(wel een doordenkertje hoor!) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(wel een doordenkertje hoor!) 

MandyR schreef:Hahaha, ervaring Adil? Ik vind het maar lastig hoor zo'n auto, daar kan je toch niet lekker in liggen?
sorry hoor kan het ff niet laten
tante_trien schreef:Oooh god, hou op over de buitenlucht haha. Ik lag een keer met een gozer op een grasveldje in een bos, en toen kwam er een hele kinderklas om daar de gymles te houden..
Barco schreef:tante_trien schreef:Oooh god, hou op over de buitenlucht haha. Ik lag een keer met een gozer op een grasveldje in een bos, en toen kwam er een hele kinderklas om daar de gymles te houden..
Heb je toch mooi al meegedaan met de gym![]()
Sorry meiden 1 keer in de auto vond ik al 1 keer teveel.....
tante_trien schreef:Oooh god, hou op over de buitenlucht haha. Ik lag een keer met een gozer op een grasveldje in een bos, en toen kwam er een hele kinderklas om daar de gymles te houden..
PinkyBubble schreef:tante_trien schreef:Oooh god, hou op over de buitenlucht haha. Ik lag een keer met een gozer op een grasveldje in een bos, en toen kwam er een hele kinderklas om daar de gymles te houden..
hahahahahahah briljant!
.
vooral als er iemand roept dat je niet samen in een pashokje mag, en dat het pashokje voor heren aan de andere kant is

FZ_Lin schreef:LimaMambo Haha indd, maarre brandnetels joh?
Maar dit weer en buitenlucht.. Nee echt niks voor mij
Scheelt dat ik nog maar net een vriend heb, en dat het nog wel ff gaat duren voor mijn slurf mevrouw poes mag pesten

Ik zie dan zo'n casanova man voor me, zo'n echte macho die dat dan allemaal regelt (en betaalt!
) en dat jij voor de gelegenheid mooie lingerie koopt/aantrekt..Zo fout dat het leuk is!

Citaat:(en betaalt! )
haha 
.
.

eamane schreef:Ook hebben ze daar ene keer meegemaakt dat er een man met een scharrel daar was tijdens het wilde uurtje een hartaanval kreeg en het niet meer kon navertellen terwijl vrouwlief dacht dat manlief voor congres heel ergens anders was
eamane schreef:Ook hebben ze daar ene keer meegemaakt dat er een man met een scharrel daar was tijdens het wilde uurtje een hartaanval kreeg en het niet meer kon navertellen terwijl vrouwlief dacht dat manlief voor congres heel ergens anders was
eamane schreef:Nooit zelf gedaan maar mijn mams werkt in een hotel waar dat soort dingen regelmatig gebeuren
Ook hebben ze daar ene keer meegemaakt dat er een man met een scharrel daar was tijdens het wilde uurtje een hartaanval kreeg en het niet meer kon navertellen terwijl vrouwlief dacht dat manlief voor congres heel ergens anders was
ma_rie_tje schreef:eamane schreef:Nooit zelf gedaan maar mijn mams werkt in een hotel waar dat soort dingen regelmatig gebeuren
Ook hebben ze daar ene keer meegemaakt dat er een man met een scharrel daar was tijdens het wilde uurtje een hartaanval kreeg en het niet meer kon navertellen terwijl vrouwlief dacht dat manlief voor congres heel ergens anders was
Ik heb dus ook in zo'n hotel gewerkt...
En lachen dat we soms deden... hahahaha
zeker als je ze vlakdaarna nog een keertje ziet lopen met vrouw erbij!

'Wat zijn jullie aan het doen?' 'Niks
' 'Oke, doen jullie rustig aan?' 'Jaja'
Volgens mij kunnen ze je er een bekeuring voor geven