Vriend jaloers op mijn pony?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lique

Re: Vriend jaloers op mijn pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:15

klein wit hhondje? ehm..west highland white terrier?

ook kleine hondjes stinken en verliezen haren...,

Ik heb dit gevecht ook gehad met mn vriend...
In het begin was mn paard wel intressant ,maar al gauw was hij het zat...Maargoed ik kan er niks aan doen dat mn vriend geen hobby heeft..
Ik wou best compromissen sluiten ,maar het paard gaat niet de deur uit! en heeft gewoon zn verzorging nodig...punt (hele dikke punt)..ik vind dat paarden horen bij wie ik ben...en dat heeft hij maar te accepteren ...doet ie dat niet,dan is het niet de juiste persoon..

misschien moet je even goed met hem om te tafel gaan zitten , en uitleggen wat belangrijk is voor jou en wat je van deze relatie verwacht...
Laatst bijgewerkt door lique op 24-10-08 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 15:18

LindyH schreef:
Wat is zijn probleem dan precies? Is het echt jaloezie als "Ze houdt meer haar paard dan van mij"? Of is het meer praktisch als "Wat heb ik nou aan een vriendin die er nooit is?".

Heb je hem al eens gevraagd of hij het minder erg zou vinden als je zo druk zou zijn met iets anders? Niet dat je dat dan moet gaan doen, maar dan weet je wel beter waar zijn probleem ligt.

Ja heb ik wel eens gevraagd, het gaat echt om het feit dat hij denkt dat ik meer van me pony houd dan van hem. Ik maak veel vrij voor hem, dus zien doet hij me wel.

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:20

ik vind dat je dat niet kunt vergelijken....paarden liefde en mensen liefde is toch iets geheel anders lijkt mij...
Ook wel een beetje kinderachtig lijkt mij

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:30

Hmmm...als hij denkt dat je meer van je pony houdt dan van hem, klinkt niet erg redelijk.Tijd voor een goed gesprek!
Hij moet jou in je waarde laten en inzien dat je naast je relatie ook nog andere interesses kunt (moet) hebben. De wereld is groot hoor!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:34

Mag ik vragen hoe lang jullie al een relatie hebben, dus hoe lang heeft hij al de tijd gehad om te leren leven met jouw paard(en)?

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 15:38

1,5 jaar.. Int begin viel het wel mee hoe hij reageerde, maar het word steeds erger.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:42

Volgens mij komen dit soort dingen wel vaker voor Haha!

Ik heb ook altijd gezegd en dat zeg ik nog steeds, als mijn vriend mijn paardenliefde niet accepteerd heeft hij een probleem. Ik geef het niet op!
Mannen kunnen je verlaten paarden niet Knipoog

Nee maar wat zo velen zeggen, wie ben je zonder paarden?? Ik ben zeker niet de persoon die ik nu ben, ik zou dan echt de helft minder leuk worden daar ben ik van overtuigd.
In mijn leven horen paarden, je leeft maar 1 keer en die ga ik invullen zoals ik dat wil.
Als mijn vriend mij laat kiezen tussen hem en de paarden vind ik dat die niet genoeg van me houdt.
Want als iemand van je houdt laat je die gene niet kiezen maar laat je die gene in zijn waarden en vind je het juist fijn als iemand het zo naar der zin heeft!

Denk goed na en praat er goed over. Anders blijft dit een struikelblok!
Sta voor wie je bent en wat je wilt!!!