Niet snel verliefd worden hebben meer mensen dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Niet snel verliefd worden hebben meer mensen dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 11:05

My_Lady schreef:
Hallo,

Ik vroeg me af of meer mensen niet snel verliefd worden.

Ik ben 1 keer echt verliefd geweest en die gene is nu m'n ex.
Daarvoor heb ik wel relaties gehad maar dat was anders.
Daarna heb ik ook wel relaties gehad maar die gene vond ik wel leuk om te zien en aardig enzo
maar was niet verliefd. Het gevoel wat ik bij m'n ex had heb ik nooit meer gehad en krijg ik ook niet zo snel.

Hebben meer mensen hier last van?

Ja precies. Ik word helemaal bijna niet verliefd. Ik ben nog steeds na anderhalf jaar nog steeds hopeloos verliefd op mn ex. Kan er niks aan doen...

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 14:48

Ik ben jaren (geen geintje) verliefd geweest op een jongen!
Wat was ik gek op die gozerd... Nooit iets serieus gehad, helaas.
Maar elke keer als ik hem zie, weet ik weer waarom ik hem zo leuk vond... Hij is geen Brad Pitt ofzo, maar hij heeft gewoon wat.
Wees gerust de verliefdheid is al LANG over!

Ik ben nu blij met mijn lieve vriendje. OK dan!
Het was geen liefde op het 1e gezicht, voor ons allebei niet, maar het gaat tot nu toe allemaal goed.
Of ik verliefd ben... Ik denk het wel Vork , ben nog na aan het denken wat verliefdheid is??? Kan iemand mij de defenitie van verliefdheid uitleggen??? Clown
Ik weet wel dat ik super gek ben op deze jongen en ik hou super veel van hem! Lovers
We zijn nu sinds 01-01-08 samen... Haha!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:13

Ik denk altijd dat ik verliefd ben, maar na enige tijd kom ik er dan toch achter dat er helemaal niet "dat" gevoel is...
Misschien zou ik het graag willen voelen voor diegene, maar ik moet dan toch maar weer bekennen dat het er niet is! Scheve mond
Hebben meer mensen zoiets? Dat je denkt verliefd te zijn, maar er dan toch achter komt dat de gevoelens er niet zijn...

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 00:15

Echt verliefd ben ik ook niet zo snel. Wel zo van 'heej die jongen is wel leuk!' Maar dat is dan maar voor een paar dagen en kom ik er toch achter dat dit geen liefde is.
Heb 2½ jaar een vriend gehad, dacht echt verliefd te zijn maar het was geen liefde.. dat was meer vriendschap en een vertrouwd gevoel.. Ziek Dus heb ik er een punt achtergezet.

Kom ik een keer een jongen tegen opstap (allebij wat drank op), beetje dollen. Is het nu 1½ jaar mijn vriend! En ik ben er echt super verliefd op! Haha!

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 08:40

Hey,

Nog een vraagje.
Stel dat je eerste echte liefde weer contact met je opnneemt en met je wilt afspreken. Hij denk af en toe aan je en wil van alles doen. Maar hij heeft een vriendin en gaat samen wonen.
(Dat is dan iemand die speciaal voor je is je eerste ex)

Wat zou je doen?

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:44

My_Lady schreef:
Hey,

Nog een vraagje.
Stel dat je eerste echte liefde weer contact met je opnneemt en met je wilt afspreken. Hij denk af en toe aan je en wil van alles doen. Maar hij heeft een vriendin en gaat samen wonen.
(Dat is dan iemand die speciaal voor je is je eerste ex)

Wat zou je doen?

