Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik zou het toch met de trailer moeten vervoeren 

Corellaa schreef:Trektopic
Op school heb ik een leuke meid : Joyce getrokken...
ze is een echt meisje, en haar hobby is zingen..
ik heb nog geen kadotje, weet echt niet wat k moet kopen..
en dan moet ik ook nog een gedicht en suprise maken
ik weet echt niet wat ik moet kopen en maken
bij mn schoonfamilie heb ik schoonmoeders getrokken..
we gaan daar tot 25,- ..
geen suprice wel kadotjes en gedicht..
maargoed,
ze wil dus iets voor haarzelf.. maarja.. wat
Citaat:Lieve Leslie
Een gouden ring, een mooi bruin pak
Nog een gouden ding, maar je riem is kak
Das geen gezicht, zei Piet heel wijs
Pijn in zn kaakgewricht, dat was de prijs
Het lachen was kort, het lachen was krachtig
Maar Leslie . . . je hebt een riem voor een man van tachtig!!
Ik ben gezwicht ondanks de prijs…
en bij deze hoort WEL een garantie bewijs.
Liefs Sint en Piet
Ik denk dat ik het zitgedeelte van de stoel zo groot maak als de maat van een cd, want dat is mijn kado. Iemand ideeën?
__Martine__ schreef:Ik heb nu wel een idee voor een surprise, maar vind de uitwerking een beetje lastig. Ik wil namelijk een rolstoel met een poppetje erin maken, maar hoe?Ik denk dat ik het zitgedeelte van de stoel zo groot maak als de maat van een cd, want dat is mijn kado. Iemand ideeën?
Meteen lekker moeilijk doen haha. Combinatie van houten stokjes en stof ertussen voor het zitgedeelte? En voor de wielen aluminiumfolie en verder houten stokjes, geverfd, voor de rest / het 'geraamte' van de stoel zegmaar?
Haha ik ben hier niet echt een held in. Valeria schreef:ik doe niet mee aan de bokt lootjes trekking dus als je hulp nodig hebt...
WildWings schreef:Meteen lekker moeilijk doen haha. Combinatie van houten stokjes en stof ertussen voor het zitgedeelte? En voor de wielen aluminiumfolie en verder houten stokjes, geverfd, voor de rest / het 'geraamte' van de stoel zegmaar?
Het poppetje is nog het minste probleem denk ik, gewoon van een huidskleur pantykousje gevuld met watten voor hoofd en handen, en de rest gewoon kleding uit stof knippen ofzo?Haha ik ben hier niet echt een held in.

), maar nu de rest nog.