xFioon schreef:ze mogen niet op het fietspad
deze niet nee, maar alsnog ZWARE irritatie op de weg deze mormels.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:ze mogen niet op het fietspad
Cyruss_ schreef:Ik vind die dingen echt vreselijk irritant op de weg. Heb je eindelijk lekker de vaart erin zit je achter zown gebakje te hangen. Zeker in de spits moeten ze die dingen van de weg halen. Levensgevaarlijk. Zeker op provinciewegen waar 80 km is toegestaan, je rijdt dan toch wel zown 35 km harder.
@xFioon
Je zegt dat jou brommobiel 70km rijd, waarom staat er dan een kentekenplaat op met 45km? En ik vind het erg onverantwoord, zown ding is niet gemaakt om klappen om te vangen van 70km. Verder is het natuurlijk je eigen keuze, ik hoop je alleen niet tegen te komen op de weg.
xDramaQueen schreef:cyruss nu zeg je iets heel stoms, ze mag geen 70 rijden maar jij wel waar je 80 moet 35 extra hard?
overigens vind ik dat alles zich gewoon aan de snelheid moet houden, die belachelijke scooters die 70 rijden, schandalig
Cyruss_ schreef:xDramaQueen schreef:cyruss nu zeg je iets heel stoms, ze mag geen 70 rijden maar jij wel waar je 80 moet 35 extra hard?
overigens vind ik dat alles zich gewoon aan de snelheid moet houden, die belachelijke scooters die 70 rijden, schandalig
Nee ga zelf eerst eens auto rijden, en kom zown ding tegen. Voor je het weet zit je er zowat tegen aan, dat probeer ik uit te leggen, dat is er zo gevaarlijk aan, het snelheidsverschil. En ik rij netjes 80 ja, in mn auto.
66996236 schreef:Mijn moeder heeft er 1, de auto ging haar te snel. Ik rij er wel eens in. Rij bijna altijd te hard. Tenzij weer 1 of andere gare automobilist achter me zit te bumperkleven, hij gaat niet harder dan 65 en zelfs als ik op een weg rij waar je 70 mag en dus de auto 5 km per uur verliest gaan ze bumperkleven. Dan ga ik 45 rijden! Hahah dan worden ze boos, de sukkels
En ik heb laatst een ongeluk gehad. Automobilisten willen niet achter je rijden dus gaan ze er nog snel voor langs. Jah boem is ho.. en ik kwam van rechts, dus dan hebben ze maar te wachten. En het kunstof is flexibel waardoor het net werkt als een buffer bij een ongeluk
crossmonster schreef:Idd dq, die opmerking schoot bij mij ook in het verkeerde keelsgat.
Ik heb op de vrachtwagen gezeten, en ik wist dus dat ik ook langzamer verkeer was, vaak genoeg liet ik luxe wagens voor, ookal kwam ik van rechts.
Ik vind dat je goed moet beseffen als je zo'n brommobiel-mobiel voor mensen met een beperking- rijd, je een gevaar op de weg bent omdat je zo langzaam bent, en je dient mi dus ook rekening te houden met mensen die op een 80 weg, wel gewoon 80 willen rijden.
Ik ken meer dan genoeg boeren, die netjes de tractor even aan de kant zetten om het verkeer achter zich, voorbij te laten komen, dit zouden die brommobielrijders ook eens moeten doen.
Het zijn gewoon levensgevaarlijke dingen, wellicht niet voor de bestuurders zelf, maar zeer zeker wel voor de normale autobestuurders.