Ik zou denk ik gek worden
Graag iemand mét een eigen leven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Graag iemand mét een eigen leven
Karin schreef:patjelisa schreef:Vinden jullie het niet eng als ze alleen weg gaan?
Zou zo bang zijn dat ze een andere vrouw ontmoeten of zo!
Dan zou ik 'm ook maar niet meer alleen naar zijn werk of naar de supermarkt laten gaan. Stel je voor...
patjelisa schreef:Nou ben net voor de eerste keer zonder vriend uit gegaan..
Nou vond er op ze Hollands gezegd geen r**t aan![]()
ga de volgende keer weer lekker met vriend
Hij gaat eh 1 of 2 keer per week uit geloof ik? Het maakt me ook weinig uit eigenlijk, als 'ie zich maar enigzins gedraagt en geen bierbuik krijgt
patjelisa schreef:Vinden jullie het niet eng als ze alleen weg gaan?
. Nee, ik vertrouw hem volledig, das het laatste waar ik me zorgen in maak zeg maar. 

lekker eenbeetje tutten, echte vrouwendingetjes, veel te hard met de radio mee zingen e.d. 
BraveSpots schreef:patjelisa schreef:Vinden jullie het niet eng als ze alleen weg gaan?
Aangezien ik 5 dagen op 7 zo'n 100 kilometer verder weg zit, hoeft ie zelfs niet te wachten tot hij gaat stappen om die andere vrouw te ontmoeten. Nee, ik vertrouw hem volledig, das het laatste waar ik me zorgen in maak zeg maar.

Hij is overigens 25. En hij mag absoluut van mij op stap hoor. Hebben er beide blijkbaar geen behoefte aan.
Moet ook kunnen. En zorgen maken om de aandacht die hij krijgt als ik er niet bij ben? Ach, die krijgt hij ook als ik er wél naast sta. Zoals ik al zei, ik ben veel te leuk.
Karin schreef:patjelisa schreef:Vinden jullie het niet eng als ze alleen weg gaan?
Dan zou ik 'm ook maar niet meer alleen naar zijn werk of naar de supermarkt laten gaan. Stel je voor...

detour schreef:Mijn vent is 41. Hij gaat te weinig op stap vind ik. Als ie gaat vind ik dat goed voor hem en soms "schop" ik hem zelf de deur uit.