Als hij een vriendin heeft en wil gaan samenwonen, lijkt het me duidelijk dat hij voor haar gaat.
Maar hij wil wel contact met je houden.
Als jullie geen specialegevoelens voor elkaar hebben, waarom niet? Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:46

Als (Met de nadruk op als) ik verliefd word dan is het ook vaak zo dat wanneer ze dichter bij komen ik ze afstoot als het waren! Ik sluit me dan zo af en kan echt overkomen alsof ik hem helemaal niks vind. Maar dat is meer mijn angs dan dat ik geen gevoelens heb voor die jongen. Dus de jongen die met mij verkering krijg is een doorzetter die helemaal voor mij gaat Lachen.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:48

Ik ben in mijn leven pas 1x echt verliefd geweest en die relatie is op niets uitgelopen.
Verder ben ik nog nooit echt verliefd geworden. Ik heb nu iemand leren kennen die wel echt verliefd op mij is, maar helaas, ik vind hem wel heel erg leuk, maar ben echt niet verliefd. Jammer dat je je gevoelens niet in de hand hebt, want hij is echt een hele leuke en aardige man die het goed voor mekaar heeft. Maar zonder echte gevoelens wordt het toch niks bij mij...

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:50

@Paix: Dat had ik inderdaad ook. Als een jongen te dichtbij kwam, trok ik me terug. De reden...ik heb geen idee. Veel mensen dachten daarom dat ik een spelletje speelde. Ik was eigenlijk veel te onzeker en bang om gekwetst te worden.

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 15:19

@ Maaike Hij wilde echt vreemd gaan ik heb gezegd dat hij voor z'n vriendin moest gaan en dat het beter was zo. Alleen heeft hij zich zelf in de nesten gewerkt want hij had een sms naar me gestuurd waarin overduidelijk stond dat hij met me vreemd wilde gaan ook naar z'n vriendin gestuurd.

Even voor de duidelijkheid ik had het dus niet gedaan ik heb er niet op gereageerd.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 15:23

maaykuhhh schreef:
@Paix: Dat had ik inderdaad ook. Als een jongen te dichtbij kwam, trok ik me terug. De reden...ik heb geen idee. Veel mensen dachten daarom dat ik een spelletje speelde. Ik was eigenlijk veel te onzeker en bang om gekwetst te worden.

Ze denken inderdaad vaak dat ik een spelltje met ze speel! Sneu want dat is echt nooit mijn bedoeling!.
En volwassenen die het zien denken vaak dat ik misbruikt ben terwijl dit ook helemaaal niet waar is Clown .

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 15:27

My_Lady schreef:
Lijkt me dan dat je dan ook het probleem hebt dat jongens misbruik van je maken of heb je dat niet?

Oh neen dat niet hoor Haha!
Ik ben gewoon een beetje, euhwm hoe zeg je dat netjes, makkelijk met dingen Huilen van het lachen

Sandka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 15:33

Ik word juist gemakkelijk verliefd maar er hoeft maar iets te gebeuren en het is weer over Clown
best vermoeiend eigenlijk

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:09

My_Lady schreef:
@ Maaike Hij wilde echt vreemd gaan ik heb gezegd dat hij voor z'n vriendin moest gaan en dat het beter was zo. Alleen heeft hij zich zelf in de nesten gewerkt want hij had een sms naar me gestuurd waarin overduidelijk stond dat hij met me vreemd wilde gaan ook naar z'n vriendin gestuurd.

Even voor de duidelijkheid ik had het dus niet gedaan ik heb er niet op gereageerd.

Kijk dan ligt het duidelijk bij hem!! Knipoog

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:59

Ik heb dat ook, bij mij was het vooral dat ik dacht dat ik echt gek op iemand was, totdat hij ook toenadering zocht en dan was het een beetje over. De laatste jongen waar ik wel geinteresseerd in was had ik een soort van op een voetstuk staan, tot ik erachter kwam dat het totaal geen zin had om ervoor te gaan omdat hij te vaak weg was en bovendien erg ver weg woont.

Ben er nog wel van overtuigd dat áls ik de ware tegenkom ik wel echt verliefd zal zijn haha Haha!

