Hoe vaak gaat jouw partner op stap?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: Hoe vaak gaat jouw partner op stap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:43

Ik heb geen vriend.. Maar alleen maar samen uitgaan? Helemaal niet meer uitgaan?
Ik zou denk ik gek worden Bloos Haha! Graag iemand mét een eigen leven Ja

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:50

Karin schreef:
patjelisa schreef:
Vinden jullie het niet eng als ze alleen weg gaan?
Zou zo bang zijn dat ze een andere vrouw ontmoeten of zo!

Dan zou ik 'm ook maar niet meer alleen naar zijn werk of naar de supermarkt laten gaan. Stel je voor... Nagelbijten / Gniffelen

Inderdaad, als je ze zo strak houdt, gaat dat een keertje slecht aflopen, dat heb ik erg veel in mijn omgeving gezien.

Mijn ex ging niet zo vaak echt 'stappen', hoogstens 1x in de 2 maanden, en dan was ik er meestal wel bij. Hij werkte overigens wel achter de bar, dus hij was al vaak 'uit'.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:55

Mijn vriendjes-figuur geeft twee keer per week naar voetbaltraining, waarna hij veelvuldig in de sportkantine blijft hangen (tot laat). Op zondag gaan ze na de wedstrijd altijd nog voor de derde helft, die ook altijd tot laat duurt. Hij gaat heel af en toe stappen met vrienden.
Ik vind het allemaal best, zolang ik niet mee hoef Vork

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:59

Mijn vriend is 22 (net als ik). Hij gaat echt noooooit uit. Heel soms is op restaurant met vrienden voor een verjaardag, maar dan moet ik mee. Hij is informaticus, dus een nieuwe vrouw leren kennen zit er niet bepaald in.
Ik daarentegen ga zowat ieder weekend +/- 1x uit. Ik leer massa's jongens kennen, maar ik vertel ze allemaal wel braafjes dat ik niet geïnteresseerd ben. Mijn vriend is er allemaal erg gerust in.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:00

Mijn vriend is 18 en ik 17. We gaan eigenlijk altijd samen in het weekend wel ergens naar toe. Meestal vrijdagavond bandjes kijken of bij vrienden gezellig kletsen. ( Ik ga dan niet altijd mee, omdat ik dan heel de dag stage heb gelopen en Zaterdag om 12 uur moet beginnen met werken en als ik dan bij hem blijf slapen moet ik met de bus 1 uur reizen voordat ik thuis ben. ) Zaterdag meestal een concert of opstap. Dan zijn we eigenlijk altijd samen, en Zondag is lekker niks doen, of samen naar de paardjes.

Lachen

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:06

patjelisa schreef:
Nou ben net voor de eerste keer zonder vriend uit gegaan..
Nou vond er op ze Hollands gezegd geen r**t aan Bloos
ga de volgende keer weer lekker met vriend Haha!

Ik vind het juist altijd veel leuker zonder vriend. Als we dan samen gaan zien we elkaar toch zowat de hele avond niet Haha! Hij gaat eh 1 of 2 keer per week uit geloof ik? Het maakt me ook weinig uit eigenlijk, als 'ie zich maar enigzins gedraagt en geen bierbuik krijgt Clown

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:24

patjelisa schreef:

Aangezien ik 5 dagen op 7 zo'n 100 kilometer verder weg zit, hoeft ie zelfs niet te wachten tot hij gaat stappen om die andere vrouw te ontmoeten Knipoog . Nee, ik vertrouw hem volledig, das het laatste waar ik me zorgen in maak zeg maar.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:28

Wanneer hij er behoefte aan heeft Haha!
Wij hebben beide ons eigen leven, soms vind hij het in het weekend leuk om samen iets te doen, soms gaan we gewoon onze eigen weg. Doordeweeks is dit eigenlijk idem dito, hij heeft zijn ding en ik de mijne. Wij zijn 29 en 31

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 11:23

Mijn vriend is 31 en gaat eigenlijk zelden alleen weg. Tenminste niet op stap met vrienden, dan ga ik meestal ook wel mee.
Als hij al ergens heen gaat, is het auto's/vrachtwagens o.i.d. kijken en dat kan gewoon overdag Clown
Stiekum vind ik het dan heerlijk Bloos lekker eenbeetje tutten, echte vrouwendingetjes, veel te hard met de radio mee zingen e.d.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 11:49

BraveSpots schreef:
patjelisa schreef:

Aangezien ik 5 dagen op 7 zo'n 100 kilometer verder weg zit, hoeft ie zelfs niet te wachten tot hij gaat stappen om die andere vrouw te ontmoeten Knipoog . Nee, ik vertrouw hem volledig, das het laatste waar ik me zorgen in maak zeg maar.

Nou dat is ook wel zo maar met uitgaan ligt het er altijd zo dik boven op Knipoog
Er waren zaterdag ook een paar jongens die met mij aan het kletsen waren en vroegen of ik wilde dansen, maar ten eerste wil ik dat niet , omdat ik een vriend heb en ten tweede heb ik zelf heel veel moeite om uit te gaan.
Ik kan mijn vriend echt 100 procent vertrouwen, maar ik denk dat ik zelf heel veel angst heb.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:02

Mijn vriend gaat regelmatig weleens een nachtje door met vrienden. Hij heeft een totaal andere muziekstijl dan ik en ik laat hem dus gewoon alleen gaan. Moet ook kunnen. Hij gaat ook gerust met mij mee, vindt hij geen probleem. Maar ik ga ook graag met de meiden een avondje stappen. Hij werkt veel in het weekend dus dat is gelukkig geen probleem... Haha!

Wij hebben gewoon de goede middenweg gevonden en het werkt perfect. Als je elkaar maar vertrouwt... Leven, en laten leven!

