Kruidvat, overnachting in hotel voor 10,-?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kruidvat, overnachting in hotel voor 10,-?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:33

leandrotje schreef:
ik keek net even op marktplaats om te kijken maar er staan dus al tig bonnen op en de goedkoopste begint bij €15.- per kaartje..vind het zo zonde he..koop ze dan niet en laat de mensen die er echt gebruik van maken gewoon kopen...pff nederlanders :S

Als mensen ze echt willen gebruiken moeten ze er maar vroeg voor opstaan of iets voor over hebben IMO. Als je te laat was, tja, dan kan het zijn dat anderen de kaartjes al voor je neus hebben weggekaapt. Dan had je gewoon eerder moeten zijn, ongeacht het feit dat het jammer is dat anderen de kaartjes voor de winst kopen en niet om ze zelf te gebruiken.

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:44

ik werk ook in de kruitvat in maarssen. en vanochtend om half 10 was alles al uit verkocht mensen stonden bij ons in de rij al vanaf half 9 vamorge.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:50

Citaat:
Hier is alles ook al op..
Wel te horen dat er vrijdag weer vouchers binnen komen dus dan nog een kans.

Verder heeft een collega 10 vouchers en wil er misschien wel 2 verkopen aan me.

Weet iemand of dit zo is? En in alle filialen in NL? Want dan gaan wij proberen er vrijdag nog wat te scoren Haha!

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:58

handig zo'n aanbieding als ik net pas de folder binnen krijg hoef dus niet meer langs te gaan denk ik

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 00:00

Nou dat vind ik dus ook zo raar, mijn vriend kreeg vandaag de folder binnen waar die actie in stond... gelukkig wisten wij er van, maar dit is heel sneu voor de mensen die er achter kwamen via de folder.

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 00:03

ja ik heb het altijd met aanbiedingen van de kruidvat grijp altijd mis! doordat ik de folders zo laat krijg.
ook bij andere winkels hoor best balen

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 00:07

Ik snap het, wij krijgen soms folders nadat ze verlopen zijn Sigaar. Gelukkig krijgt mijn vriend ze (meestal) wel op tijd en die geeft dan de leuke dingen door.

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 00:32

Ik ben vanmorgen rond half 11 naar 3 kruidvat filialen geweest en hoorde steeds: Nee helaas die zijn al op! Echt met zo'n toon..dat je nu nog komt haha.. Maar ik heb er 2 !! Joehoe kadootje voor mijn vriend..Nu ff uitzoeken WAAR?! haha Haha! Haha ja stelletje Gierige nederlanders Ik dus ook (hihi)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 04:42

WildWings schreef:
Als mensen ze echt willen gebruiken moeten ze er maar vroeg voor opstaan of iets voor over hebben IMO.

Klopt vind ik ook, maar er gingen mensen met 20, 30, 40 kaartjes ervandoor Verward
Dat moet niet kunnen vind ik:
Citaat:
We zijn er al 22 kwijt, dus nog maar 18 te gaan. Wees er snel bij voor slechts € 20.00 per stuk.

Mijn oudste dochter die bij de Kruidvat werkt heeft 40 vouchers kunnen bemachtigen.
Vanaf twintig euro per stuk mag je mailen.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:29

WildWings schreef:
Als mensen ze echt willen gebruiken moeten ze er maar vroeg voor opstaan of iets voor over hebben IMO. Als je te laat was, tja, dan kan het zijn dat anderen de kaartjes al voor je neus hebben weggekaapt. Dan had je gewoon eerder moeten zijn, ongeacht het feit dat het jammer is dat anderen de kaartjes voor de winst kopen en niet om ze zelf te gebruiken.

Maar als je om 8 uur op je werk moet zijn, of je krijgt je folders pas dinsdagavond binnen, dan wordt het wel heel lastig!

