gabyfedde schreef:En wij vorig jaar met Kerst naar Zweden om een 'witte kerst' te beleven... Toen 1.5 vlokje gezien, maar het was verder helemaal groen.
Waar woon je ergens in Zweden?
Ongeveer bij Växjö. We hebben nu een sneeuwstorm.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gabyfedde schreef:En wij vorig jaar met Kerst naar Zweden om een 'witte kerst' te beleven... Toen 1.5 vlokje gezien, maar het was verder helemaal groen.
Somebitch schreef:Ik haat sneeuw... Als ik erdoorheen moet met de auto dan he..
Wees blij dat jij er met de auto doorheen kan, en dat je niet hoeft te fietsen door de sneeuw en de blubber/gladde zooi die je er gratis bij krijgt..

Annetje schreef:Sneeuw ?
Ik wil de zomer terug! Zon shirtjes, ijsjes, bruine benen!
*pruillip*
Mnon_Spetter schreef:Wat een boel 'buitenlandse bokkers' op bokt eigenlijk!
Ik wil ook sneeuw! Maar wel dan gelijk een dikpak, zodat je lekker sneeuwvrij bent.

Bafizabu schreef:Mnon_Spetter schreef:Wat een boel 'buitenlandse bokkers' op bokt eigenlijk!
Ik wil ook sneeuw! Maar wel dan gelijk een dikpak, zodat je lekker sneeuwvrij bent.
En wat vind jij een ''dikpak''? Wij hebben nu ongeveer 8 centimeter. En in de nacht komt er nog 7 centimeter bij. Morgen zou het ook heel de dag sneeuwen. Dus morgen zitten we misschien aan de 20 centimeter.
Bafizabu schreef:gabyfedde schreef:En wij vorig jaar met Kerst naar Zweden om een 'witte kerst' te beleven... Toen 1.5 vlokje gezien, maar het was verder helemaal groen.
Ongeveer bij Växjö. We hebben nu een sneeuwstorm.
BabsieJana schreef:Ik wil ook sneeuw!
Bafizabu schreef:HET SNEEEEEEEEEEEUWT![]()
![]()
EN NEE IK WOON NIET IN NEDERLAND!
:Mnon_Spetter schreef:Wat een boel 'buitenlandse bokkers' op bokt eigenlijk!