dees_daan schreef:toch altijd grappig dat als je een topic opent, er een heleboel tegenstanders hun gal komen spugen
En rokers die lopen te kermen maar gewoon fors doorpaffen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:toch altijd grappig dat als je een topic opent, er een heleboel tegenstanders hun gal komen spugen
Ineke2 schreef:KiWiKo schreef:weet je eigenlijk ben ik het zat om de BV Nederland zo te sponsoren......... Ik heb nog 3 sigaretten, daar ga ik gruwelijk van genieten......... en dan is het klaar, ze zoeken het maar uit!!!![]()
Succes Kim
Je kan het, echt waar!
Ik ben geen melkkoe pvd!!!
Loose schreef:Des te meer reden om te stoppen.

_janet_ schreef:Als we met zijn alle massaal zouden stoppen, zou de prijs van alles omhoog gaan omdat bv Nederland ergens anders het geld vandaan moeten halen.
Dus niet roker wat willen jullie...
wil wel IETS terugzien van 25 jaar investeren

KiWiKo schreef:weet je eigenlijk ben ik het zat om de BV Nederland zo te sponsoren......... Ik heb nog 3 sigaretten, daar ga ik gruwelijk van genieten......... en dan is het klaar, ze zoeken het maar uit!!!![]()
Lakiesha schreef:KiWiKo schreef:weet je eigenlijk ben ik het zat om de BV Nederland zo te sponsoren......... Ik heb nog 3 sigaretten, daar ga ik gruwelijk van genieten......... en dan is het klaar, ze zoeken het maar uit!!!![]()
Ga je echt stoppen??? Ik hoorde laatst dat een pakje Marlboro ook met 50 cent omhoog gaat.
Zit er dus ook wel zwaaaaaar over na te denken om te stoppen, maar makkelijk zal het niet zijn denk ik.
IK vind het mooi geweest.......... belachelijk!!!
BLK schreef:Ik vind de prijzen ook echt absurt.. Je mag al niet meer binnen roken, dus de niet-rokers moeten niet zo zeuren over stinksigaretten etc.
Machie schreef:Zullen we een hek om de veluwe zetten en daar alle rokers dumpen? Lijkt me gezellig
zijn we meteen allemaal van het roken af
Machie schreef:Kim... ik heb jou wel eerder horen zeggen dat je ging stoppen

en ach ze heeft het er wel voor over vind ze
succes ermee 
Ik heb het nog nooit geprobeerd hoor om te stoppen.
Liezel1 schreef:Sanne had toch ook haar eigen account?
We zullen het zien... al die topics van haar straks waarin ze schreeuwt om hulp
LimaMambo schreef:whahahaha kim wat goed van jesucces ermee
en sterkte voor je kind haha
mijn dochter zal het ook niet makkelijk krijgen met me
Lakiesha schreef:LimaMambo schreef:whahahaha kim wat goed van jesucces ermee
en sterkte voor je kind haha
mijn dochter zal het ook niet makkelijk krijgen met me
Lakiesha schreef:Ik heb het nog nooit geprobeerd hoor om te stoppen.
Hmmm heb nog 11 sigaretten in mijn pakje en nog een vol pakje Marlboro.
Pff ik denk dat het dan vandaag maar de laatste dag moet zijn dat ik rook![]()
ik kan niet midden op de dag stoppen hoor haha.
En ik vertel het tegen niemand want dan gaan ze toch alleen maar steeds vragen
En lukt het? pff teveel confrontatie voor me