En als je 4 kaartjes koopt om door te verkopen, daar heb ik ook nog wel begrip voor, maar 40! Ik denk dat ik even met mijn zusje ga bellen, die werkt bij een kruidvat in het weekend, misschien kan die iets regelen, vrijdagochtend moet ik werken, dus geen tijd om in de rij te gaan staan.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:24

op internet stond dat je maar 4 vouchers per persoon mocht meenemen maar dat stond dus niet in de folder, waren ze vergeten dus echt een hele domme fout van de kruidvat waar meerdere mensen dus de dupe van zijn geworden....ik heb er gelukkig wel 2 voor een normale prijs

Denica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:32

Belachelijk dat het gewoon weer net zo hard via internet wordt verkocht. Al helemaal als je zelf als personeel er 40 gaat opkopen. Beetje jammerlijk dat filiaal dat ook zelf toelaat, want dat is zeker niet de bedoeling.

Maargoed zulke acties gaan idd onwijs hard. En mensen die de folder te laat of niet krijgen zou ik achteraan bellen, bij ons worden ze verspreid door netwerk vsp, weet niet of dat in andere plaatsen ook zo is? Maar gewoon klagen, zodat bezorger op zijn kop krijgt en jullie folder wel krijgen.

Folder kun je btw ook op internet bekijken, dan ben je wel optijd op de hoogte van de acties.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:45

Mloes schreef:
Citaat:
Hier is alles ook al op..
Wel te horen dat er vrijdag weer vouchers binnen komen dus dan nog een kans.

Verder heeft een collega 10 vouchers en wil er misschien wel 2 verkopen aan me.

Weet iemand of dit zo is? En in alle filialen in NL? Want dan gaan wij proberen er vrijdag nog wat te scoren Haha!

In Arnhem kwamen ze zelfs vandaag weer extra binnen dus zal wel waar zijn. Heb het zelf gehoord gisteren en van een ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:49

Kregen de folder pas net binnen, dus ben sowieso te laat Bloos

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:51

zo wie zo heb je er niet veel aan vind ik. je mag alleen op bais van 2 persoonskamer verblijven dus al 2 bonnen mag alleen slapen sochtends moet je er uit en als je nog een nacht wilt blijven dan moet je je savonds weer inboeken onder een andere naam . Id bv alleen leuk als je een concert ergens hebt of en feest en niet terug wilt rijden verder zou ik er niks aan vinden. zijn er goed kopere acties met ontbijt en alle actviteiten erbij ff googlen en dan vind je ze vanzelf !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:54

Even kijken op de verschillende sites levert dit op:

Citaat:
Hotelactie van Kruidvat en Fletcher overweldigend succes!

Vianen, dinsdag 28 oktober 2008
De hotelactie waarbij een consument voor slechts 9.95 p.p. kan overnachten in één van de 30 Fletcher hotels is zo’n groot succes dat al vrij snel uit het hele land de berichten kwamen dat de eerste 100.000 vouchers verkocht waren. Veel mensen grepen mis en waren teleurgesteld. Ook hadden veel Kruidvat filialen al op de winkelruiten “uitverkocht” over de actieposters geplakt. Vanaf a.s. vrijdag 31 oktober zal de tweede tranche van 100.000 vouchers in de Kruidvat filialen liggen. Dit zijn dus ook de laatste vouchers! In totaal zijn dus 100.000 hotelkamers beschikbaar.

Fletcher websites en callcenters overbelast
Vanaf vanochtend draaien twee callcenters van Fletcher roodgloeiend en is de website van Fletcher geheel overbelast. Momenteel wordt met man en macht gewerkt om deze overbelasting op te lossen en de enorme stroom consumenten te woord te staan. Door ingrepen is in de loop van de middag de Fletcher website weer toegankelijk, alleen online boeken gaat nog even niet maar de reserveringen worden middels een aanvraagmail afgehandeld. Online boeken zal binnen korte tijd ook weer mogelijk zijn.

Beschikbaarheid in de hotels
Fletcher adviseert de consumenten niet massaal tegelijk en direct te gaan reserveren, dat is ook niet nodig omdat de actie een half jaar loopt en er voldoende beschikbare kamers zijn. De consument heeft dus voldoende tijd om op gemakt te reserveren. Indien noodzakelijk wordt de inwisselbaarheid van de vouchers gewoon verlengd waardoor het aantal beschikbare kamers gewoon toeneemt. Fletcher Hotel Group zal daar niet moeilijk over doen aangezien het uitgangspunt tevreden gasten zijn.

