakt over straat willen lopen, dat is nooit een uitnodiging en als er iets zou gebeuren blijft de schuld voor mij ten alle tijden bij de dader die zich niet kan beheersen.

Dat er zowiezo gereageerd wordt op de kledingkeuze van mensen vind ik eigenlijk al een brug te ver. Iedereen moet gewoon kunnen dragen waar die zich prettig in voelt. Voor de een is dat "hoerig", voor de ander de nieuwste mode en voor weer een ander "slonzig" of juist keurig netjes. En iedereen zou dat recht moeten hebben zonder dat anderen zich ertegenaan bemoeien of erger.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:26

het gaat er ook om wat je uitstraalt he Knipoog ik werk tussen zo'n 600 mannen en weet 100 % zeker dat als ik een kort rokje en een bikinitopje aan heb ze niet anders naar me zullen kijken als dat ik in dikke trui met spijkerbroek loop Clown
het ene meisje kan alles aantrekken (of juist zo weinig mogelijk
) zonder er ordinair of hoerig uit te zien en het andere meisje ziet er al ordinair uit met alleen een kleine inkijk Ach gut

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:27

mick75 schreef:
Om te stellen dat het dragen van bepaalde kleren "uitdagen" is vind ik finale onzin. Al zou je spiernaakt over straat willen lopen, dat is nooit een uitnodiging en als er iets zou gebeuren blijft de schuld voor mij ten alle tijden bij de dader die zich niet kan beheersen.
.

Waarom vind je dit finale onzin? In de werkelijkheid wordt dit soort kledij nu eenmaal opgevat als uitdagend. Dat is volgens mij een feit, of heb ik het mis? Het is iets anders als je zegt dat het eigenlijk te gek voor woorden is dat bepaalde kleding bepaalde reacties uitlokt, maar de werkelijkheid bewijst volgens mij toch echt het tegendeel. Bepaalde kleding lokt nu eenmaal bepaalde reacties uit en hierom vind ik dit soort kleding uitdagend.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:28

Jaa okee, het i9s ook maar eeen beetje hoe je er uit ziet hé?
Niet banketstaaf tegen de blondine's, benn ik zelf ook,
Maar een blond meisje, met grote borsten, een leren rokje en zo'n topje aan, Goh, wat zullen die mannen kijken Knipoog

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:29

Is er trouwens verschil tussen jonge meisjes (12-17) die dit soort kleding dragen en tussen oudere vrouwen? Is het niet zo dat beide groepen bepaalde uitdagende kleding dragen om een bepaalde reactie op te roepen bij, voornamelijk, mannen? Of is hun intentie anders? (vraag ik me af Clown )

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:30

HBVisser schreef:
Ik vind het van de gekke dat je om een stel kerels die hun tengels niet bij zich kunnen houden, een meisje geen kort rokje of naveltruitje of weetikveelwat aan zou kunnen trekken.

Laat ze daar maar eens wat aan doen.

Nou, idd!

Ik vind het trouwens op hardstyle/hardcore feesten heel relaxed altijd! Je kan dragen wat je wil, je krijgt toch wel opmerkingen hoor, zelfs als je een wijde broek met een lang shirt aan hebt nog Vork
Niemand kijkt raar op van een dame in bikini ofzo daar, heerlijk! Want als het warm is, moet je toch gewoon in een rokje en een bikini topje kunnen lopen? (of het je wel of niet staat, even daargelaten, mij zie je niet meer in een kort rokje op zo'n feest, daar ben ik teveel voor aangekomen Knipoog Vork )
Iedereen moet gewoon lekker aan kunnen doen waar zij (of hij Knipoog) zich lekker in voelt!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:33

JustaLive schreef:
Jaa okee, het i9s ook maar eeen beetje hoe je er uit ziet hé?
Niet banketstaaf tegen de blondine's, benn ik zelf ook,
Maar een blond meisje, met grote borsten, een leren rokje en zo'n topje aan, Goh, wat zullen die mannen kijken Knipoog

Je vergeet de blauwe ogen! Duivel

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:37

Ojaa.. Tuurlijk Clown
Ik zit mezelf nu eigenlijk te verzieken Clown
Blond, Blauwe ogen, .. Hhhaaha..
Niks tegen de brunette's hoor, ik was liever bruin, dan blond Clown