Senseo Hot Choco

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuSem

Re: Senseo Hot Choco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:11

Waar hebben jullie de padhouder vandaan? Ik kan hem hier bij de AH niet vinden, en op de site staat dat je hem kan bestellen, maar ik kan niet vinden hoe?...

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:40

Ik naar de Albert Heijn uit m´n werk. hardstikke koud op straat dus ik denk, lekker Hot Choco van senseo! Op de verpakking zie ik iets over een paarse padhouder dus ik vragen aan zo´n meisje achter de kassa. "Ja hoor mevrouw, die padhouder zit in de zak bij de pads".

Met m´n jas nog aan thuis gelijk die zak opengetrokken. Nou, niks geen paarse padhouder.

Maar ik laat me niet kisten en prop zo´n pad in de 2 persoons senseo koffiepadhouder. Het apparaat kan niet meer helemaal dicht maar ach, dat moet lukken. En jawel, het water stroomt aan alle kanten het apparaat uit behalve via de pad. Nors opkijken

Toen heb na een half uur zoeken de gele chocomel padhouder onderin een la gevonden. Hot Choco pad erin en het paste precies! Go jij! Go jij! Knop aan en hoppa! Bruin water. No Cheer

Nu weet ik het niet meer. Al 2 pads verknald, nog steeds geen warme choco en ik heb het koud Boos!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:52

Ik heb thuis de Chocomel, and I love it Haha! Maar meestal meng ik het met een beetje slagroom, dus dan is het een stuk minder waterig. Maar het allerlekkerst vind ik toch wel gewoon opgewarmde chocomel uit een pak Bloos

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:06

Nou mijn vriend vond de vorige van Chocomel ook te waterig...

toen heeft hij ipv water, melk in de Senseo gedaan.
De chocomel was elkkerder, maar de senseo hebben we 20x door moeten spoelen ivm schiften van de melk in de Senseo Knipoog

Dus misschien is de Hot Choco wel een goede optie als hij meer naar chocomel smaakt....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 19:21

Bij de AH hebben ze starters pakketten, en dat is een doos, geen zakje. Stond bij mij gewoon bij de koffie?

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:35

bij mijn AH stonden alleen zakjes met pads tussen alle andere senseopads. Ik ga morgen terug naar de AH en eisen dat ik een houder krijg Schijnheilig

Heb nou verdorie nog geen choco gehad. Ik ga straks maar een pannetje melk op het vuur zetten...
Laatst bijgewerkt door Waves op 29-10-08 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 19:36

Ja dat is wel raar. Gewoon aan iemand van de winkel vragen Ja en niet genoegen nemen met een zakje *LOL*

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 09:58

gek dat de AH ze al heeft. Ben gisteren in de DE shop geweest, waar mij werd gemeld dat ze nog helemaal niet verkrijgbaar waren.... Pas volgnede week of de week erna. Morgne even bij de AH gaan kijken dan maar.

Lietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:51

Dat heeft de DE shop dan niet goed. Ze zijn vanaf vorige week of deze week (dat weet ik ff niet meer precies) verkrijgbaar in de winkel. Als je de padhouder wil hebben moet je de starterskit kopen en voor alleen de pads het zakje. De padhouders kom binnenkort trouwens ook los in de winkels te liggen.

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 12:03

Ik heb gisteren ook even de Senseo Hot Choco gehaald en ook maar meteen een nieuw pak van de chocomel cups.
Gisterenavond een kopje Senseo geprobeerd en na 2 slokken weggegoten Boos! BAH BAH BAH

Vanochtend nieuwe poging:
1 kopje Senseo Hot Choco en een kopje Chocomel....
Senseo: BAH... dit vind ik dus echt water met kleur en nagenoeg geen smaak Boos!
Chocomel: Lekker!. Kan inderdaad niet tipppen aan echte chocomel uit de magnetron, beetje zoetig, maar zeker goed te drinken.

Ik hou het toch maar gewoon bij de Chocomel Vingers aflikken

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 13:27

Getsie jakkie bah. Ik heb m vandaag gehaald en ik vind m echt heel smerig! Blegh! Die van de Chocomel zijn veel lekkerder (en nog niet te drinken, maar in verhouding met die Senseo is ie wel goed te doen Tong uitsteken )

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 13:50

Ik hou het maar op de zakjes chocomelk van de Digros. Water erbij (uit apparaat) en jammie Vingers aflikken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 18:43

Grappig dat de Chocomel liefhebbers de Senseo niks vinden en vice versa.

Gisteren nog een Chocomel pad gedaan (hebben nog anderhalve doos staan Clown ) maar ik vind het echt net niks hoor Nagelbijten / Gniffelen

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 19:53

Berdien, ruilen? Ik heb een zak senseo-dingen staan Tong uitsteken

(Grapje hoor, zwolle/groningen is een beetje uit de route voor een doosje senseopads Knipoog )

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 19:54

Ik ga het vanavond proberen.
Moet namelijk zo oppassen en daar hebben ze speciaal voor mij de choco pads gehaald.
Ben een grote liefhebber van warme chocomelk, dus ik ben benieuwd.

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 23:19

Ik heb het toenstraks geproefd, en ik vind er weinig aan.
Doe mij maar gewoon de enige echte chocomelk uit een pak, even in de magnetron en dan heerlijk opdrinken Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 10:54

Ik heb het gisteren ook op en evenals de Chocomel vind ik dit ook zwaar tegenvallen, erg waterig...

Jammer, maar ik houd het maar bij Chocomel uit een pak of gemaakt met melk! Knipoog

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:41

Ik heb hem gister ook gekocht en ik vind hem ook erg tegenvallen. Idd erg waterig dus heb er maar wat slagroom door geroerd en toen was het best te doen. Ach... mijn zoontje vond het wel erg lekker dus dat scheelt weer Haha!

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:43

Oh bij ons bij super de boer verkopen ze ook de voordeelverpakking MET houdertje erbij Knipoog

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:25

Ik heb net bij de C1000 zo'n doosje met houder en pads/cups gehaald.
Vorig jaar idd ook die met die gele padhouder van Chocomel gehad en die vond ik ontzettend goor.

Ik vind deze van Senseo (met de paarse houder dus) eigenlijk wel heel erg lekker Vingers aflikken

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:27

die van chocomel die houder paste niet op onze

zou die van senseo wel passen

edit:heb gekeken en kan is voor HD7824 en die hebben we Lachen
weet iemand hoe duur ?

en zou die ook bij plus of c1000 tekoop zijn?
Laatst bijgewerkt door _Mellanie op 31-10-08 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:32

_Nelleke_ schreef:
Ohja? Is ie lekkerder dan de Chocomel? Want die vind ik echt té waterig. Blegh!

die van chocomel is niet waterig als je de pad er niet goed in doet word die wel waterig. ik vind hem heerlijk

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:34

Ik vind hem lekker Haha! Die van Chocomel heb ik nooit gehad dus dat zou ik niet weten..
Echte choco is natuurlijk lekkerder maar vind deze best wel lekker Haha!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:36

Ik vind het te waterig... Breek meestal die verpakking open en giet er dan warm water over heen, dan gaat tenminste alle choco mee Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 14:27

Nou ik heb de padcup er écht wel goed in, en hij blijft waterig qua smaak.

Bij de AH is een starterspakket 2.39, hij is in de aanbieding. Geen idee of hij bij andere supermarkten te koop is Lachen