Hotelkamer voor een avond? 18+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silvia

Re: Hotelkamer voor een avond? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:39

Haha, ik moet opeens denken aan een scene uit een Amerikaanse comedy: Dochterlief vraagt aan Pa of ze zijn auto mag lenen. Hoezo? vraagt de andere dochter, je woont toch tegenwoordig op jezelf, je hebt toch geen auto meer nodig? Clown (wel een doordenkertje hoor!)

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:36

In een auto is leuk en spannend maar de blauwe plekken die je er aan overhoud, praat me er niet van.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:15

ik zou echt 10z liever 'n hotelkamer nemen dan een auto.. Tong uitsteken

ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die het doen.. maar ik zou dan eigenlijk liever wachten totdat je ouders ofzo 'n nacht weg zijn oid..
er is altijd wel 'n plek waar het wel veilig kan zonder dat het koud is denk ik maar Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:19

Zoals de douches in het openbare douche- en toiletgebouw op een camping in Zuid-Frankrijk Huilen van het lachen

Was trouwens wel heeeeeeel erg spannend Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:57

hahaha gossie wat een verhalen hier.
Heb ooit eens een scharrel gehad die ook wel een hotelkamer wilde..nou,ik vond het idee ook niet wat...

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:58

Ik, afgelopen zomer op Mallorca. Hij had een hotel kamer voor ons geregeld. Was wel de beste nacht ooit hahahha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 00:42

als je dan toch een hotelletje boekt doe ik t lievr gelijk voor de hele nacht Lachen
als t ff voor een wip beurtje is ja functioneert de auto best hoor of andere plekjes buiten ( zolang je er een ander maar nie mee tot last ben toch? )

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:02

MandyR schreef:
Hahaha, ervaring Adil? Ik vind het maar lastig hoor zo'n auto, daar kan je toch niet lekker in liggen?

Wie zegt dat je moet liggen?? Huilen van het lachen sorry hoor kan het ff niet laten ROFL

Zelf heb ik ook me huissie en me vriend, maarja.. een hotel vind ik altijd wel romantish, althans niet voor een uurtje dan Clown
In het bos sja,.. no comment Sigaar
Al helemaal niet over het pashokje bij de V&D Nagelbijten / Gniffelen

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:07

Oooh god, hou op over de buitenlucht haha. Ik lag een keer met een gozer op een grasveldje in een bos, en toen kwam er een hele kinderklas om daar de gymles te houden.. Bloos

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:16

tante_trien schreef:
Oooh god, hou op over de buitenlucht haha. Ik lag een keer met een gozer op een grasveldje in een bos, en toen kwam er een hele kinderklas om daar de gymles te houden.. Bloos

Heb je toch mooi al meegedaan met de gym Clown

Sorry meiden 1 keer in de auto vond ik al 1 keer teveel.....

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:20

Barco schreef:
tante_trien schreef:

Heb je toch mooi al meegedaan met de gym Clown

Sorry meiden 1 keer in de auto vond ik al 1 keer teveel.....

Haha ja idd.. Maar ik had godzijdank wel een rokje aan, die ik de hele tijd had aangehouden, dus ik was zo weer aangekleed, maar het was echt vreselijk beschamend.

En ik moet nog steeds een keer proberen in de auto. Vork

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:24

tante_trien schreef:

hahahahahahah briljant!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:30

PinkyBubble schreef:
tante_trien schreef:

hahahahahahah briljant!

Ja, tot je daar zelf ligt Sigaar .

Ik doe het daar echt nóoit meer overdag.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:38

hahaha nooit meer overdag.. mijn god ben gelijk melig, en tis nog niet eens 9 uur hwhahahahah dat gaat niet goedkomen hier op mijn werk..

