Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Foenegriek is inderdaad heel lekkerIk ben wel van de kruidenkaasjes
![]()
Vandaag een heel lekker zacht kaasje geprobeerd, President Snacking. Brie, maar dan net wat zachter. En handzamer, het is namelijk een staaf waar je plakjes van snijdt. Was prima te doen!
Berdien schreef:Zit inderdaad een witte korst omheen, wel ietsje dunner (en dus lekkerder imo) dan bij een normale brie. Niet machtiger, maar ik heb ook maar drie (
) plakjes gehad. Vond hem wel erg lekker!
Geen avondvullende kaas, maar voor erbij zeker goed te doen.
Bij de AH, daar werk ikvandaar dat ik hem ook ken, ik ging hem even proberen. Hebben allerlei Franse kaasjes in de promotie nou, dus ik mag fijn alles proeven
muppetmayo schreef:Wat ook lekker is, is een goede camembert kruislings insnijden, en dan even in de oven of onder de grill. Hij smelt dan helemaal. Vervolgens kun je m als dip gebruiken
De andere kaasjes zijn allemaal al genoemd geloof ik. Brin de Paille ook geloof ik...
Downhill schreef:Tomcat701, wil je wat meer vertellen over de Mont ,d Or?
Ik heb er eens over gehoord en dat er een speciaal lepeltje wordt gebruikt en ik ben benieuwd hoe de kaas smaakt.
Het schijnt ook nogal "gezellgi" te zijn om met meerdere mensen die kaas te eten....