Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Katja schreef:Ik heb hem ook samen met diazepam gekregen.
Wat vind je er dan zo vervelend aan?
Katja schreef:Zolang jij gewoon op de bank en op bed ligt en onderweg naar de plee je gips niet belast is er niets aan de hand.
Heb je de diclofenac ook los van de diazepam geprobeerd?
wat raar dat die vrouw zo nors deed tegen jou
Katja schreef:Ooh, dat gevoel herken ik en dat is zoooo naar. Ik lig nu ook al een uur uit te stellen om naar de wc te gaan om die reden.
Katja schreef:Heel herkenbaar.
Zit je de hele dag alleen of heb je af en toe iemand die een beetje voor je zorgt?

Katja schreef:Vriend van me heeft precies hetzelfde gedaan en daarbij ook beide polsen gebroken.Voorover van je paard afkukelen en de klap met je handen opvangen
magriet schreef:Ligt eraan hoe je been geboken is. Die van mij mag 3 maand niet belst worden en ik kan je zeggen dan kun je ook echt 3x niks

Katja schreef:3 maanden niet belasten is heel vervelend maar je kunt dan in ieder geval nog wel je eigen eten in je mond stoppen en alleen op de wc zitten, zappen, aan je neus krabben, jezelf aankleden.
Twee armen in het gips en je kunt gewoon helemaal niets.
Fijn dat je met twee Ibu de pijn aardig naar beneden kunt krijgen PinkyBubble.

Sabbientje schreef:Ik geef alleen aan dat je dan nog veel minder kunt.Waarom moet je dan iedere keer zeggen dat 2 armen breken erger is.
) dus misschien is het wel helemaal geweldig en handig mij persoonlijk lijkt het me hel.