@ neverstop: ik hebt ook wel eens... alleen ik droom de leuke dromen een uurtje voor ik wakker word... dan kan ik dus nooit het einde zien

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Chantal___ schreef:@ Dapy; ik begrijp denk ik wel wat je bedoeld! Zoiets als da je been slaapt en je weer langzaam gevoel terugkrijgt ? (dat heb ik nu namelijkte lang op me been gezeten
)
Chantal___ schreef:He Dapy, is dat nare gevoel als je wakker word dan nu ook minder? lijkt me echt niet leuk!
Dapy schreef:o ja heb trouwens altijd de zelfde nachtmerrie (als ik die heb) het is geen enge droom, maar een nachtmerrie, dit is trouwens de enige 'droom' die ik niet goed onthoud, vroeger wel, maar het word steeds vager, doch duidelijker, het gaat over cijfers, en ik 'voel' de dood, als ik wakker word, heb ik koppijn, blijk ik te ijlen (van mijn ouders gehoord, vrienden etc.) ik slaap daarna bij mijn ouders in bed, lig te woelen, kan niet meer slapen, heb het gevoel van de 'dood' ben draaierig, kan niet staan, wankel. Een rot gevoel van claustrofobie etc.
Fiffill schreef:Dat herken ik Dapy. Dat doe ik soms wel eens expres, alles voelen in je lichaam. Dan slaap je wel beter.
Nou ik niet, word er bang van en kan me niet bewegen, of ik durf niet ?
Dapy schreef:Chantal___ schreef:@ Dapy; ik begrijp denk ik wel wat je bedoeld! Zoiets als da je been slaapt en je weer langzaam gevoel terugkrijgt ? (dat heb ik nu namelijkte lang op me been gezeten
)
Nee dat bedoel ik eigenlijk helemaal niet ! Ik voel gewoon elke vezel, van mijn kleine teen tot mijn nieren om het even grof te zeggen. Ik voel de vormen, de beweging van binnenuit, mijn bloed dat door mijn lichaam pompt, mijn hart dat sneller en sneller gaat, mijn trillingen in mijn oog, de trillingen van mijn trommelvlies, elke vezel, elke mm van mijn lichaam, elk deel appart, maar o zo duidelijk, concentreer je eens heel goed op je vinger, dat en dan 100 x zo 'erg'
Dapy schreef:Fiffill schreef:Nou ik niet, word er bang van en kan me niet bewegen, of ik durf niet ?Dat herken ik Dapy. Dat doe ik soms wel eens expres, alles voelen in je lichaam. Dan slaap je wel beter.
Dapy schreef:Chantal___ schreef:He Dapy, is dat nare gevoel als je wakker word dan nu ook minder? lijkt me echt niet leuk!
wat bedoel je precies ?
Dapy schreef:Chantal___ schreef:He Dapy, is dat nare gevoel als je wakker word dan nu ook minder? lijkt me echt niet leuk!
wat bedoel je precies ?
Chantal___ schreef:Geen idee Dapy! Ik ga het iig weer snel uit mijn herrinering wissen want ik vertelde net nog dat ik ook een levendige fantasie had en nogal anstig ben aangelegdhihi.. morgenochtend lees ik verder.. misschien dat ik dan nog op geniale ideeën kom...
Weltrusten allemaal !
Dapy schreef:Chantal___ schreef:Geen idee Dapy! Ik ga het iig weer snel uit mijn herrinering wissen want ik vertelde net nog dat ik ook een levendige fantasie had en nogal anstig ben aangelegdhihi.. morgenochtend lees ik verder.. misschien dat ik dan nog op geniale ideeën kom...
Weltrusten allemaal !
haha, heb ook een levendige fantasie en ben ook zeer angstig aangelegd !
Vooral als iemand zecht, er zit daar iemand, dit een paar keer herhalen en ja hoor, durf niet meer langs dat plekjedan kruip ik huilend weg.
En mij vind je niet buiten in het donker, behalve met mijn hond of paard, dat geeft een veilig gevoel.