Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En pijn dat het deed! Sjonge jonge de tranen over mijn wangen en me
) Heeft overgens drie dagen geduurd en daarna ging het langzaam beter.denice schreef:Al zou ik bij bulten in bv borst etc wel meteen gaan!
). Dat is iets wat naar mijn idee best nog wel 2 dagen kan wachten, zelfs als het slecht nieuws is maakt 2 dagen ook niets meer uit... 
secricible schreef:denice schreef:Al zou ik bij bulten in bv borst etc wel meteen gaan!
daarvoor zou ik nou niet naar de HAP gaan (wel naar de HA natuurlijk). Dat is iets wat naar mijn idee best nog wel 2 dagen kan wachten, zelfs als het slecht nieuws is maakt 2 dagen ook niets meer uit...
En verder gezellig van afdeling naar afdeling hoppen. Van oncologie tot plastische chirurgie (want daar zou het bij mij onde rvallen, de bult zat in mn oksel, duidelijk voelbaar en zichtbaar. Men dacht dat ik het alleen lelijk vond oid.
)
. Daar terplekke opengesneden.
maar de zuster had nog nooit zo'n grote ontsteking gezien op die plek
. Gescheurde enkelbanden
voor mijn enkel want het is nog steeds niet goed.

Je zag alleen nog een botje boven het 2e kootje uitsteken 

.
Paste in geen enkele schoen meer, en deed piiiiijjjjn...
Aangezien ik nog nooit allergisch ben geweest voor beesten, toch maar even gegaan
Uiteindelijk was het niks ernstigs

Ja oud en nieuw naar de huisartsenpost gegaan, en jawel hoor. Enkelband gescheurd. Heb 2 weken op krukken gelopen en daarna 2 maand niet mogen sporten en helaas heb ik er nu nog steeds af en toe last van.
Ik moest van mijn gymdocent (het was tijdens gym) toch naar de dokter en ja er was wel een kleine bloeduitstorting. Ik mocht echt van geluk spreken, want er was heel weinig aan de hand. De gevolgen hadden veel erger kunnen zijn.
)