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:11

mijn vriend is 26 en gaat eigenlijk nooit 'weg' omdat hij taxi chauffeur is en in het weekend alle zatte mensen naar huis brengt Knipoog
als hij weg zou willen dan mag hij van mij ook zonder mij weg hoor, alleen wilt hij dat dan weer niet.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:30

Mijn vriend is 19 en gaat bijna iedere zaterdag wel op stap, en meestal ga ik wel mee hoor. Lachen
Verder gaat hij eens in de zoveel maanden ook naar een groter feest.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:33

Mijn man gaat zelden op stap, misschien 1 a 2 keer per jaar ofzo. Hij is 34, en aangezien we nu jonge ouders zijn, zijn we vooral erg gesteld op de paar sporadische uurtjes aaneengesloten nachtrust, en schiet het uitgaan er een beetje bij in Tong uitsteken

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:33

mijn vriendin gaat nauwelijks alleen op stap, maar ook samen gaan wij neit veel.
wij zijn dan nog wel heel jong (21) maar gedragen onz best oudewijferig Clown Cool
avondje film kijken, uiteten of gewoon rustig bankhangen vind ik veel fijner dan uitgaan in een discotheek of onder veel mensen. wij zijn wat gesloten.
(maar dat heeft op het moment ook zo zijn reden)

als ik op stap ga, ga ik meestal naar een cafetje/bioscoop

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:52

Vrijwel nooit. We gaan soms wel eens naar een concert of film, maar alleen gaat hij eigenlijk niet. Heel af en toe gaat hij eens poolen ofzo, maar is op 1 hand te tellen voor een heel jaar. Ik ben gewoon veel te leuk. Clown Hij is overigens 25. En hij mag absoluut van mij op stap hoor. Hebben er beide blijkbaar geen behoefte aan. Lachen Moet ook kunnen. En zorgen maken om de aandacht die hij krijgt als ik er niet bij ben? Ach, die krijgt hij ook als ik er wél naast sta. Zoals ik al zei, ik ben veel te leuk. Clown Vork

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:56

Mijn vriend is bijna 19 maar gaat nooit op stap..
Hij mag om mij, maar hij wil zelf niet naja dan is het simpel toch Knipoog

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:04

Karin schreef:
patjelisa schreef:

Dan zou ik 'm ook maar niet meer alleen naar zijn werk of naar de supermarkt laten gaan. Stel je voor... Nagelbijten / Gniffelen

Daarom,mijn vriend is Heier,die komt zat leuks tegen *LOL*
Maar er zal vast wel een reden zijn waarom hij juist mij uitkoos hoor,om mee samen te gaan wonen Knipoog

Ik ben trouwens 19,en hij 23.

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:28

Mijn vriend is 22 en ik ben 19.
Wij gaan bijna elk weekend samen uit. Van mij mag hij ook alleen op stap maar dat doet hij niet. Als ik geen zin heb om uit te gaan ofzo, gaat hij ook niet uit en blijft hij gezellig bij mij.
Schatje is het ook Knipoog

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:10

mijn vriend is 24 wij gaan gemiddeld 1 keer in de maand samen uit en hij gaat dan ongeveer 1x in de 2 maanden alleen met vrienden naar de kroeg en ik alleen met vriendinnen lekker dansen.
Ik ben niet zo'n kroegtijger ga liever lekker dansen in een discotheek of dansbar, ideaal zo!

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:35

Mijn vriend is bijna 25 en gaat ong. 1 à 2 x per maand op stap.
Meestal zitten we wel op dezelfde plek, maar niet samen.
Tegen een uur of 1-2 zijn we het toch altijd beu, dus gaan we huiswaarts (altijd samen)

Tenzij er echt iets te doen is van verjaardag ofzo, gaat hij eigenlijk nooit alleen op stap. (ikke ook niet)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:40

Ik denk dat 'ie ongeveer 2 of 3 keer per maand op stap gaat. En dan gaat ie nog nieteens echt 'uit'

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:27

Mijn vriend gaat eigenlijk nooit uit ( hij is 21 ).
Ja, hij gaat heel soms wel eens naar de kroeg hier in het dorp, en vaak ga ik dan niet mee.
Vorig jaar is hij wel enkele keren alleen opstap geweest met vrienden ( dus echt naar een discotheek ), tegenwoordig ook niet meer.

Ook gaat hij soms wel eens naar auto races kijken, of zo'n evenement, vaak ben ik daar ook niet bij omdat ik daar weinig aan vind Haha!

Maar echt naar feesten/discotheken gaan we samen naar toe ( als we al gaan )

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:28

Mijn vent is 41. Hij gaat te weinig op stap vind ik. Als ie gaat vind ik dat goed voor hem en soms "schop" ik hem zelf de deur uit.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:39

detour schreef:
Mijn vent is 41. Hij gaat te weinig op stap vind ik. Als ie gaat vind ik dat goed voor hem en soms "schop" ik hem zelf de deur uit.

Dit doe ik ook weleens en dan gaat hij gewoon hgezellig naar vrienden ofzo.
Ik vind het echt belangrijk dat hij het doet anders heeft hij helemaal geen sociaal leven voor hem zelf en hangt hij heel erg aan mij. Hij is vrachtwagenchauffeur dus heeft weinig tijd ,maar die tijd hoeft hij niet alleen aan mij te besteden Clown
Hij komt wel gezellig elke avond thuis hoor en door de week hebben we de afspraak dat we niet op visite gaan of visite ontvangen omdat hij er de volgende morgen weer heel erg vroeg uit moet.
dan zijn we dus elke avond gezellig samen. Als hij dan in het weekend een keer ergens anders heen wilt sta ik hem al uit te zwaaien voordat hij zijn jas aan heeft Clown