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:20

@My_Lady: Wat voel jij voor hem? Als hij vreemd wil gaan, lijkt zijn relatie niet echt stabiel. Misschien is het een opwelling. Ik zou hem goed laten nadenken over wat hij zegt...

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:54

Heb het een paar maanden toch geprobeerd met een zeer aantrekkelijke man,moet zeggen dat de verliefdheid vanzelf kwam.
Alleen is deze relatie op niets uitgelopen.
Zo is het altijd wat bij mij,volgens mij hang ik ook nog teveel aan het gevoel wat ik jaren terug had voor mijn ex Verdrietig[/quote]

Zou het dan zijn dat we miss toch iets voor onze ex voelen.
Voor mijn iedee ben ik er helemaal overheen maar hij blijft wel speciaal[/quote]

Sorry,heb het even niet meer gevolgd Clown
Maar ik ben inmiddels 5 jaar verder en moet tot mijn grote spijt bekennen dat het bij mij wel het geval is ja Bloos
Het allerergste is dat ik emotioneel weinig tot niets aan deze man had.
Heel vreemd allemaal en helemaal vervelend dat ik hierover nog steeds niet met mezelf in het reine ben.
Dit kan ik over mijn verhaal vertellen,hoe het bij jou zit weet ik niet.
Kijk eens heel diep in je hart zou ik zeggen Knipoog

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:00

Vientje & _Tara_ Nee geen grapje, ben het gewent.

My_Lady Duidelijk een heel foute jongen. Heeft die vriendin het uitgemaakt of niet? Want wat je typt lijkt alsof je hem nog leuk vindt? Als dat zo is en hij wou bij haar vreemd gaan. Heel banketstaaf, maar wie zegt dat hij dat bij jou dan niet zou doen.
Als mijn ex zo zou komen, zou ik meteen boos worden. Zulk gedrag pik ik niet, sorry heb daarin een overduidelijke mening.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:03

ken het ook inderdaad. ben een keer echt verliefd geweest en door hem gedump voor zn ex. En later nog een keer iets wat in de buurt kwam, ook een banketstaaf afloop hij was niet toe aan iets serieus...dus tjaa ik kijk wel uit!

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:10

nog nooit verliefd geweest,
ben ook al heeeel oud..... haha 21.
maar goed. wel relatie gehad, wat achteraf toch bleek dat ik niets voor hem voelde.

vind het nu heerlijk, zou niet weten wat ik met een man zou moeten (ja voor 1 avondje).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:05

Ik word niet gemakkelijk écht verliefd.
Op het moment ben ik wel verliefd,en dat heb ik zolang niet gevoeld,dat ik er echt zelfs wat zenuwachtig van wordt..
Ben wel eerder flink verliefd geweest en met die jongen heb ik 5 jaar een relatie gehad.
Daarna wel wat relaties gehad maar nu wéet ik,dat ik op hen niet verliefd was. Tot nu dus...
En ik hou ook dan een tikje de boot af,zelfbescherming..verwarrend eigenlijk,verliefdheid!

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 07:27

Danielle_1 schreef:
Heb het een paar maanden toch geprobeerd met een zeer aantrekkelijke man,moet zeggen dat de verliefdheid vanzelf kwam.
Alleen is deze relatie op niets uitgelopen.
Zo is het altijd wat bij mij,volgens mij hang ik ook nog teveel aan het gevoel wat ik jaren terug had voor mijn ex Verdrietig

Zou het dan zijn dat we miss toch iets voor onze ex voelen.
Voor mijn iedee ben ik er helemaal overheen maar hij blijft wel speciaal[/quote]

Sorry,heb het even niet meer gevolgd Clown
Maar ik ben inmiddels 5 jaar verder en moet tot mijn grote spijt bekennen dat het bij mij wel het geval is ja Bloos
Het allerergste is dat ik emotioneel weinig tot niets aan deze man had.
Heel vreemd allemaal en helemaal vervelend dat ik hierover nog steeds niet met mezelf in het reine ben.
Dit kan ik over mijn verhaal vertellen,hoe het bij jou zit weet ik niet.
Kijk eens heel diep in je hart zou ik zeggen Knipoog[/quote]