Pashokje bij de V&D was ook wel spannend hoor Tong uitsteken vooral als er iemand roept dat je niet samen in een pashokje mag, en dat het pashokje voor heren aan de andere kant is Bloos Haha!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:45

nou ik meld me ook maar... ook wel 2x gedaan de reden weet ik niet echt meer, maar er was echt al een hele poos spanning tussen deze jongen en mij. Erg leuk dus toen het er eindelijk van kwam! Dus was het niet zo een slecht idee de week erop het eens dunnetjes over te doen haha

uiteindelijk niks geworden,hij was buiten bed niet zo leuk haha

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:46

FZ_Lin schreef:
LimaMambo Haha indd, maarre brandnetels joh? Huilen van het lachen

Maar dit weer en buitenlucht.. Nee echt niks voor mij Nagelbijten / Gniffelen

Scheelt dat ik nog maar net een vriend heb, en dat het nog wel ff gaat duren voor mijn slurf mevrouw poes mag pesten Haha!

Wiens slurf? Huilen van het lachen

Ik lees hier wel veel wilde verhalen hoor! Zelf ben ik in vergelijking met jullie maar een brave dame volgens mij Bloos!
TS: Ik denk dat het, afhankelijk van de omstandigheden, best spannend kan zijn Ja Ik zie dan zo'n casanova man voor me, zo'n echte macho die dat dan allemaal regelt (en betaalt! Haha!) en dat jij voor de gelegenheid mooie lingerie koopt/aantrekt..Zo fout dat het leuk is! Haha!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:50

Citaat:
(en betaalt! )

Bloos haha

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:54

Oh manmanman, je moet ze de kost geven Haha!.

Ik heb een paar jaar in een hotel gewerkt en (uiteraard meestal in het weekend) daar kwamen ze behoorlijk vaak binnengewandeld. En drie uur later maar weer weg. Blijkbaar zijn er genoeg rijke mensen in Nederland want de kamers gingen vanaf 225 euro/nacht. Toch zonde voor drie uurtjes Haha!.

Er was ook een man die bijna elke week van de partij was. Met steeds een ander schatje. Ik kon die man echt niet normaal aankijken hoor, hij was ook heel erg slijmerig en overcomplimenteus tegen het personeel. Yák!

Maar als het eens voorkomt kan ik dat best begrijpen hoor Lachen

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:47

Nooit zelf gedaan maar mijn mams werkt in een hotel waar dat soort dingen regelmatig gebeuren Tong uitsteken

Ook hebben ze daar ene keer meegemaakt dat er een man met een scharrel daar was tijdens het wilde uurtje een hartaanval kreeg en het niet meer kon navertellen terwijl vrouwlief dacht dat manlief voor congres heel ergens anders was

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:49

eamane schreef:
Ook hebben ze daar ene keer meegemaakt dat er een man met een scharrel daar was tijdens het wilde uurtje een hartaanval kreeg en het niet meer kon navertellen terwijl vrouwlief dacht dat manlief voor congres heel ergens anders was

Nagelbijten / Gniffelen Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:55

eamane schreef:

Whoepssss, is dat een gevalletje van God straft meteen?! Clown

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:08

eamane schreef:
Nooit zelf gedaan maar mijn mams werkt in een hotel waar dat soort dingen regelmatig gebeuren Tong uitsteken

Ik heb dus ook in zo'n hotel gewerkt...
En lachen dat we soms deden... hahahaha
zeker als je ze vlakdaarna nog een keertje ziet lopen met vrouw erbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:10

ma_rie_tje schreef:
eamane schreef:

Ik heb dus ook in zo'n hotel gewerkt...
En lachen dat we soms deden... hahahaha
zeker als je ze vlakdaarna nog een keertje ziet lopen met vrouw erbij!

Wou je zeggen dat die mannen zo stom zijn om met hun vrouw nog een keer naar hetzelfde hotel te gaan?! Clown

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:15

Wat een verhalen komen hier voorbij zeg Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb geen ervaring met een hotelkamer voor een avond.

Wel een keer in de auto, nog geen eens alles uit, alleen wat los en ja hoor daar stond de politie met een zaklamp naar binnen te schijnen Sigaar 'Wat zijn jullie aan het doen?' 'Niks Schijnheilig ' 'Oke, doen jullie rustig aan?' 'Jaja' Huilen van het lachen
Daarna wilde ik meteen naar huis Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:21

Haha Tanya, heb je mazzel gehad Tong uitsteken Volgens mij kunnen ze je er een bekeuring voor geven Knipoog