Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariannedeb schreef:Waar ik dan ook wel benieuwd naar ben.. hoe vaak zeggen jullie mannen 'ik hou van je'? Of iets in die trant. En dan via de sms!
Dan zie ik hem liever int echt
Maar ik herken wel van andere jongens dat je pas wat hoort als zij iets van je moeten of willen weten.. 
Citaat:Ik hou van jou? Mm dat komt soms voor en dan is het: Hald fan dij (hihi:))

Mariannedeb schreef:Waar ik dan ook wel benieuwd naar ben.. hoe vaak zeggen jullie mannen 'ik hou van je'? Of iets in die trant. En dan via de sms!
haha
1000 smsjes per maand
Barco schreef:Mariannedeb schreef:Waar ik dan ook wel benieuwd naar ben.. hoe vaak zeggen jullie mannen 'ik hou van je'? Of iets in die trant. En dan via de sms!
op dit moment niet via de sms want hij zit op de maagdeneilanden en daar doet zijn mobiel het niet...
Dus is het over de email en schrijft hij iedere dag dat hij van me houdt. (Ja ik heb een hele lieve vent)
ikenindi schreef:Mariannedeb schreef:Waar ik dan ook wel benieuwd naar ben.. hoe vaak zeggen jullie mannen 'ik hou van je'? Of iets in die trant. En dan via de sms!
nooit...
) maar toch, met forever en alles.. dat zeg ik gewoon niet zo snel!

mannen komen van mars, vrouwen van venus... weleens van een marsvrouwtje gehoord?? Nee dus

)
. 
Ehm? vind ie me nog wel leuk?
Ja ik ben heel onzeker daarover

Mariannedeb schreef:Ja de vraag komt een beetje, omdat mijn vriend het echt heel vaak zegt. En hij méént het ook echt.. dus het is super. Maar ik zeg het zelf helemaal niet zo vaak..
Net als vanavond, dan smst hij: love you 4ever. En dan denk ik: tja...het voelt echt wel goed enzo, en we zijn echt geen 16 meer (19&24) maar toch, met forever en alles.. dat zeg ik gewoon niet zo snel!

Ik sms nooit terug (ik bel meteen, want anders vergeet ik dat er ge-smst is). Ik kreeg nog wel eens een geirriteerd vriendje aan de telefoon die vroeg waarom ík nog niet had terug ge-smst!
Ook wat betreft attent zijn en 'ik hou van jou's' (vind ik te makkelijk gezegd)
Ik moet een behoorlijk hoog testosteron gehalte hebben...

zo'n topic had ik ook al geopend een paar weken geleden, en heb de conclusie getrokken dat er gewoon niks aan te doen is.