Ik ben bang dat dat bij mij ook het geval is. Het is nu 3 jaar uit en iedereen die ik tegenkom vergelijk ik met mijn ex.
Ik heb ook echt het gevoel dat datgene wat ik toen met hem had, nooit meer met iemand zal hebben.
Wij begrepen elkaar heel goed, ik kon echt met hem praten, had altijd veel lol met hem, en voor mij was dat precies hetgene wat ik zocht in een man. Verder zag hij er ook nog heel erg goed uit wat ook wel leuk is.
En na 3 jaar merk ik dat het heftigste gevoel wel weg is, maar hij is nog lang niet helemaal uit mijn hoofd....

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 08:43

anneM_Ajax schreef:
Vientje & _Tara_ Nee geen grapje, ben het gewent.

My_Lady Duidelijk een heel foute jongen. Heeft die vriendin het uitgemaakt of niet? Want wat je typt lijkt alsof je hem nog leuk vindt? Als dat zo is en hij wou bij haar vreemd gaan. Heel banketstaaf, maar wie zegt dat hij dat bij jou dan niet zou doen.
Als mijn ex zo zou komen, zou ik meteen boos worden. Zulk gedrag pik ik niet, sorry heb daarin een overduidelijke mening.

Ik vind hem niet leuk meer zolang ik hem niet zie. Hij blijft wel speciaal omdat het m'n eerste echte liefde is.
Ik heb wel gereageerd maar niet op de geile smsen die hij stuurde.
Maar na wat hij me gister geflikt heeft kan hij echt door de stront zakken.
Ik moet hem ook niet tegen komen.

Die mening mag je hebben hoor Haha!

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:42

Wat heeft hij geflikt dan?
Nou ben ik wel nieuwsgierig!! Clown

Maar sorry, je moet hem echt zeggen dat het gewoon niet eerlijk is tegenover zijn vriendin. Of interesseert hem dit niet? Hij is in ieder geval niet te vertrouwen!! Boos!

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 16:52

Hij had dit hitsige berichtjes naar mij gestuurd.
Maar dus ook perongelijk naar z'n vriendin en die was heel begijpelijk woest geworden. Dus hij belde me gister in paniek op of ik dan wilde zeggen dat ik dat gestuurd had en dat het een sms van vroeger was. Ik heb dus met m'n stomme kop ja gezegt omdat ik het hele verhaal niet echt volgde. Maar later dacht ik eigenlijk ben ik gek.

Dus gister avond krijg ik een bericht op hyves van zijn vriendin met erin:
Dat ik moet ophouden met hem te smsen en dat het goed zit tussen hun en dat ik toch geen kans meer maak enzo dat ik ermee moest stoppen.

Ik geantwoord dat hij smste en dat ik alles nog in m'n tel heb staan en dat ik het dus kan bewijzen. en dat m'n ex 3 kansen heeft gehad en dat dat er wel genoeg waren en dat m'n ex echt niet zo heilig is.

Daar kreeg ik op terug:
Dat m'n ex snel een nieuw nummer kreeg dus ik er geen last meer van zou hebben. En dat het bewijs gewist kon worden want ik zou uit m'n nek banketstaaf. dat dat ze het zo hield

Daar heb ik op gereageerd:
Goed dan houden we het zo.
Zeg tegen m'n ex dat ik nooit meer wat van hem wil horen.
En dat ze het zelf maar moest weten dat ze in een grote leugen gelooft.

Kortom hij heeft alles echt zo gedraait dat het lijkt alsof ik alles gedaan heb. En dat ik hem stalk ofzo.
Terwijl dat gewoon echt niet waar is