Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

van mij mag het altijd wel kerst zijn

Babel schreef:Ja vind ik ook hoor maar mn vriend vind dat dan weer teveel gedoe en is ook bang voor de kat in de boom taferelenHoewel ik daar juist wel om zou kunnen lachen hoor haha!
Maar gelukkig hield de kat zich onder de boom en is alles heel gebleven

patjelisa schreef:Nou...![]()
![]()
Mijn moeder heeft bijna geen geld en ik heb ook nog een zusje van zes jaar.
Nou wil ik deze kerst in ene aan komen met allemaal leuke kado's echt dingen die ze leuk vinden!
Dus heb echt zin om voor ze te gaan shoppen (heb stiekem geld achter de hand)en heb zin in kerst
![]()
Nou wil ik deze kerst in ene aan komen met allemaal leuke kado's echt dingen die ze leuk vinden!
Dus heb echt zin om voor ze te gaan shoppen (heb stiekem geld achter de hand)en heb zin in kerst

![]()

We wonen sinds april dit jaar samen en voor ons is het de allereerste keer met ons tweetjes, daarom wil ik er iets speciaals van maken

nicci88 schreef:Ik zelf vind het wel een leuke tijd, maar er moet gewoon eens een fatsoenlijk pak sneeuw vallen!