Moeilijkste jaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: Moeilijkste jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:49

Ik kon wel VWO als ik meer me best deed Tong uitsteken Nouja niet gedaan, nu nog steeds niet echt Tong uitsteken Heb het toch al geschopt tot 3 Havo Clown

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:54

Tot nu toe.. 4 havo. Heb 4 jaar VMBO gedaan, en nadat ik geslaagd was ben ik havo gaan doen. Zit nu in havo 5 en heb er tot nu toe geen moeite mee. Komt nog wel Tong uitsteken

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:55

Stef_Winston schreef:
Ik kon wel VWO als ik meer me best deed Tong uitsteken Nouja niet gedaan, nu nog steeds niet echt Tong uitsteken Heb het toch al geschopt tot 3 Havo Clown

Sorry hoor maar ik vind dat zo dom als mensen dat zeggen.
Had dat dan gedaan, als je het allemaal wel kan.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:00

Loose schreef:
Stef_Winston schreef:

Sorry hoor maar ik vind dat zo dom als mensen dat zeggen.
Had dat dan gedaan, als je het allemaal wel kan.

Is het ook wel Tong uitsteken Maar ik kan mezelf niet echt aanzetten tot huiswerk maken zegmaar Bloos

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:32

tot nu toe heb ik geen jaar als écht moeilijk ervaren. Qua stof vond ik 4HAVO wel een grote verandering, het was ingewikkelder. Daarnaast moest je opeens veel meer zelf doen (veel minder controle op huiswerk) en dat is in 5HAVO nog minder, die ik qua stof juist weer erg makkelijk vind. De stof vind ik zelfs leuker geworden. (maarja, nu moet ik zeggen dat ik echt een beta persoon ben *zo heet dat toch? *, en dan is een NG profiel erg makkelijk Clown)
Ik ga dus ook nog wel vwo doen denk ik. (had ik eerdr moeten doen, maar toen ik nog kon kiezen toen vond ik het niet nodig en wou ik zo snel mogelijk klaar zijn. En achteraf kun je niets meer veranderen ... )
Ik kan me nog herrineren dat ik de 2e klas het moeilijkst vond, in het begin, veel toetsen, veel huiswerk, veel leerwerk,duits erbij neom maar op Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:37

Jennifer dat heb ik nu dus zegmaar, al die toesten en duits pfft..

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:40

haha ja, toen ik aan dat jaar begon had ik zo iets van: naaah dit ga ik niet redden.
Maar gewoon mn toetsen leren zoals altijd en heb het zonder tekorten naar 3havo gebracht Lachen En de rest van de havo heb ik met 2 vingers in mijn neus gedaan, en vooral dit jaar Clown

fijne van 4 en 5e vind ik trouwens dat je tentamens hebt en dat je daartussen geen toetsen hebt!