Naamsbekendheid door actie
Gisteren was de meest ge-googelde naam “Fletcher” op internet en inmiddels worden op marktplaats verschillende vouchers al voor het dubbele te koop aangeboden. Ondanks de perikelen door de stormloop spreekt de directie van een ongekend succes. Andere hotelketens willen ook een soort gelijke actie zo blijkt uit de markt en dat is altijd een goed teken. Ook KHN spreekt van een goede impuls voor de hotelbranche.

Hollsteiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:58

Nicolletje schreef:
WildWings schreef:
Als mensen ze echt willen gebruiken moeten ze er maar vroeg voor opstaan of iets voor over hebben IMO.

Klopt vind ik ook, maar er gingen mensen met 20, 30, 40 kaartjes ervandoor Verward
Dat moet niet kunnen vind ik:
Citaat:
We zijn er al 22 kwijt, dus nog maar 18 te gaan. Wees er snel bij voor slechts € 20.00 per stuk.

Mijn oudste dochter die bij de Kruidvat werkt heeft 40 vouchers kunnen bemachtigen.
Vanaf twintig euro per stuk mag je mailen.

leverd ze dan mooi 400(!!!!) euro op

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:13

Altijd weer mensen die er weer een slaatje uit willen slaan, diep, diep triest..

En toch is het iedere keer weer raak: Iets word voor weinig aangeboden en voor 2x zo veel verkocht, mensen blijven erin trappen..

Ik heb geen bonnen gehaald, ga ik niet doen ook.. Heb toch nog een roze pluim liggen voor een overnachting in een luxe hotel ROFL

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:15

Nahhh bij ons waren ze ook binnen 5 minuten uitverkocht!!

Maar 40(!!) bonnen, vind ik wel een beetje vreemd. Lekker nalatig van het personeel geweest. Mochten er maar vier per klant worden verkocht.
Heb er zelf ook vier gekocht. Weet nog niet of ik ze echt nodig heb, maar goed kan altijd leuk.

Insight information: Heel misschien worden er vrijdag nog meer bonnen geleverd. In elk geval omgeving Berkel Lachen

Isiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:48

Ik werk ook bij kruidvat, bij ons mochten de klanten er maximaal 4 kopen per persoon. Bij ons komen er donderdag of vrijdag weer 125 ongeveer binnen.
Mijn manager gaat actie ondernemen tegen degene die er 40 heeft gekocht (die oudste dochter op marktplaats) aangezien in deze advertentie staat dat zij er vrijdag weer 40 hebben... Het is echt belachelijk. Bij ons mocht het personeel er ook maar 4 kopen. Ben benieuwd of er wat aan gedaan gaat worden...

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:58

Isiss schreef:
Ik werk ook bij kruidvat, bij ons mochten de klanten er maximaal 4 kopen per persoon. Bij ons komen er donderdag of vrijdag weer 125 ongeveer binnen.
Mijn manager gaat actie ondernemen tegen degene die er 40 heeft gekocht (die oudste dochter op marktplaats) aangezien in deze advertentie staat dat zij er vrijdag weer 40 hebben... Het is echt belachelijk. Bij ons mocht het personeel er ook maar 4 kopen. Ben benieuwd of er wat aan gedaan gaat worden...

Jou FM vind ik echt cool dan OK dan!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:03

Mijn zusje heeft net geregeld dat er voor haar een paar kaartjes achter worden gehouden Knipoog

Over dat meisje dat 400 euro winst gemaakt zou hebben.... het is nog meer, Personeel krijgt dacht ik 15 % personeelskorting Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:05

Kaartjes achterhouden vind ik eigenlijk ook niet kunnen, beetje vriendjes politiek dan ook.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:14

Bij ons waren ze ook al op Zij zijn groot en ik is klein! Ook de folder pas dinsdag in de bus gehad!

Nou vraag ik me af he, bij ons stond er dat er vrijdag waarschijnlijk weer nieuwe komen. Nou ben ik vrijdag vrij dus daar wil ik dan best moeite voor doen! Máár zijn ze er dan 's ochtends? Of komen ze in de loop van de dag? Ga er niet tijden voor uittrekken!! Heb wel wat meer te doen Clown

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:15

6 van die kaartjes voor 100 euro!! Bloos! Mensen moesten zich diep schamen om op deze manier er een slaatje uit te slaan!! Bloos!