Voor alle Bokkers die (nog) geen zin hebben in de Feestdag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daniella74

Re: Voor alle Bokkers die (nog) geen zin hebben in de Feestdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 14:54

Ik ga straks maar alvast een poging doen om Sinterklaascadeaus te kopen. Van het weekend begint denk ik pas echt goed de gekte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 01:58

Feestdagen, p-lease....

Heb net weer doorgegeven dat m'n werkgever me zoveel mogelijk moet inplannen met Kerst en Oud&Nieuw ( vooral Kerst ) Haha!

Sinterklaas doen we gelukkig niet aan, dus dat scheelt alweer.

Nee, feestdagen, ik heb er niks mee. Hoezo gezellig? Het is koud en prutweer, alles en iedereen loopt te stressen omdat het wel 'gezellig' moet zijn. *right*
Gelukkig heb ik momenteel geen schoonfamilie ( m'n ouders zijn er al aan gewend dat ze me met de feesdagen niet zien Clown )
Maar echt, mijn toekomstige schoonfamilie gaat het nog zwaar krijgen, of ze moeten in een ver, warm land wonen. Dan ga ik er nog eens over nadenken Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 01:24

Kanelly schreef:
Heb net weer doorgegeven dat m'n werkgever me zoveel mogelijk moet inplannen met Kerst en Oud&Nieuw ( vooral Kerst ) Haha!
Het grote voordeel van werken in de zorg Haha!
Tweede kerstdag heb ik een dagdienst en 27 december begint mijn dienstenblok dus ik mag met oudjaarsavond ook lekker werken(+ nieuwjaarsavond). En 's ochtends dus geen visite want dan slaap ik Tong uitsteken
Eerste kerstdag vind ik nog wel onderdak, misschien bij mijn vader en anders kan ik vast wel een collega blijmaken door een dienst over te nemen Clown

Citaat:
Nee, feestdagen, ik heb er niks mee. Hoezo gezellig? Het is koud en prutweer, alles en iedereen loopt te stressen omdat het wel 'gezellig' moet zijn. *right*
Gelukkig heb ik momenteel geen schoonfamilie ( m'n ouders zijn er al aan gewend dat ze me met de feesdagen niet zien Clown )
Maar echt, mijn toekomstige schoonfamilie gaat het nog zwaar krijgen, of ze moeten in een ver, warm land wonen. Dan ga ik er nog eens over nadenken Haha!

Het is dat ik zeker weet dat we geen familie zijn, maar het had zomaar gekund Clown

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 08:19

Voor alsnog is er nog geen kip uitgenodigd door mijn ouders voor 1e Kerstdag. Lijkt me heerlijk als het zo blijft, pa en ma zijn meer dan voldoende gezelschap voor mij.
Ik ben bijna klaar met alle cadeaus kopen gelukkig want de gekte begint nu echt toe te slaan in het winkelcentrum en van het weekend komt Sinterklaas bij ons aan, dan is het echt gebeurd op het wc.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:27

Cyruss_ schreef:
Ik word zo moe van al die kerstversiering en pruttel in de winkels.. Sinterklaas is nog niet eens in het land. Donder dus nog even op met die troep.

Je wilt het vast niet geloven maar er zijn echt al mensen die vanaf september lopen te zeuren om kerstspullen...
Mijn moeder etaleert in de Wereldwinkel en was eigenlijk écht niet van plan om voor Sinterklaas iets aan kerst te doen, maar omdat er zoveel klanten kwamen om kerstartikelen heeft ze maar toegegeven en alvast een kersthoekje gecreeerd...
Ik zal wel iets niet helemaal begrijpen, maar ik moet toch echt een kerstgevoel hebben eer dat ik iets kersterigs ga aanschaffen. Áls ik dat gevoel al krijg is dat meestal pas de 23e, december dus. En dus te laat om nog enigzins toonbare spullen te kopen...

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 08:35

Hier zijn de eerste mensen idd al bezig met de kerstversiering aan te brengen. Dan rijd je om 7 uur in de ochtend door de wijk en staat de verlichting alweer te knipperen.

Ik was dit jaar ook echt niet van plan kleding te kopen voor de kerst, tenzij het goed draagbaar is naar kantoor.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:44

Normaal vind ik het heerlijke dagen…

Maar mijn relatie is sinds begin oktober uitgegaan (heb hem betrapt op vreemdgaan) en heb er nu veel minder zin in dan voorheen. Ik heb wel zin in de 2 weken vrij die ik verplicht heb met kerst. En ook met de kerstdagen heb ik de invulling al geregeld. Oud & Nieuw nog niet. Misschien dat ik wel in mijn eentje thuis blijf, met het vuurwerk een koptelefoon op mijn kop doe en lekker vroeg naar bed ga….ik zie het wel…Maar nee, nog geen zin in dat zogenaamde gezellige gedoe!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:10

daniella74 schreef:
Hier zijn de eerste mensen idd al bezig met de kerstversiering aan te brengen. Dan rijd je om 7 uur in de ochtend door de wijk en staat de verlichting alweer te knipperen.

Ik heb eind oktober hier alweer de eerste rendieren en Kerstmannen aan de gevels gespot. Achter het pleintje van mijn huis woont iemand die ook om die tijd al de kerstlampjes aandoet. Kán best gezellig staan, zo'n rij lichtjes, ware het niet dat dit multicolormultiknipperlampjes zijn...en dat dat nou net niet mijn smaak is, zeg maar...Ik vraag me dan altijd af of die mensen daar zelf niet horendol van worden, al dat geknipper...

Sinds mijn vader is overleden heeft de decembermaand voor mij ook heel wat van zijn charmes verloren. Mijn vader gaf altijd een heel eigen invulling aan die maand, omdat hij ook jarig was en dus heerlijk kon zeuren over de kadootjes die hij wilde, dol op het maken van eetbare surprises (ooit eens een megamoorkop gekregen en een tompouce ter grootte van een boek!) en het heerlijk vond om mijn moeder voor haar verjaardag, ook in december, te verwennen en lekker te koken...
Dat van mijn moeder heb ik met veel plezier op me genomen, maar de rest, nee...Goddank heb ik geen schoonfamilie waar je persé verplicht moet gezellig doen, opzitten en pootjes geven...

Oud en Nieuw is dan weer wel leuk, vind ik. Ten eerste omdat het daarna heerlijk saai januari wordt, maar ook omdat ik het steevast bij de paarden vier. Heerlijk in de kou, geintjes maken, koffie drinken en paardjes voeren... Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 09:16

Ik kan mij heel goed voorstellen dat als iemadn die de decembermaand zo speciaal maakte is overleden of als je relatie over is, dat je er eigenlijk geen trek meer in hebt.
Ik ben altijd de 31e even goed depressief. Dan kijk ik terug op meestal een jaar met veel downs en weinig ups en zie ik enorm tegen het nieuwe jaar op wat dat weer voor een ellende zal geven. Meestal trekt ma me er wel weer uit maar op zo'n moment is alles even inktzwart.